2020年1月3日星期五

聖誕前雜記

各位好!新年快樂!

聖誕過後,一直沒機會更新網誌,因海豚兒家姐一家到訪多倫多,雖然沒有太多活動,但一出一入、一來一回,一去一返,總是會有點忙。^^”

這篇先記錄返聖誕前雜記。

同以往比,今年多倫多都算早落雪。十二月初,屋頂已經成個糖霜面咁。。。好鬼凍呀,搞到海豚兒連出街都唔願。^^”



聖誕前某個星期五,和韓國人同事的年度聖誕晚餐聚如常進行,其實今個冬天,海豚兒懶懶羊羊的不願駕駛,如要自駕的約會都盡量不出席,唯獨是跟這位同事,海豚兒還是樂意應約及管接管送。和同事簡簡單單食了日本菜,是她最喜歡吃又吃得安心的食物類型。她的性格還是依舊啦,凡事也先為家人打算及設想,總是把「自己」放到最後。




接下來的星期六午餐,海豚兒和Mr. Dolphin剛啱又去食日本餐,這餐廳的食物依然真心好好吃,在多倫多有這水準,很難得呢,所以我倆也很喜歡!





之後的星期六,又輪到我倆和海豚兒小學同學一家的聖誕聚啦!見面前,海豚兒和Mr. Dolphin特意去買些流心牛角酥給小學同學一家作假日早餐。。。事源小學同學曾經說,試過週末起床起晚了,會看到一家大細包括爸爸、大仔(10歲)、二女(7歲)、三仔(3歲)一同坐在餐桌前等媽媽即小學同學起床弄早餐,他們會一直坐著等吃,哈哈,很有趣的構圖,同時可以想象到小學同學把家人照顧得有多好。



這晚的晚飯吃西日式,小學同學一家也很喜歡!





來到平安夜,主子不用上班,海豚兒也襯這天不太忙“鼠”了出去和主子食午飯,繼續食日本餐,因為貪佢清清地。



海豚兒放工後,我倆就去了商場逛下、tea下,然後就返屋企食個簡單晚餐,因為要準備接下來的聖誕「節目」啦!

17 則留言:

  1. 等阿姐返嚟,都想去食日本餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 同阿姐去,多啲人,而且有佢發版,佢又知妳口味,食都食得開心啲。:)

      刪除
  2. 我想食個日本餐, 都好難

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實,我有懷疑妳嗰度會唔會連麥記等快餐店都唔多。^^”

      刪除
  3. 坐著等吃有點悶,不如試下一齊親子煮飯仔好玩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係咪應該由爸爸擔起大旗,同仔女親子煮飯仔俾媽媽起身食會快手啲呢,嘻嘻!

      刪除
  4. 天氣凍係需要有D湯麵、米飯落肚先夠暖~
    而在忙碌中更加要小心保重身體呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今個冬天我都食多咗熱食,同埋呢,我覺得應該隊多幾個菠蘿油黎保暖,哈哈!

      謝謝妳,我覺得今個冬天真係好鬼凍,我都盡量深居簡出。

      刪除
  5. 新年快樂!原來加拿大都有好多日式美食喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!近年多倫多真係越開越多日式餐廳,款式多而且質素亦算高,難得有啲仲係日本人主理添呢!:)

      刪除
  6. 今年英國冬天唔錯,唔太凍,多雨,無落雪。 聖誕新年都係一家團圓,朋友相聚的好日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!!

      至從前年(2018)12月黎過倫敦,我覺得雖然溫度上唔算好凍,但加埋落雨其實都幾凍下,不過無落雪出入始終方便啲。今個聖誕新年都算唔錯,有平靜亦有熱鬧嘅時候。

      刪除
  7. 我哋成家都係好鍾意出外時食日本餐.

    Happy New Year !

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!

      我都鍾意,尤其係食壽司貪佢清清地,但主子無論食咩餐,都係想有啲澱粉質落下肚,最好有碗湯飲下。

      刪除
  8. 肥人都好耐無吃日本野啦....年齡大左, 唔愛生冷野..HAHAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本野我幾時都啱,尤其係壽司刺身,貪佢清清地,n年前減肥時,刺身就係最美味嘅減肥食物啦。

      刪除