2019年10月24日星期四

老家。一人行 ~ Day 2 觀塘週末之約

到埗第二天跟預期一樣,時差關系,晨早就醒來,早到連澳牛都未開,唯有去附近24小時營業的翠華食份大早餐啦!



這個長週末,地鐵全線停駛,既然一早起來,索性走去搭巴士入新界,直接把手信先帶給姨丈姨媽,免得他們之後拿著東西四處走,然後才去辦事。其實沒有地鐵也有其他交通工具選擇,雖然時間是花多了,但也不太差,令海豚兒最囉囉攣是不能在這天探媽咪(拜山)而已。


是日午餐約了早年已從溫哥華回流又情同兄弟的好友K&L,為了懷念我們仨當年每個星期五晚上也去唱K的日子,本想去唱K午餐,但時間上夾不到,索性去L地頭~觀塘,他的心水餐廳食午飯,海豚兒就直接從新界坐紅的(市區的士)去應約,想不到遇上一位好人的士先生,索性星期天也找他幫忙接送。。。這又是另一個有趣的故事。




飯後K&L陪海豚兒行去的士站打的,途經公園又去逛下,又無無聊影下相。多謝K&L相陪,祝你們和家人也健健康康,保重呀!





之後海豚兒就去尖沙嘴嘆番個中村藤吉下午茶。



然後,然後,海豚兒就去咗遊行,哈哈,其實係咁啱跟喺遊行隊伍後面沿彌敦道行返酒店休息。



這晚因為交通不便,原定晚餐約會改期到週一下午茶聚。海豚兒在晚上心血來潮想食壽司,就隨便在佐敦找了間樓上舖幫襯。



食到尾聲時,有對西班牙老夫婦遊客進來,然後問這兒是否中式食店,他們想吃中餐,哈哈!其實樓下招牌連食物相都有,無奶油咁都搞錯架。最終西班牙老夫婦還是坐下來用餐,剛好坐喺海豚兒旁邊,咁海豚兒都有盡下地主之誼同兩老吹咗一陣水至閃。

18 則留言:

  1. 中村藤吉好好味!住近尖沙咀真係無揀錯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次返黎,中村藤吉係3個我想去嘅地方之一,好在真係住得算近,方便去到。

      刪除
  2. 好難得嘅朋友聚會
    可能老夫婦老眼昏花, 無為意呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係難得兩位人夫星期六有時間同我食餐飯。:)

      最搞鬼老夫婦過兩日就去日本玩,所以完全無想喺香港食日本菜。

      刪除
  3. 七福神我都食過,啲嘢都幾得,比我遇著遊行,我都會跟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都真係咁橋去到呢間,估唔到又幾好食。

      我同妳諗法差不多,反正遇啱,跟住行下咪當開眼界囉!:)

      刪除
  4. 回覆
    1. 係一位好好人嘅的士司機先生,下篇會再提到佢呢!:)

      刪除
  5. 你的遊記好正面。以香港現時的情況,某顏色的本地人覺得好唔方便。不過大家都為了自由,公義,都默默支持和付出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞!:) 既然返得去,都預咗同以往不同,能夠遇上遊行,令我見到市民不同反應,我覺得更加不枉此行。而且,我返去時間短,享受同友人見面機會都黎唔切,至於當中有本地人覺得嘅唔方便,亦可以理解,坦白講,親身返過去令我感受最深係政府一手做成嘅撕裂,同不停挑起紛爭,呢樣野比任何“唔方便”更討厭。

      刪除
  6. 哈哈哈, 連遊行都有份參加,值得囉XXDD。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我暗瓦底都係咁覺得,因為沿路見到途人、商戶反應,會令我更加感受到市民嘅想法同感受!

      刪除
  7. 個觀塘西餐份量同賣相都唔錯喎,雖然我盡量唔會去觀塘(人太多),亦唔好西餐,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗西多士放耐咗淋咗少少,其他食物、飲品都真係幾得。今次都係去apm以外,我第一次去觀塘地舖開餐咋,可能因為當日無地鐵、商場又唔開,街上都唔算多車或人,而且又唔太熱,我都算好彩。

      刪除
  8. 七福神抵食夾大件唔錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且食物都算新鮮,同埋可能係樓上舖關系所以仲係正常營業,因為當晚酒店附近好多餐廳都一早落閘,我都算好彩,求其亂行一通都揾到食...我其實係唔識路架,哈哈!

      刪除
  9. 回覆
    1. 呢日真係東西兩邊走,不過都非常值得嘅,而且返到黎,見親友係重點,有啖好食就係bonus!

      刪除