2019年10月31日星期四

老家。一人行 ~ Day 4 重要約會 x2

長週末的星期一,海豚兒有兩個非常 非常 非常重要的約會,地點同樣在對海豚兒很方便的尖沙咀,各位對海豚兒真好。

首先是和一班好blog友(Yan Oli Maggie 劉總 Mandy CEO 還有VIP小晴晴)飲茶。

超級感謝大家在這交通大不便的日子也如期出來應約及甜魔媽媽訂位的心思和週到,還專程就海豚兒來到 尖沙咀的國金軒 飲茶 和嘆近年已不再流行而海豚兒又好想食的雪山叉燒包。







嘆過呢餐真係好好味的超水準飲茶,一班好blog友就帶加燦海豚兒去新商場K11 Musea見識見識。




先去百味堂食好好味甜品。:D



再去Dama食好好味甜品。:D



記得許多年前海豚兒還未開始寫blog,已深深被這班blog友的掃食行動所吸引,估唔到竟然有幸認識,成為好blog友,更能和大家一起掃食。:D

這天除了要大家破費請海豚兒食足三餐之餘,還要勞煩你們引路,帶海豚兒去下場見朋友。希望你們有機會來(再來)多倫多,好讓海豚兒一盡地主之宜招呼返各位呀!各位好blog友要多多保重啊!

然後下午就去到帝苑酒店The Greenery自助餐廳,和三位溫哥華靚女好友們食下午茶自助餐啦!今時今日,吃什麼已經不再是重點,最緊要是靚女們的仔仔女女食咩最開心和方便。






好友們一家出席的好處是孩子們有玩伴、丈夫們除了幫忙照顧孩子亦有伴傾下計,那麼,海豚兒和幾位溫哥華靚女好友就更能暢所欲言!



食飽飽就坐好友的順風車返酒店,而晚上約會剛好又取消了,海豚兒正好可以休息下。。。即係呢,等電視精可以坐定定煲下電視劇。

靚女好友們,祝妳們的家庭繼續幸福美滿!

12 則留言:

  1. 有小朋友,好彩有爸爸照顧,啲女人至可以唔駛分心可以暢所欲言,不過我覺得有男人係度,講嘢始終都唔得暢快

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得好啱,有爸爸在場幫手照顧下小朋友係的確好啲,但有啲野又確係傾得無咁方便,嘻嘻。兩年前得我地幾個女人出黎晚飯,傾計嘅開心情度好似返咗去讀書年代咁,亂吹一餐都笑到儍,不過都想襯朋友嘅小朋友仲細見多幾次,所以今次朋友就帶埋仔女出黎。

      刪除
  2. 我好想去K11 Musea 見識呀! 帝苑酒店The Greenery自助餐, 好吃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. K11 Musea都值得一去架,尤其like佢嘅廁所新淨又乾淨,哈哈!

      今次去The Greenery係食下午茶,以前食過晚飯,以自助餐計,我覺得鹹食嘅食物水準唔錯架,選擇亦多,但就唔係啲主打食和牛海膽生蠔三部曲式自助餐。至於甜品,如果可以慷慨啲,多啲佢地出名嘅食物就好啲啦!

      刪除
  3. 興左今多年的雪山叉燒包,我都係食過一次咋。食左好多甜品喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來已經興到唔興,近年潮流興菠蘿叉燒包,哈哈!下次返香港都試下吖,香港飲茶食嘅野真係特別好多!

      同blog友食甜品最大好處係人多好辦事,每樣試少少,試多幾款,又唔會好飽。:)

      刪除
  4. 有緣再聚是我們的福份!那怕千山萬水!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望下次再見時可以係太平盛世、國泰民安、風和日麗、空氣清新嘅香港,期待呢日嘅來臨!

      點都好,超級多謝妳!:)

      刪除
  5. 尖沙咀真係一個好地方,個日真係好開心又難忘呀!
    無論香港定外地,好希望好快又有咁瘋狂開心的掃食機會~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一路都想問返妳嗰日點返屋企但又唔記得,無鬼用呀我^^”,不過,嗰日真係好難忘呀!

      無論香港定加拿大、春夏定秋冬,街邊檔定靚餐廳,一於約定妳,下次再一齊掃食!

      刪除
  6. 食飽飽晚餐唔駛食都ok^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,連我咁為食,嗰晚都唔駛再揾食就知有幾飽足!話時話,嗰晚可能連對面7仔都早收,我都算好彩啦!

      刪除