2024年2月27日星期二

東京之旅 ~ Day 13 日航體驗

一𨍭眼,接近兩星期的行程,就來到尾聲了!是日,我倆拖著喼去到新宿高速巴士站大樓,搭巴士去羽田機場。車票是幾天前才買,不過嘛,我倆後來是有點後悔的。因為乘搭班次時間較早,只能前往巴士大樓乘巴士,而不是像往常,能夠在我倆住的酒店附近巴士站上車,如果當時有想清楚,應該會選擇打的,而不是推著重重的行李,行去巴士站。

來到機場,就是行程最後的一個精彩環節啦!這回程機是用積分換取日航的商務客位。


我倆先在貴賓休息室嘆一下不錯吃早餐。


然後就上機。商務位看來並不算寬敞,但其實亦空間感十足。座椅還設有按摩功能,爽呀!


我倆也預先選定了日式料理,味道很讚呀!除了有魚有肉有菜,竟然還有帶子及鮑魚,主子表示吃得很滿意!


有別於其他航空公司,日航只提供一餐正餐,其餘時間就是任點任食。從下面A La Carte餐牌一看,便會發現選擇也不少,當然有些食物會是先到先得啦,但總括來說,無論是正餐、單點、零食或航空服務員水準也很高,我倆對這程機,是萬分滿意!



這程機在朝早七時多到達芝加哥,為怕遇上航機延誤等問題,我倆本來訂了夜晚機從芝加哥回多倫多,打算日間在附近的outlets打發時間。不過,剛坐完12小時機,又拖著兩大兩小行李的我倆,實在不太願意四出走動,亦難得遇上好人事地勤職員,肯為我倆把黃昏航班改乘上午航班,結果連同時差,我倆在中午時份,已平安回到多倫多啦!

整個行程也很順利和滿意,與我倆預期的也大致相同。一開始計劃這旅程時,我倆就是抱著一個“不希望有遺憾”的心態,來安排行程,所以明明(自己)沒有太想再去橫濱、晴空塔、台場等,也會陪主子一一去完成。疫情時有兩年多沒有外遊,我倆當時就覺得,再出門的話,首先要把從前因各種原因而「放棄」的景點,有機會也要去一趟,所以才造就了,2022年聖誕重遊巴黎,及2023年聖誕重遊東京之旅。人生嘛,不能控制的人和事,實在太多,既然去旅行就是為了尋開心,當然要盡量滿足自己啦!

最後,也貼上食物手信合照,及這接近兩星期行程,給將來萬一,忘了細節的自己參考。

Day 1&2  多倫多 >> 東京 (Hotel Monte Hermana Tokyo)
Day 3       東京
Day 4       東京 >> 橫濱 (Intercontinental Hotels Yokohama Grand)
Day 5       橫濱 >> 御典場 (Hotel Clad)
Day 6       御典場 >> 箱根 (Fufu Hakone Japan)
Day 7       箱根 >> 東京 (JR Kyushu Blossom Shinjuku)
Day 8-12  東京 
Day 13     東京 >> 芝加哥 >> 多倫多



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,去極都唔嫌,而且物價相對比其他旅遊熱門地點低。

      刪除
  2. 我依家諗緊七月前要放緊啲假,但又無乜地方特別想去......

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果喺七月前放假,都好吖,未到旺季,至少無咁多人。會唔會襯夏天前,去轉日本,順便浸下溫泉呀😍

      刪除
  3. 旅行玩得開心,食得滿足就好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,最緊要enjoy旅程,至於食,有啱口味甜,我就開心!

      刪除
  4. 有無玩到唔捨得走? (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有唔捨得走,但又已經玩到體力不支,所以都係時候要走。

      刪除
  5. 🐰 食物手信也夠多了吧 👍
    海豚兒 💙💚💛💜❤️ 真是细心周到 😍‿👏🏻‿👍‿👏🏻‿😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實有好幾款食物,仲買咗唔止一份,所以實際上嘅量,更加之多。

      刪除
  6. 好豐富的旅程,看得出是精心策劃👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為日本交通好方便之餘又好煩覆,所以計劃行程時,真係花咗唔少心機同時間安排,不過最緊要都係玩得開心!

      刪除
  7. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    👀 睇咗啲日航 🛩️ 🅹🅰🅻 ✈️ 嘅飛行旅程, 有趣 😊 👇

    ❶ 日本航空頭等艙套房 【東京飛往紐約】
    https://www.youtube.com/watch?v=Bc7BXG95j1E
    ❷ 世界最新款头等舱长什么样?日本航空全新旗舰机开箱A350-1000
    https://www.youtube.com/watch?v=74tMuyNpx-o
    ❸ 空中日式五星酒店 单程14000美金的跨洋头等舱体验 日本航空B777纽约-东京
    https://www.youtube.com/watch?v=OYdwrkTq8tE
    ❹ 日航單程一萬三美金頭等艙,和牛魚子醬暢吃,能回本嗎?
    https://www.youtube.com/watch?v=ld92oU7pyBY

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,妳咁好心機揾片睇呀,唔知妳度有冇得坐日航呢,Toronto無架,最近都要去美國東岸城市至有。

      刪除
    2. 🐰 有日航, 但去香港冇直航,轉两程機->西雅圖->成田, 有選擇的話我都唔撘囉。 ❌

      刪除
    3. 但可以坐日航直航飛東京去玩,我勁想啊!

      刪除
  8. 好正呀日航真係~
    rose下面果盒係咪芝士野~? 如果係, 肥人都有買呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐完之後會上癮,好想再坐,但可惜我荷包唔爭氣😂

      係呀🙌🏻,下面嗰盒係Tokyo Milk Cheese黎😁

      刪除
  9. 滿足的日本之旅好開心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最開心係可以將旅程延續到飛機上,老土啲講,真係劃上個完美句號呀!

      刪除