2024年1月8日星期一

東京之旅 ~ 出發篇 Day 1 & 2

各位好!新年平安快樂!

去年12月中,海豚兒和主子出走東京及近郊地方12天,當中好些景點從前也有去過,但今次我倆希望能做到,不走馬看花,把想看想做想吃的,都貪心地一一完成。

是次機票是用航空公司積分在去年年頭換的,本來是乘搭日航來回芝加哥/東京,再額外用積分換取多倫多/芝加哥的來回機票。但想了又想,如果由芝加哥出發,因要遷就航班出發時間,必須要提前一天到達芝加哥,既然如此,倒不如改換加航積分,直接由多倫多出發,又能有更多時間在東京吧!可惜,我倆沒有足夠積分,乘坐加航來回多倫多/東京,加上坐日航回程,亦是旅程中令人期待的環節啊,所以回程就不再作更改了。


出發日到達機場後,先到訪premium plaza lounge,然後因時間尚早,又去加航lounge歇下,今次我倆也意外地,竟然欣賞加航lounge更多。題外話,還有人記得海豚兒外遊時,愛吃早餐的茄汁豆嗎?可惜這個味道很一般啦!


航程14小時,海豚兒依舊有一點兒暈浪,還好主子發現得及時,把他看得如火如荼的電影螢幕關了,海豚兒很快就轉好啦。對,海豚兒是名乎其實對螢光幕的motion有sickness,哈哈!


到達成田機場已經是之後一天的黃昏


我倆就搭LCB(Low Cost Bus 1300¥/位)去東京站,再步行約8-10分鐘,去到將會連住兩晚的Hotel Monte Hermana,酒店除了是東京正常迷你呎吋,房間滿新淨之餘,服務也不錯,兩晚費用約$457加紙。


安放好行李後,就去東京站內的六厘舍嘆主子喜歡的沾麵咯,然後就乖乖回酒店休息,迎接之後一天,豐富的行程。


14 則留言:

  1. 新年快樂,祝旅途愉快,我好似第一次排到頭位留言喎!😂✌🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,多謝你做第一位呀🤩

      玩得好開心雖然勁攰。

      刪除
  2. Happy New Year~
    我又唔太介意酒店房細, 乾淨企理就OK (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺東京玩,房細我都有心理準備,最緊要新淨同乾淨就掂!

      刪除
  3. 我記得你講過,可惜今餐的茄汁豆唔係好得!
    上次我去大阪住在心齋橋,酒店房型和你一樣,但冇餐臺凳和床頭櫃呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,已經好幾年無食過茄汁豆,對上一次食,可能已經係2018喺UK啦😂

      住心齋橋方便呀,冇餐枱櫈我都還可以,無床頭櫃就真係唔太方便。

      刪除
  4. 🐰 謝謝海豚兒 💙💚💛💜❤️ 咁快就嚟分享你倆嘅日本之旅 ❣️ 🙏 👍
    去外遊我不喜歡行色匆匆 😊 就是要輕輕鬆鬆吃喝玩樂 ✨。🌈
    .. 酒店新淨企理最重要 👏🏻

    Hotel Monte Hermana Tokyo
    https://www.youtube.com/watch?v=8xx44TCuvKQ
    東京蒙特埃馬納酒店
    https://www.youtube.com/watch?v=HXJH7GqX1L4

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳支持就真!酒店算新淨呀,所以我地都算滿意。之後一日嘅行程,排到密密麻麻,希望唔會嚇親妳啦!

      刪除
  5. 14個鐘真係唔知點挨呀.....期待你油雞呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 14個鐘確實難捱,坐完之後,我膝頭仲痛咗好鬼耐添。我會努力啦,係搞啲相最花時間。

      刪除
  6. 如果係東京/大阪之類,我對酒店大細真係無乜要求,地點方便最重要,尤其依家紋咗身唔可以去浸浴,我應該對日本酒店更無要求。

    回覆刪除
    回覆
    1. 地點方便同新淨真係好緊要,而且重遊嘅城市,我仲有鋪癮,翻兜之前住過覺得好嘅酒店,因為除左熟悉之餘,之前揀得出黎,都已經係啱自己心水嘛!

      我以為private onsen應該得添。

      刪除
  7. 海豚兒恭喜發財,祝妳身體健康、事事如意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 車媽媽,祝妳和車爸爸新年平安、心想事成!

      刪除