2019年4月26日星期五

獨留老婆在家中之123

家中電腦暫不便使用,所以較多相的網誌暫時要跳過。

Mr. Dolphin因事要離家出走三天,海豚兒原以為可以在這三日,每天寫一篇「獨留老婆在家中」系列,但原來理想與現實實在有太大差距啦,還是一篇過算罷啦,哈哈!

第一天早上,海豚兒七時送完主子機就去返工,放工後以為不用趕時間梳洗和做飯,可以悠悠閒兼“un un”腳地過,結果,先去辦點私事,再去超市補倉,回到家再阿信上身咁又洗廁所又洗浴缸,攰到隻屐咁!

第二天已經好少少,至少中午鼠了出去食碗不錯吃的叻沙抖抖。放工返到屋企又繼續做家務。。。因為某些原因,家裡頭喪大麈,海豚兒決定一不做二不休,幫家居來個大掃除,結果,夜晚坐低嗰刻,攰到同張梳化溶為一體。



來到第三天,正所謂你精我都精,飲杯竹葉青(關咩事呢!),海豚兒一早已相約好平時很少有機會見面的同事一同吃午飯,同事介紹海豚兒吃的這個丼飯,超級正呀,還有黑芝麻雪糕作甜品,滿足!




難得出城,放工後看完牙醫,海豚兒晚飯又跟另一位很久不見的舊同事食飯,傾下講下,又過了很充實的一個晚上咯。

 

一轉眼,海豚兒人已在機場等接主子機啦!



多謝主子連日來一得閒就打電話陪海豚兒聊天,讓海豚兒一點也不感到孤單。

20 則留言:

  1. 獨處生活都好充實下喎你^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺自己好似新界隻牛一樣咁勤力!XD

      刪除
  2. 主子一返到屋企, 有無嘩嘩聲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦,屋企...出咗問題所以麈土飛掦,不過我已經盡哂力挽救啦,主子都appreciate嘅!

      刪除
  3. 我成日覺得,男主人不在家,最大分別只係瞓覺個下
    但女主人不在家,成間屋都唔同哂! :P
    Anyway三日唔見,都算小別勝新婚,再見個下應該都好開心好sweet的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在我屋企人少,如果我唔喺屋企,相對下破壞力無咁驚人,但我都十分認同頭家無咗個女人係唔同啲,哈哈!

      哈哈,好在佢只係去咗3日,唔係嘅話,我死咗都唔知咩事添呀...我大懞列食錯藥呀。^^"

      刪除
  4. You are so hardworking to do so many housework!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呢!我估女人天性就係咁,返工更忙都好,返到屋企都想照顧好頭家,又或者係呢方面,我思想太保守。^^”

      刪除
  5. 你太乖喇,老公不在居然留喺屋企大掃除,俾我一定唔會!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我蠢嘛,唔做哂啲功夫硬係覺得唔安樂,而且屋企上星期太大麈,我又容易皮膚敏感,想視而不見都有難度。

      刪除
  6. 妳如果唔做家務,實時時刻刻都掛住妳主子

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能都係,同返工一樣,有啲細藝時間都過得快啲,睇黎我都係賤骨頭,哈哈!

      刪除
  7. 掌聲鼓勵!!!! 我weekdays 除了煮飯,我唔會做家務的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝支持!我同妳相反,情願平日做多啲家務,週末除咗洗衫買餸,其他乜都唔做。

      刪除
  8. 三天不見我一定唔慣,妳好叻叻啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在只係3日唔見,如果佢遠行嘅話,屋企分分鐘發生命案,哈哈,唔係因為我太掛住佢,而係因為我on居居,佢唔喺度時,我食錯藥呀!不過依家只係食錯3日藥,都無乜大不了嘅。

      刪除
  9. So hardworking, bravo.... I probably will go out everyday, kekekeke.

    回覆刪除
    回覆
    1. 實在係勤力得過份,粗勞一輪後,豆腐做嘅我,第二朝瞓醒隻手痛到吖,蠢呀!

      刪除
  10. 肥人有時都enjoy獨居生活架...重點係可以煮一d平時老公唔食既野..哈哈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都like有一個人嘅時間,亦鍾意食啲另一半唔食嘅野,但同妳唔同嘅地方係,我會出街食,唔會自己煮。:D

      刪除