2019年4月12日星期五

整車記

今年二月底,多倫多刮了一陣子大風,最嚴重時,風速每小時超過100公里。。。相隔差不多兩個月,為何海豚兒突然間舊事重提呢?

是咁的,主子*這天上班也如常把砵砵車泊在公司停車場,放工時驚覺司機後座的門被狠狠的刮花了,有些位置凹了又有些位置掉了油,應該是泊旁邊的車主開自己的車門時因沒預計到風大,開門時一整到門打落在我倆的砵砵車門身上,然後逃之夭夭(無品呀!)。作為行動派的主子當然不能夠忍受愛驅破相,想馬上帶愛驅做整容手術啦!

*利申:主子不是車迷,只是他一向很愛惜自家物件。

至於海豚兒嘛,其實覺得砵砵車有點磨損也沒有太大不了,當然主子要整車,海豚兒亦不會阻止,唯一要求是: 等過了雪季才整吧,反正也不急於一時,萬一遇上大雪的日子,海豚兒亦不願意駕駛不熟悉的租車,還是開自己的車比較安全嘛!

就在上星期,我倆下班後就去車房及租車公司辦手續,然後順便在上次介紹過的Pacific Mall內的美食廣場吃簡單晚餐,魚餃味道就麻麻,日式咖哩則不錯吃,只是除了蛋蓋飯的雞蛋,就沒有其他餸菜,有點寡和貴就是啦!



最後,當看見租車後,海豚兒真心慶幸決定等到最近才整車,因為海豚兒慣性開短身車。。。而這款車(Cadillac)的長度,海豚兒懷疑差點連棺材也放得入啦!XD



當然,車身過長其實對主子也影響不大,咪又係咁揸,係海豚兒至咁多聲氣啫,嘻嘻!

20 則留言:

  1. 我開車門時一定會好小心, 唔想撞花人地個車, 不過唔係人人係咁, 我個部都俾人整花左, 不過唔太覺, 就算啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,早排大風時,出於本能反應,我試過為咗力挽狂瀾阻止我地架門撞落隔離部車身,結果夾瘀咗隻手指。

      刪除
  2. 破財當係擋災,希望之後人同車都要步步平安~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在今次都唔算破大財,主子通知我部車比人整花時,我第一句都係問佢個人有冇事,真係好在唔係開車時比人撞。

      刪除
  3. 仔仔爸部車落地一個星期就比人特登刮花,真係心痛到不得了,不過當部車本身已經有缺憾之後,再有損傷就會不而為已了

    回覆刪除
    回覆
    1. 海豚兒,想請教我點可以加番張相去我個身份度,唔該

      刪除
    2. 專登整花人地部新車真係好討厭呀!其實我地部車都舊,之前亦有幾次輕微刮花,但主子嘛,就係每次都好介懷,不過佢有樣好,如果係我整花嘅,佢一定唔會話我。

      係呀,我見到妳加返張相啦,唔洗客氣,只係我唔識喺blog度整俾妳睇,所以要用個轉折啲嘅方法,嘻嘻!

      刪除
  4. 我依家揸的是二手車,已經睇得好開,花就花,唔會花錢整就是了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實比著我,架車舊咗都無咁在意,但我估主子就算揸幾多手車都會肉赤,性格嘛,改唔到,但最緊要佢唔會為咗架車同我嘈就得。

      刪除
  5. 回覆
    1. 好在有得claim保險,仲包埋租車,只需要俾租車嘅保險。

      刪除
  6. 長身車在香港泊位難!妳們應該冇難度啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔單止長身車泊位,喺香港真係少啲技術都唔好揸車,所以我地兩公婆返到黎都只會搭交通工具。呢度泊位真係會好少少,泊位一般都唔太難。

      刪除
  7. "Cadillac 連棺材也放得入",好好笑呀,好有同感。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係黑色,只要換過個車頂做wagon款色就得啦!

      又,我好怕揸黑色車,因為天黑揸車人地未必望到。

      刪除
  8. 我架Mini都俾人度車門撞花過然後走人,擺到明就係唔小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳部mini仲要係獨一無二新車,真係肉都赤埋呀!

      講起黎,其實主子遇過最過份嘅情況係有次等接我放工,前面部車後窗有厚雪積聚又唔掃(討厭!),倒後車睇唔到後面有主子部車,主子勁honk都撞埋黎,對方落車拍下主子膊頭話that's ok然後極速閃人亦唔肯交換車牌資料,雖然主子有第三者作人證亦有抄低對方車牌,但都無用,警察話呢個情況唔係hit and run,係fail to exchange information,就算抄低埋個車牌號碼亦無幫助,因為咁啱對方個牌已過期,不能確定資料準確性,最終要自掏腰包整車。

      刪除