2019年10月28日星期一

老家。一人行 ~ Day 3 遊車河 接姨丈姨媽出城

是日起來就致電昨天的的士司機先生(下稱羅生)詢問是否方便到來接載。

在Eaton酒店一上車就跟羅生說是日行程:

先去拜山 >> 再去接姨丈姨媽出城

的士在公路上開到彭福公園附近大家方醒覺羅生以為拜山地點在新界東,而地點其實是新界西,哈哈!

羅生人很好,絕對沒有濫收車資或兜路,最搞笑是他將錯就錯,特意車海豚兒上大帽山一轉順便觀光,還熱烈地介紹沿途風光。



另一方面,海豚兒請羅生到達拜山地點時先結算,不讓老人家見到全費,羅生不單把行錯路的車資減掉,在等候海豚兒拜山期間,還不另收費,當下海豚兒仲巴閉到好似僱用了私人司機,拜完山後再打個電話給羅生來接載,哈哈!而海豚兒拜山從來只帶備兩梳蕉,一般不會逗留超過十五分鐘時間,連羅生也出奇拜山竟然如此可迅速。。。小聲說,海豚兒還沒有告訴他,海豚兒一共拜了十位先人,當中還包括海豚兒媽媽呢。

跟羅生在車上不著邊際的吹水,海豚兒都沒有說太多為何要入新界西接老人家出城原因。實情是,一場返到老家,跟姨丈姨媽只吃一場午餐就拂袖而去一定說不通,但在這時勢吃晚飯,之後各自回家也諸多不便,反正酒店價格比之前平多了,海豚兒索性安排老人家在酒店宿一宵,晚飯也就簡單地在酒店解決。

搞笑是八十多歲的姨丈是日心情大好,忍不住在羅生面前講起海豚兒的童年往事,左一句阿C細個時乜乜乜、阿C大個後物物物,六十多歲的羅生也本著敬老心態(乖 ;P),陪姨丈吹水同時又跟著姨丈稱呼海豚兒做阿C(汗)。

按羅生提議,我們仨在澳海城下車。在此,要再一次感激羅生的善良和人情味。:)



去到商場,隨便找間食肆~樂天經典和姨丈姨媽醫肚。




餐廳這日甜品欠奉,海豚兒飯後就買杯雪糕止癮。



逛到咁上下就打的(乘計程車)返酒店休息。

晚上就在酒店內的中餐廳~逸東軒用膳,點了一份二人餐,外加好吃的椒鹽蝦(姨丈愛蝦)和平平的焗蟹蓋(姨媽愛蟹)一起分享。因為是酒店房客而有額外的折扣,抵食!










食飽飽後就同姨丈姨媽繼續吹水,吹到十一時多,就各自回房間休息。其實呢,表面看來,海豚兒好似對老人家也不太差,實情係,兩老先至抵得諗呀!姨丈在陌生環境睡不著,要帶備安眠藥前來。另外,自六月起,兩老都沒踏足過市區,若不是為了遷就海豚兒,一定不會出城。他們為免海豚兒再額外花費,第二朝七點已經在回家的巴士上啦,可見他們對於出城其實有多不安,但為了這個茶煲姨甥女,也就沒法子咯。:P

姨丈 姨媽,要多保重身體啦!

18 則留言:

  1. 難得見面, 姨丈梗係好開心啦
    佢地又實在太客氣, 點解要咁早走, 唔一齊飲埋早茶先

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,始終三兩年至見一次,真係感受到姨丈姨媽會期待見面架。

      我估佢地唔想我洗錢而且又真係好唔安心留喺市區,所以一早走會覺得安全啲。

      刪除
  2. 妳安排得好好呢,晚餐只食中式甜點,夠頂癮嗎,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呢!留喺酒店始終安全啲,老人家唔小心整親嘅話,手尾就長啦!

      哈哈,除咗姨媽食咗少少,其他甜品都係我包底,非常飽肚同滿足。

      刪除
  3. 八十幾歲都咁識張就他人,真係難得,好多老人家會持老賣老,後生的會好收氣架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我由細到大都同姨丈好close,因為佢一向容許我無大無細,我成日覺得,姨丈姨媽無小朋友,結果我成為最大得益者。

      刪除
    2. 同我地一樣喎,我同我姨丈姨媽都夾到似一家人。佢哋又係78十歲。

      刪除
    3. 原來咁似!佢地嘅年紀,襯佢地行得走得食得,真係要見多啲,尤其可以容許後輩無大無細嘅長輩真係唔多,我地都要一齊好好珍惜呢!:)

      刪除
  4. 依次回港的每一日行程都好難忘呀!
    仲有逸東軒的晚餐睇落好正呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳提醒我逸東軒飲茶好掂,我至諗到索性同老人家喺度開餐,唔洗週圍去咋!

      我估姨丈姨媽都好難忘,去到酒店附近時,一落車就撞正遊行隊伍,佢地都應該驚得好緊要。^^”

      刪除
  5. 回覆
    1. 非常hea就真!我都未試過返到香港,差不多每日都可以返下酒店中場休息,哈哈!不過,同老人家見面,我估佢地唔重視要走訪幾多地方,靜靜地坐低傾下講下已足夠。

      刪除
  6. 難得聚會能留在酒店住一晚暢談聚舊也不錯,老人家也不用太舟車勞頓,很好的安排^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呢!一開始諗同老人家去邊到食飯都有少少“毛蟲”入手,又想同佢地食啲特別少少嘅但車程上又唔容許,最終選擇留喺酒店真係好彩,反正呢個週末亦無地鐵坐。

      刪除
  7. 回覆
    1. 對呀,的士先生真係非常好人士,之前一日佢車我去觀塘時,已經一路揸車、一路吹水、同一路介紹沿途“景點”啦,哈哈!

      刪除
  8. 回覆
    1. 我本身係騎呢人,所以遇到嘅好事都有少少搞笑成份就真,每次同人講,的士先生車我行大帽山順便等我觀光一下,都笑C人!:)

      刪除