2024年1月26日星期五

東京之旅 ~ Day 6 箱根一日“游”

東京之旅出發前約一個月,海豚兒和主子已經在網上預先買了,兩天的箱根週遊卷。這天從御典場前往箱根的巴士費用,亦已包括在其中。之不過,心急想在半天內完成箱根之旅的我倆,選擇了由御典場打的直接去強羅溫泉酒店,放低行李慢慢玩。而其實這程車亦大概只需半小時,車費約6至7千日元。這樣我倆就不用因為就巴士時間表而延遲行程,亦不必為如何安置行李,而再額外花心思時間金錢處理。

出發前,在房間內再拍拍照、吃吃早餐。然後就拜拜富士山咯! 👋🏻 題外話,日本的牛奶真的好好飲,高島屋買的士多啤梨三文治也滿好吃!😋

早起的鳥兒有蟲吃,朝早九時多到達溫泉酒店,把行李寄存後,酒店員工更主動提出,車我倆去強羅站。知道我倆的電話數據卡,只能上網而不能直接打電話,員工更和我倆約定,下午在指定時間來接回我倆返酒店。

到達強羅站,我倆就先坐火車,再轉巴士去到元箱根港,然後跟著人群,就會去到箱根神社首席打卡位~箱根平和鳥居⛩️。排了接近一小時隊,終於如願成功打卡。雖然當時接近正午,相片影出來有點背光,我倆還是很感激,站在後面幫我倆拍照的印尼遊客,他們真的拍得好用心呀!而為了這景點,海豚兒是很樂意吹著冷風,排接近一小時隊的,亦一早準備好,一人一個大暖包出動啦!

之後就隨便在便利店買些小吃當午餐。海豚兒亦重溫了好吃飯團。

然後就坐觀光船前往下一站桃源台港。這程船我倆額外附了700日元/位,升級到頭等席,可以安坐在船頭室內位置,好好欣賞風景,而不需要在甲板上人逼人或吹風,很值得啦!

上岸後就轉乘纜車直奔大涌谷。

看完風景,買了手信,主子又試了這兒名物😏,就是雞蛋殼表面,因放在溫泉水裡煮熟,而產生的化學反應呈現黑色,不過味道是跟一般烚蛋一樣的烚蛋😆,還有海豚兒飲了一杯又香又濃超好喝熱牛奶😋,就踏上回程路咯。

因為我倆想把握在溫泉酒店歎世界時間,所以沒有像許多遊人一樣,順著整個湖兜一個圈玩,選擇了不走回頭路的玩法,這樣做或許沒有善用箱根週遊卷,但至少有更多時間享受溫泉酒店設施嘛!

至於溫泉酒店體驗真的太讚,必須要另開一篇介紹。Stay tuned!

22 則留言:

  1. 大涌谷從上望落去幾壯觀喔,第一張照片也拍得好好👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠坐吊車/纜車去睇大涌谷,係主子多年心願呢!

      謝謝妳啊!第一張照片最靚嘅地方就係因為見唔到樣呀,哈哈!

      刪除
  2. 🐰 哈囉! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    呢一章好多靚相要慢慢欣賞 ❣️ 🙏 👏🏻 👏🏻 👏🏻
    心急排定隊等下一篇介紹溫泉酒店呀 🌟 💒️ *😊‿😊*
    ˜”*°•.˜”*°• Stay Tune? Sure I will ! •°*”˜.•°*”˜

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳咁捧場呀!寫遊記最難搞係啲相,又要㨂又要上載同執位,好花時間呢!

      刪除
  3. 回覆
    1. 對對對,酒店膳食實在太正,一定要留肚返去好好享受!

      刪除
  4. 會唔會有一大陣硫磺味? 我其實幾怕架 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好叻呀!一上到大湧谷,就聞到濃濃嘅屁味呀,哈哈!

      刪除
  5. 要我排一個鐘頭影相,係咪冬天我都應該唔得..... 我應該會係見咗當影咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個景點,係我呢個行程兩大心願之一,所以一早做好心理準備,點都要排隊,而其實真係好少何,因為我一向係好易放棄嘅人。

      刪除
  6. 之前去東京好多個地方玩,就係冇去過箱根。😅

    回覆刪除
  7. 之前去東京好多個地方玩,就係冇去過箱根。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間的話,都值得一去呀!我地早幾年黎過箱根,但當時纜車停駛,所以我地只係留喺酒店同行下商店街咋。

      刪除
  8. 完全同意 - 日本的牛奶真的好好飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,連唔特別like飲牛奶嘅主子,都欣賞呢一杯奶😋

      刪除
  9. 回覆
    1. 雖然排咗成個鐘隊,但我真係好開心,可以成功打到卡😍😍

      刪除
  10. 箱根神社首席打卡位, 肥人當年去好好彩, 不太多人排, 不過張相唔知去左邊添, 哈哈哈!
    呢隻牛奶, 我朋友個女超鍾意飲, 次次去日本都會帶埋保溫袋買一大堆返黎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我望著條隊,其實以為最多排半粒鐘到架咋,不過原來有啲家人坐埋一邊等,又有一group人,霸住影咗好耐好耐,耐到後來有人出聲,溫馨提醒佢地😅

      哦,原來呢隻奶係好野黎架😍,我當時見到有一公升玻璃樽裝,不過知道自己飲唔哂,所以只係叫咗一杯細嘅,但熱飲嘅味道,真係更香!

      刪除
  11. 回覆
    1. 呢間溫泉酒店,仲住到我地心思思想再去日本呢👉🏻👈🏻

      刪除