2019年10月21日星期一

老家。一人行 ~ Day 1 回到小學時

手指關節依然疼痛,但游記的點滴記憶對海豚兒太珍貴啦,唯有寫得盡量精簡啦!

出發的早上,Mr. Dolphin開車載海豚兒到機場辦理好手續便去上班。海豚兒的『老家。一人行』之旅正式開始。



海豚兒在機上嚐過一丁點午餐便開始看電影和睡覺過日晨。






到埗後先放低行李,在酒店對面的餐廳嘆碗墨魚丸湯河。



已經第六次入住Eaton酒店了,雖然房間是在正常價格時訂下的,可惜沒有被升級的運氣,但海豚兒依舊滿喜歡這酒店的服務,所以還是會有下次呢。




晚上相約了xx年沒見的小學同學在尖沙咀老鍋打邊爐飯聚。今次見面的年份對我們也是一個很值得記念的年份,特別是我們這班人是生於一個超多人出國年代,隨便一數,海豚兒已輕易地講出小六班內成30%同學曾經出國、已移民、或已回流,甚至連小六班主任一家亦早已移民,哈哈!能在這晚跟當中五位同學一聚是難得的。其實呢,小學畢業後,海豚兒也未曾跟他們聚會過,只是沒想到這晚亦意外地成為了難忘的一夜。



這是反幪面法生效前的星期五晚上,局勢比較緊張,各位好友、好blog友亦一早提醒海豚兒這晚要加倍小心,很窩心啊!

餐廳店員在下午亦已提早致電確認晚飯之約會如其進行。來到餐廳一坐下,餐廳店員亦跟我們說有可能會按情況而提早關店。食到尾聲時,部分地鐵路線亦已停駛,同學們家人亦紛紛致電來匯報情況。難為三位同學在回程中途更因地鐵已全線停駛而被逼下車,前無去路,後無的士。在海豚兒正在內咎之際,同學們說他們其中一位父母親會開車來接走他們回家,他們說:「情況有如大家還是小學生般」。。。大家也忍不住在群組裡爆笑出來。海豚兒想,唯一分別是時代進步了,他們等家長接走之際還有空玩自拍。

這晚,對海豚兒來說絕對是一個深刻又難忘的晚上。

最後,祝各位同學也生活如意!

23 則留言:

  1. 我雖然年紀大你好多,我個時代,又係好多出國讀書跟移民。 點解今次單人匹馬? 主子會很羨慕呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家唔同年級但同時都有經歷嗰個移民潮年代,我記得我地仲差不多時候走呢。:)

      今次係專登一個人返,想盡量見多啲親人友好,一個人行事始終方便啲,佢完全無羨慕呀,仲超擔心我出事,只要我missed call,佢就諗我係咪比人捉咗,哈哈!

      刪除
    2. 我比你哋兩個都要大,但都係移民潮年代!香港移民潮由84至97都一直係啊!當年誇張到中五淨係計有幾多會走,都唔擔心升唔翻原校中六。

      原來你第一晚已打邊爐......

      刪除
    3. 哈哈,我like由84至97呢個咁「闊」嘅講法呀,無咁易透露年齡嘅秘密。題外話,因為我地張相有某某背影,咁我又比主子睇下順便叫佢估下妳年紀,先要講佢一向估呢啲野都幾準,甚少失手,而妳係佢多年來第二次失手咋,佢估妳細好多呢!

      打過邊爐其實無所謂,只係我鹹食真係食得唔多,驚無癮。^^”

      刪除
    4. 佢唔知我年紀咩?我以為日常話題都有機會講開...... 一般人估,就算行到埋身見到我皮膚之類....都係估我細十歲左右啦。

      刪除
    5. 有呀,日常話題會講起,但除非見過,否則佢搞唔清我啲blog友邊個打邊個架,哈哈!

      刪除
  2. 同學們萬一真係無車搭可能真係要上你酒店借宿一宵...:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢當晚有位女同學要過海返屋企,我都有提議佢留低過一晚夜架,不過咁多年無見,我估佢都唔多好意思,而且佢都心急想返屋企照顧小孩。

      刪除
  3. 一位父母親會開車來接他們回家,我立刻諗到以前補習班後嘅情況,快啲回家做功課,哈哈哈。
    Glad all went home safely <3.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much! 哈哈,所以嗰晚嘅reunion真係超難忘!咦,我以前都有讀補習班,仲係由細補到大,但天資不足,補極都唔方叻得去邊。;P

      刪除
  4. 回覆
    1. 今次留咗約一星期,一兜友返去,都算係咁啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我本身麻麻地魚蛋,又見無咗以前有嘅魚皮餃,都估唔到原來個墨魚丸又幾得!:)

      刪除
  6. 撞啱呢段咁亂既時間返香港,又無車搭,又真係幾麻煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個時候返去,又係另一種體會同感受。:)

      成件事...最心痛係見到有人為政見不同而同多年知己、家人撕裂,不值得呢!

      刪除
  7. 回覆
    1. 魚旦&墨魚丸湯河是我每次回港必吃的. 我也是生於一個超多人出國年代, 很多同學出國、移民及已回流.

      刪除
    2. 見到妳嘅遊記,我都好羨慕妳四圍去食地道港式美食,因為我自己腸胃較敏感,好多時遇到想食嘅都唔敢食。^^”

      當年真係好誇張,睇住好多同學一個一個咁走,而且咁橋地,早走嗰批大多畢業後隨即回流咗返去香港。

      刪除
  8. HK always have a lot of people immigrate! I think it will increase in coming years.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, I think so too. It's really sad though as most friends I talked to love HK so much that they don't want to leave. :(

      刪除
  9. 好在最後都相安無事,留下係深刻而正面的回憶~
    雖然好明想以文字照片留下紀念,不過都要顧下隻手,太累就休息一下啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我自己一直覺得能在這段日子回港也很不錯,至少讓我能更明白和理解情況,隔住個mon感受始終不及親身經歷。

      謝謝妳呀!我都已經唔拎重野、做家務亦求求其其,寫blog都盡量簡單,希望下星期睇專科後會有好轉啦!

      刪除