2019年4月3日星期三

無聊小故事

從前,有兩位磅數持續上升人士在星期五晚上,一心想吃得清淡一點,於是選擇吃壽司當晚飯。



怎料,吃完卻不滿足,就轉戰台式小吃(炸花枝丸及鹽酥雞)作宵夜。




然後,到星期六又因為貪方便,這兩位磅數攀升人士,在商場逛完街就順度在商場的餐廳吃西式晚餐(炸雞扒意粉及漢堡包薯條),還好薯條又硬又凍,沒有浪廢過多的配額。



來到星期天,這兩位磅數標升人士繼續不知天高地厚,吃了碳燒三文治,超好吃的叻沙和蛋餅。



就這樣,這兩位磅數高企的人士,雖然週一至週五的忍口行動成功了,但在週末卻被恨恨的打倒。

這故事的中心思想是要告戒我們:

減肥尚未成功,同志仍需努力!

22 則留言:

  1. 哈哈,有得出外食就係咁架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,尤其有伴一齊食嘅話,好難忍口。

      刪除
  2. 回覆
    1. 車媽媽已經勁fit啦,我等住睇妳水著look呀!

      刪除
  3. weekend開心下當獎勵自己囉....暫時將個磅收埋就唔驚再攀升XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係每個weekend都係咁,週而復始,所以至咁難減磅呢。。。話時話,個磅真係放喺屋企嘅當眼處,好難避呢。

      刪除
  4. 回覆
    1. 係太過大食嘅週末呀!XD

      Btw,頭先去整車嗰度,諗起妳呀!

      刪除
  5. 其實食壽司, 會不知不覺唔知食左幾多碗飯架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 都應該唔會嘅,一來我好留意自己食咗幾多飯落肚,二來呢間嘅壽司飯仲細過隻腳趾尾架。XD

      刪除
  6. 依個故事,我地家中日日上演,而且成員一共有四位之多,升幅十分可觀!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 講笑咩,睇相都知甜魔媽媽越來越fit啦!同埋講真,我覺得阿龍都好fit,MC有父母優良傳統,洗乜驚。:)

      刪除
  7. 哈哈哈哈,sorry sorry, I can't help it. 點解同我咁相似嘅? Difference is it happens to me EVERYDAY , lol.

    回覆刪除
    回覆
    1. 握握手~~坦白講,妳煮野咁掂,如果我係妳鄰居,得閒又黎痴下餐,唔洗一個月,估計我已經可以肥到入唔到妳家門口呀。^^”

      刪除
    2. 有機會我都想重遊星洲,好鍾意嗰種east meets west嘅生活呀!

      刪除
  8. 哈哈....壽司好肥架..會食左好多飯呀,哈哈!
    碳燒三文治舊肉好厚咁WOR!!!
    我減肥失敗..挨左一個星期魚蛋米就頂唔順要食番其他野啦..Hahaa
    第三位磅數標升人士上

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘅壽司飯份量特少架,同之後食嘅炸乜炸物,真係無得比呀!

      件三文治塊肉都幾好食架,不過可能我唔慣食有肉嘅三文治,所以覺得有啲heavy。

      如果要靠食同一種食物真係要揀啱口味同超超超級有決心至會成功,我明,我真係明,因為我都試過,仲歷時兩個幾月,一星期五日,風雨不改,大家一齊加油呀!

      刪除
  9. 海豚兒,好久不見 ^^
    不過我有定期睇你BLOG的,嘻嘻....

    哎呀,我都係呀,成日想食宵夜,肥左好多,我都減肥尚未成功,同志仍需努力 ><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好耐無見啦,hug hug先!

      好難想象Sammi用肥黎形容自己,見親妳嘅相都係fit爆,不過嘛,減肥的確係女人終身事業,大家一同努力啦!:)

      刪除
  10. 我今次holiday 最後都無重磅。不過返到英國咁凍,又博命食,今次慘喇。你有條件,食多D都唔怕啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah,好叻叻呀!

      其實我無條件架,我係啲飲水都肥嘅gene^^”。我上次cruise完就好似妳形容咁囉,返到Toronto太凍就狂食,結果就一發不可收拾啦!希望我地兩邊都快啲回暖,等我地食同郁動都正常返。

      刪除