2019年1月14日星期一

2018聖誕 Day 4 & 5。大暈浪日 >> 回氣

承上回,Day 4瞓到半夜三更,感到隻船大幅度搖晃,隱若聽到大浪拍打船身的聲音,房間內櫃面上的東西也打翻了,海豚兒心想,希望到白天情況會好轉啦,否則易暈船浪的Mr. Dolphin一家就大檸樂啦!

可惜大浪一浪接一浪,一直持續到第二天晚上,對海豚兒來說,其實情況也可以接受,某程度上,除了上洗手間因為空間太窄會感到有點暈外,其實隻船搖下搖下仲幾好瞓添,不過Mr. Dolphin情況就不一樣啦,瞓到中午開始覺頸緊膊痛,但坐起來就感到暈。最辛苦時,Mr. Dolphin還自言自語會死喺隻船到,無陰公到呢!暈浪中的Mr. Dolphin對甚麼也不感興趣,海豚兒也不勉強主子,下午一時多自己走去自助餐廳揾食。



午飯時除了拍食物照也拍下大浪的照片,這大浪情況維持了差不多24小時之久呀。



長話短説,下午Mr. Dolphin吐了幾次,到黃昏時才好轉一點,海豚兒就化身做小奴才幫主子更衣,再陪主子去自助餐廳吃晚飯。。。可憐暈住浪的Mr. Dolphin還要東歪西斜地行去打電話告訴父母不會到主餐廳用膳。各位,不要問,只要信,這通電話只有Mr. Dolphin才有資格打,奴才只能參扶主子去電話旁。而其實Mr. Dolphin爸爸媽媽這天都有暈浪,只是情況沒Mr. Dolphin這樣嚴重啦。^^”




晚飯後,Mr. Dolphin爸爸媽媽也從主餐廳過來看看兒子,我們四就在餐廳再消磨了一段時間然後各自回房休息。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

來到Day 5,「事頭婆號」終於逃出了大風大浪的海域,仲波平如鏡。XD



這天終於可以回回氣啦,Mr. Dolphin亦不用再擔心自己會死喺條船到。。。海豚兒和Mr. Dolphin瞓到自然醒便和Mr. Dolphin爸爸媽媽一起到主餐廳吃午餐啦。



主餐廳的午餐食物水準同樣不錯。




吃飽飽後,Mr. Dolphin就陪海豚兒在船上四圍逛下,不竟之前一天我倆也困了一整天,很想可以走動下嘛。逛到下午茶時段就去Queen's Room嘆返個英倫下午茶啦!下面兩張相是侍應們跟著奏樂捧著茶啡及食物排列整齊的操出來時拍的,那種氣勢有如中式飲宴時,侍應捧著乳豬全體上場一樣呀!XD




下午茶服務很好,侍應會把食物送到每位客人面前任揀,吃完亦可以再添食,除非想加點香檳要額外付費,下午茶本身已包括在船費之內,食飽我倆就回房間小休片刻,等到晚飯才再蒲頭。



這航程共有3個Formal Nights (晚宴夜),是晚主題為Black & White Ball,船友們一般會打扮漂亮,男士會穿踢死套或西裝,女士會穿晚禮服或晚裝出席,而慳家的海豚兒就從櫃底把結婚時才穿過一次又剛好是黑色的晚裝帶來著,毫不浪費呀,哈哈 :D。在晚宴夜,晚餐食材一般會較好,亦會有龍蝦供應,雖然是晚龍蝦質地只是一般般,嘻嘻!



我們四在晚宴前後拍了好些家庭照。。。





然後又走去自助餐廳傾下計及食一點東西,就結束了這天行程啦

20 則留言:

  1. 咁大浪我都驚會暈船浪,所以都驚驚地坐遊輪,而且無咩好做成日食,好怕落船時肥十磅

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊輪真係唔係個個啱玩,唔計暈浪,都有人會怕悶,會嫌全西餐食物唔夠多變化,不過對我地黎講,去遊輪比較合適,例如早餐可以各自各搞掂,又唔洗每餐都花心思揀餐廳迎合哂所有人口味,而且每日唔洗安排交通、搬行李換酒店,比較啱我地同老人家去玩。

      刪除
    2. 咁我又覺得,雖然唔係咁鍾意,但我諗都會試吓去一次,咁會揀啲短程啲

      刪除
    3. 最緊要有伴,越多人去越開心,同埋揀啲新少少嘅大船,設施好/多啲野玩!:)

      刪除
  2. 無陰公呀, 你主子一連飲左好多枝大檸樂 XXD
    呢D formal 晚餐, 唔去得唔得嘅呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,一肚(胃)氣嘅主子當晚真係飲咗枝coke zero順返條氣呀!;P

      如果唔想去參加formal night可以揀去自助餐廳或叫room service食都唔洗dress up,不過全日喺條船都無乜特別野做,所以去formal night就當係有個節目咁啦!

      刪除
  3. 真係有驚無險。 有3個formal dinner都好煩喎。我好怕好造作的晚宴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子由嗰日起驚到最尾一日呀,仲成日話係個captain's bad decision高速駛過大浪海域。XD

      如果要搭枱同外人吹水我就怕,一家人食飯我就ok,其實喺船dress up已方便過出街飲宴,至少唔洗上車落車、又唔驚大風吹亂個look,仲唔洗拎手袋,不過去到第3晚formal night我都嫌多咗啲。^^"

      刪除
  4. Mr Dolphin好橙丫,同埋咁大隻遊輪,都會咁搖法真係好驚人呢....

    船上下午茶經歷好有趣,最得意係排隊出場個下

    同埋,妳竟然可以著得落結婚的裙太犀利!我100%會爆裙.... @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地以前坐遊輪簡中都有呢啲情況,不過好似今次咁搞足一日一夜就真係轟烈咗啲,最橙係佢超易暈浪嘛。^^”

      哈哈,係呀,連不嗜甜食同下午茶嘅Mr. Dolphin媽媽都為咗影“乳豬全體”相而食咗一次下午茶呀!

      因為當時仲未成功減肥,條裙買大咗好鬆下,嗰時我又cheap唔識攞去改窄啲,變相依家肚腩位就啱著啦!

      刪除
  5. 我都試過坐雙魚星暈船浪,真係乜都無晒胃口食:P
    結婚晚裝都仲著得落,證明你keep得好好喎wakakaka....
    會唔會有上岸觀光節目?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,暈船浪真係咩心機都無哂,唔嘔已經好叻啦!記得細個喺香港搭船入大嶼山都會暈浪,所以我成日有個感覺(定錯覺?),香港海域會好大浪,唔多敢再試呢!

      嘻嘻,係當年條裙買大咗啫,其實我應該寫清楚啲就真。^^”

      會呀,不過呢條船航程嘅岸上觀光相對較少,13日船程只得5日有岸上觀光。

      刪除
  6. 仲著得到結婚時嗰條裙,你真係好強...我都唔得喇。

    個下午茶太多喇,我食完一定食唔落晚餐。

    三個formal真係好,因為我最鍾意搵機會著靚靚,咁你哋有無去影官方攝影師影嘅相呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我應該寫清楚啲,買條裙嗰時我仲減緊肥所以條裙係大咗好多,今次再著個肚腩位fit(汗)只係胸位大闊要改窄啲,不過以磅數計,我婚後都盡量maintain住+/-5磅,因為真係唔想再一次一發不可收拾。

      下午茶真係幾飽肚,好在我地啲甜品係share黎食,同埋main dining room食物portion都偏細(我地見好多船客唔夠飽,食完晚飯去buffet再食過),所以都OK。

      頭兩晚我地都影得好開心架,但到第三晚都無心機再揾船上攝影師影啦,因為呢,呢條船嘅攝影師影得好麻麻,有一個我地見佢每影完一張都有認真喺相機到check張相,但出黎嘅效果,可以係全輯相,我地4兜友加埋竟然只有一個望鏡頭,真係吹到啤一聲呀!好在都有一個攝影師影得好少少,我地最終都買咗一張4人合照同一張2人合照作留念。

      刪除
  7. 好想睇吓當年結婚的晚裝。。。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年我好鍾意條晚裝裙架亦好肉赤Mr. Dolphin花錢買比我,不過依家睇返其實唔靚lu,所以都唔會post啦,但因為條裙本身有紀念價值,所以我一直留住。

      刪除
  8. 咁大隻船都咁暈, 真係好好好好好大浪...肥人應該嘔左十世啦!!!

    可以拎返結婚條裙出黎著, 即係話海豚兒無肥過, 勁呀!
    肥人而家拎返未嫁前既衫出黎已經著唔落啦..嗚嗚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好大浪,而且仲持續咗好耐,嗰日我喺隻船行嘅時侯都經常失去平衡,行到左搖右擺,好似飲醉酒咁。

      其實係因為當年條裙買大咗所以腩位至啱著咋,人地通常結婚時最瘦又最靚,但我唔係囉,嗰陣成個波咁架。

      刪除
  9. 結婚時穿過的晚裝還合身太Fit了吧!btw怕暈船浪的我十分明白Mr. Dolphin的苦況!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係當時買大咗,甩下甩下咁著,所以依家至合身咋(汗)。

      同樣會暈浪嘅人最明白暈浪嗰刻有幾無助,所以當Mr. Dolphin呻自己會C喺隻船到,而我地又唔知隻船仲會搖幾耐,真係無咩安慰説話可以講。

      刪除