2019年4月5日星期五

好人好事 ~~~「更新」

這篇很簡短,只是想特別鳴謝blog友及其另一半百忙之中抽空幫了海豚兒一個很大很大很大的忙,無言感激。

好啦,是時候轉一轉頻道。。。

Dear A&J,

Words are not enough to express to you how grateful I am for the help you gave me.  I don't know whether I will ever be able to return the favor and help you when you need help, but i definitely owe you one when you do.  Thank you for all that you do!  :)


(圖片來自互聯網)



後記:文件已成功寄到當局,至於能成事與否,就要看有關部門如何處理了,雖然海豚兒信心不大,因為某些必須提交文件,海豚兒實在無法提供,但已盡力,其他的也不能勉強嘛!


「更新」:就在4月18號這個好日子,海豚兒收到好消息,事情成功了!再次感謝各位的祝福和幫忙!

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝!成功與否我都好多謝友人肯幫呢個大忙!

      刪除
  2. 海豚兒心地善良,成日幫人,遇上好心天使都唔出奇
    希望事情完滿解決啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜魔媽媽誇獎啦,我都無咩可以幫到人,多謝妳,我都希望可以成功就算明知唔太樂觀,哈哈!

      刪除
  3. 我覺得幫人既嘢,幫得到的,都會盡量幫

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為我身邊有好多好似妳咁諗嘅大好人,所以我好感恩有事時會總會有好心人申出援手。:)

      刪除
  4. 天佑好人,必定有好結果!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝車媽媽,有妳地咁多位支持,我會用最正面嘅態度去等待結果嘅!

      刪除
  5. You are a nice and sincere person !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳嘅誇獎,其實更大原因係我幸運能夠遇上靠得住嘅朋友!

      刪除
  6. 回覆
    1. 雖然我唔算係咩好人但都貪心地希望會有好報。^^”

      刪除
    2. 你都唔係好人?咁我簡直十惡不赦, 難怪我會遭天譴...XD

      刪除
    3. 點會呢,係你對人要求相對低好多,但對自己要求就好高啫!:)

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝MD!我都祝自己成功,都唔想浪費朋友付出嘅心機精神及時間!

      刪除
  8. 雖然唔知詳情但也祝你事事順利^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你嘅祝福,有你同各位blog友嘅支持,感覺真好!

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝妳呀!我都默默地等待希望可以成事,咁就煩少好多啦!

      刪除
  10. 回覆
    1. 承妳貴言!

      暫時仲未收到任何消息,希望無消息=無問題吖!

      刪除