2023年9月20日星期三

長週末~試新餐廳

海豚兒工作的部門,在長週末前的星期五,休假半天。襯早放,海豚兒和兩位舊同事,近近地來個星期五快樂午餐聚。

星期六早上,海豚兒和主子先嘆個靚早餐,然後海豚兒就陪主子去剪頭髮。

下午四圍逛下,入下貨,然後就去試了由小鬍子改成的Manna Kitchen食晚飯。由於時間尚早,海豚兒還來得及點下午茶當晚餐。我倆對兩款主菜也十分滿意,咖哩是港式味道,滑蛋睇得又食得,而炸雞做法有點像鹽酥雞,最驚喜是配了港式生果沙律,是兒時在快餐店常吃到的味道啊!整個晚飯只有燒賣不算太美味。

星期日就去了市中心行街街,午餐只隨隨便便在Butter Baker吃了不錯吃炸窩夫配雪糕,及麻麻地牛角酥、曲奇。

櫥窗濕平了一個下午,就去試了Daphne Restaurant,是一間近幾個月才開的新餐廳。

環境不俗,服務滿意,至於食物當中,最有驚喜是超鮮嫩的青口,牛仔肉他他和另外附費點的麵包籃也不錯吃,薄餅味道就正正常常,牛扒滿不錯,帶點油脂,是海豚兒喜歡的香口味道和質感,而對主子來說,就太肥美了,嘻嘻。

甜品就是預其中的濃濃古力味道,最意外是旁邊兩片帶有蜜糖香甜的脆脆,最為吸引。總括來說,是滿意的一餐。不過現在出外用餐真的一點也不便宜,兩個人沒有喝酒,單價$202,連20%小費共花了加幣二百四十個大洋,真的百物騰貴貴貴啊!

來到星期一,我倆就只簡簡單單食茶記午餐,然後主子先回家做點公事,海豚兒就逛多陣街才返屋企,結束夏天最後一個長週末假期。

20 則留言:

  1. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    試新餐廳都開心囉 👍 😊 要不要等好耐才能入座? 🤣

    我呢邊附近我有去過 Daphne's California Greek, 係地中海餐廳, 希臘美食係有特色嘅, 試吓囉 ❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安,好好彩,我地好早食飯,所以第一餐晚餐唔駛等位,而第二餐晚餐,亦預先訂位,都唔駛等。

      係喎,希臘餐真係好有特色呀!

      刪除
  2. 現在百物騰貴,這間餐廳出品唔錯,食得開心就好😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,我住嘅省份,近期仲榮升全加拿大,收入同屋價最唔成比例嘅地方(泣)!

      刪除
  3. $202係貴,不過我見到張單,你哋真係點咗勁多喎,四個人食都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 項目睇落似好多,因為餐前麵包同配菜(薯條)都要額外收費,其實都只係正常地,叫咗兩個頭盤、兩個主菜、一份甜品咋。;)

      刪除
  4. 貴得黎唔係細細碟, 食兩啖就無, 都OK呀, 最緊要食得開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅,至少仲可以打包番啲包包,第二日食埋佢。

      刪除
  5. 是真的百物騰貴啊!但多倫多比溫哥華好得多, 溫哥華仲貴呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺溫哥華食唐餐比多倫多貴好多,但西餐就扺食過我地。

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,以前呢個價錢已經夠買張機票去溫哥華啦,哈哈!

      刪除
  7. 回覆
    1. 間餐廳環境的確唔錯,而且食物同服務都好好,都算值得一試。

      刪除
  8. 而家真係咩都貴過人呀.......香港又係咁...平均食個晚餐, 環境好少少, 每人都2-300蚊落樓呀!
    仲要...香港既餐廳好多都係限時架!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,貴之餘又限時限刻,就最令人反感,尤其同朋友見面,都想安安樂樂,一路食一路傾嘛。

      刪除
  9. 🐰 哈囉!海豚兒 💙💚💛💜❤️
    開始迎月兼食月餅啦 .. 🌝 .. 🥮 .. ㊗️ 中秋節快樂 ❣️ 😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我地無特別慶祝呀,不過都希望妳嘅中秋節過得愉快!

      刪除
  10. 回覆
    1. 對呀,是有點「趣緻」,我同主子仲講笑話,舊牛油食唔哂,係咪都應該打包埋,哈哈!

      刪除