2020年1月7日星期二

Hea住過聖誕

聖誕節正日,海豚兒和Mr. Dolphin自駕去加拿大及美國邊境附近,到距離多倫多約兩小時車程的美國水牛城住宿一宵。

早餐在家附近茶記搞掂但沒有影相。

去到水牛城的酒店雖然還未到入住時間,但酒店職員還是很好的讓我倆提前取房。



一入房間後,關上門。



左面是衣櫃及櫃桶,右面是洗手間。



直望就是床尾,左面是書台和電視連架,右面是大床。




然後。。。各位不如一同參觀下洗手間吧!

從廁所門一直望入去是梳妝台,梳妝台牆身後是馬桶。另一端是洗手盆。




從梳妝台方向影返出房,會感到很大的空間呀,而其實還未算。



以下是沖涼「房」的照片,先從玻璃門外影入去。



再從另一落地玻璃影入去。



還有從入面影的照片。浴室內有雨淋式花灑、按摩花灑、高壓花灑、正常花灑,還設有蒸汽浴功能,在這裡洗澡,很難不一邊洗白白一邊唱「我愛洗澡」吧,嘻嘻!



在房間內怒影一輪後,就移施至酒店的半露天大型按摩池繼續拍照咯!




還有休息地方、附設更衣室及淋浴間的照片呢。





之後就在酒店內影下大堂、電梯、餐廳相,然後就更衣去大型按摩池梳乎下。





聖誕正日,大部分商舖、食肆也會休息一天,晚飯留在酒店享用會較便利。

頭盤的沙律和法式洋蔥湯也美味非常。



主菜的煎三文魚扒也滿正常,唯獨是意粉十分淡口,我倆也不懂欣賞。



至於古古力蛋糕甜品就是一貫美式蛋糕口味,單字一個甜,哈哈!



第二朝早上,我倆在酒店內吃過簡單早餐,就啟程到附近商場逛下。



在美金高於加幣三成的日子,海豚兒著實沒有任何購物意慾。我倆只胡亂在商場內的Cheesecake Factory食個午餐,便打道回府,完成了hea住過聖誕的兩日一夜之節目。:D




18 則留言:

  1. 有咁大又靚的酒店hea,好幸福啊~
    又,去到水牛城點都要食下水牛雞翼,hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 反正聖誕節正日週圍都休息,有間舒服酒店hea下,真係幾爽。

      哈哈,好眼利呢,我地叫咗Buffalo chicken stripes因某人想食白肉加無骨。

      刪除
  2. 而家就算有大減價, 都唔想買野

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時算少買野,通常等到旅行先,但依家美金強太多,真係買唔落手。^^”

      刪除
  3. 間酒店好靚呀,去咁遠至係去行商場,雖然買唔到嘢,但享受間酒店都幾正

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次都專登係揾間包食包住酒店,一心想舒舒服服咁抖返晚,但結果兩兜友成晚掛住睇電視,睇到唔願瞓呀,哈哈!

      刪除
  4. 回覆
    1. 專登落去美國住一晚,都係想揾個安靜地方抖下,至少唔洗再安排節目呀、訂位食飯咁,而且一check in後再無離開過酒店直至第二日check out,都真係幾hea架啦,哈哈!

      刪除
  5. 乜水牛城有咁高級酒店?我以為水牛城好鄉下.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳啱架,呢間酒店係近幾年新開(翻新),以前真係較少靚酒店,我地明知一check in後就唔會四圍走,所以都係揾到間好少少嘅至決定去。

      刪除
  6. 我亞媽同弟弟妹妹耶誕前從西雅圖揸去溫哥華過一晚夜,食食買買好開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前較習慣喺美國生活但同時又鍾意喺Vancouver揾食,所以Seattle喺我心目中係best of both worlds嘅城市!咁妳上次探親,有冇去Vancouver行下呀? :)

      刪除
  7. 美金貴好似又少了吸引力:P
    加國果邊會唔會有啲小鎮可以hea下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,每樣貨品貴3成,好唔化算呀。^^"

      呢邊都有嘅,但我多數會鍾意落美國多啲,主要因為高速公路較易揸。

      刪除
  8. 酒店房很大很美!我都想Hea呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都對間房幾滿意,尤其係個沖涼房,有好多空間又夠水力,沖涼都沖得特別爽爽!妳幾時再去旅行呀?

      刪除
    2. 係bor,我記得車爸爸多數係呢個時候放假。:)

      刪除