2020年1月13日星期一

家姐一家。19’多倫多 (上)

海豚兒家姐一家在聖誕後的星期五來多倫多「吃喝玩樂」一星期,跟以往一樣,寄住在海豚兒姐夫中學同學B先生屋企,辛苦了B先生一家,一星期管接管送又安排節目呢。:)

星期五下班後,海豚兒和Mr. Dolphin先去美食廣場打定底。有留意到嗎?和Mr. Dolphin相比,在吃方面,海豚兒的選擇總是比較傾向“佬味”的,燒鴨叉燒瀨加滷水豆腐vs腸粉配咖哩魚蛋,哈哈!



食飽再個圈,就去B先生家中集合,晚上留在B先生家中烚下烚下,同場加影可愛兔仔一隻。



第二日起床後,收到海豚兒家姐電話,繼姨甥仔不適後,姨甥女和家姐也同樣染上腸胃炎,上吐下瀉,可憐呢。既然這樣,這天我倆也不打擾他們休息。我倆在自己家中一直hea到晚上,才去附近商場隨便食個晚飯。



到星期日,主子和海豚兒就開車到市中心嘆個靚早餐。。。不過用餐時間其實已大概下午兩點呢,哈哈!這兒的egg benedict和蘋果批依舊是海豚兒喜歡的口味。




食飽飽就去附近的商場跟家姐及B先生兩家人會合。三位美少女就去開心行街,我們六個大人加姨甥仔就坐定定喺商場內的美食廣場吹下水。到晚飯時候,我們一行十人就各自開車去食日本餐晚飯,而這餐的味道和價錢也不錯呢!





飯後,還有家姐替海豚兒㨂口味、B先生付款的好睇又好食泡芙作手信呢。:)



這天也辛苦了主子啦,假期日子在市中心開車困難重重,找車位就更加艱辛,但還是毫不猶豫車海豚兒到市中心跟大顆兒見面呢。

18 則留言:

  1. 有親友嚟到,交通幾唔方便都會好樂意咁接受使命的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地懶呀,真係唔多願揸車四圍去,不過B先生就真係唔話得,出錢出心出力,陪幾個美少女去玩,滑雪、唱K、bowling樣樣齊。

      刪除
  2. 好開心有親友到訪,佢哋有腸胃炎真係好慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每次見到啲姨甥仔女我都情不自禁望實佢地,好開心見到佢地大個哂又好感足佢地大得咁快。好在佢地身體算好,抖一日就生猛返哂。

      刪除
  3. 我絕對明白出外病左嘅心情...
    主子真係好唔話得, 做柴可夫陪你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 情況同妳都幾似,B太太話家姐地可能係水肚不服,不過好在佢地底子好,抖一日就好返哂。

      其實真係幾辛苦架,每日來來回回一轉,揸一日車已經等如平時返工一星期嘅路程

      刪除
  4. 好彩第二天全部都好返晒,可以繼續去出街玩下

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,家姐一家身體一向好,尤其係姐夫,今次仲一啲事都無添。其實佢地就算以前返香港玩都照放膽掃街,腸胃超好。

      刪除
  5. 回覆
    1. 小時候其中一款我喜愛嘅快餐店美食就係咸蛋三寶飯,每樣燒臘都有啲,啱哂貪心嘅我!

      刪除
  6. 我都鍾意星期日抖一抖,然後星期一返工精神D。不過如果有得玩,有得食,我都會奉陪架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪年紀大咗呢,依家嘅星期日我真係好需要休息,如果太夜瞓,打後一星期都好難捱,當然偶一為之,我都會盡量出席嘅。

      刪除
  7. ...燒鴨叉燒瀨加滷水豆腐vs腸粉配咖哩魚蛋.....仲要只係打底,之後再打邊爐。我成日覺得一餐你可以食咁多,係好勁嘅事。依家嘅我,可能連你打底嗰餐,我當一日三餐都食唔哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小聲說,我地打底嘅定義係先食飽,去到就只會食好少架啦,因為去到人地屋企,未必啱食亦會唔多好意思食,我地嘅口味同細路似,同佢地爭食唔太好嘛。哈哈,可能妳已慣咗香港食物份量少,所以覺得呢度嘅多啦。

      刪除
  8. 回覆
    1. 歡迎妳呀!:)

      係呀,泡芙好靚之餘,亦好窩心有人會就我口味㨂俾我。

      刪除
  9. 今篇的食物好岩胃口呀,不過其實來到冬天,咩都特別想食,haha
    又會咁慘腸胃炎,希望好快已經無事了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個brunch呢,其實上次都好想同妳試,不過唔緊要,一定有下次!:)

      佢地話可能係水肚不服,不過佢地底子好,休息一日就無哂事啦,勁呀!

      刪除