2024年1月12日星期五

東京之旅 ~ Day 3 築地。豐洲。淺草。晴空塔。Beige 吃喝玩樂

這天是行程安排得最多節目的一天。

因為一早預計到時差關系會超早起,主子和海豚兒未到7點,已人在築地。

先吃了玉子燒,新鮮煮起,熱食算不錯吧。

然後就去了虎杖別館食壽司早餐。

因為知道這一整天也會在吃,所以我倆亦只輕盈地,選了一碟壽司和一碟刺身來分著吃。味道算不錯,但三文魚子沒預期中新鮮,不用仔細看,也會發現不太飽滿,而這兒的價錢就是遊客價咯!

坦白說,這次在築地經驗很一般,最好的還是遇上一位細心檔主,賣給我倆的白色士多啤梨,不過也不便宜啦( ¥2700)。這將會是是第二天的部分早餐。

下一站就乘巴士去豐洲市場逛下,當然是完全吃不下啦!只到此一“游”,就去了下一站淺草。

淺草超級多人,我倆隨便打下卡,買了些不錯吃大福分享,然後再試了近期人氣打卡抹茶栗蓉配雪糕,抹茶味很濃郁,窩夫內𥚃的食物配搭就頗清新。吃完就乘巴士去晴空塔吃午飯了!

第一次來敘敘苑,大概是兩個月前在網上訂位,午餐價錢化算,服務及味道也很好,整個上午不停地吃的我倆,一早知道不可能挑戰兩份午餐定食,所以我倆就散點了一份很好吃牛肉和一份午餐定食,份量剛剛好。

會來晴空塔附近吃午飯,當然是因為要陪主子上晴空塔啦,但凡有城堡、皇宮、展望台、電視塔等,主子多數都會列入行程內。😅

看罷就隨意逛街,拍下聖誕市集、龍貓店面及無處不在的Hello Kitty,然後就回到東京站買下手信。相比起人氣手信NewYork Perfect Cheese (味道有些像濃郁升級版的Tokyo Milk Cheese),我倆覺得無論賣相及口味上,Tokyo Tulip Rose更更更優勝,味道很真濃郁而又不帶化學味。買完手信就順道把東西放回酒店,然後就出發去吃晚餐

這是約一個多月前,在網上預約的餐廳Beige。整餐飯的體驗也不錯,服務和食物也好,至於是否值得米芝蓮二星呢?海豚兒和主子覺得,兩方面也可以做得更好,才不負二星之名

回到酒店,我倆就早早休息,準備之後幾天,馬不停蹄蹄蹄之旅咯!

後記:這天行程和食程也安排得滿滿,主要是因為我倆想善用,這兩天住近東京站的便利,把在附近的景點,一口氣完成

14 則留言:

  1. 行程食程都安排得好好👍抹茶栗蓉雪糕🍦好想試添😍😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 一日食咁多餐,有少少貪心咗啲😅

      個雪糕味道唔錯,但未食之前,我誤會咗抹茶栗蓉本身係凍嘅雪糕,原來係好似食mont blanc嘅質地。

      刪除
  2. 🐰 哈囉! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    哈!哈! 日元51,788 約加幣500 / 約港幣2,800 😊
    食得開心最重要 💕‿💕

    BEIGE ALAIN DUCASSE, TOKYO
    https://www.youtube.com/watch?v=78_bI3uSsMc
    東京打卡必去!5大名店Café大集合⭐️
    https://www.youtube.com/watch?v=ZwJCFB1CHgU

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來以為唔係好貴,點知upgrade咗做藍龍蝦同牛扒兼收埋服務費,餐飯就貴咗好多😅

      刪除
  3. 嘩, 我食完個抹茶窩夫,一定全日餘下時間都食唔落其他嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果呢日只可以食一餐,咁杯窩夫應該唔係首選。抹茶栗蓉係室溫,質感似食栗子撻個面嗰層,我第一啖食落去以為係凍嘅雪糕,點知原來我諗多咗!

      刪除
  4. 你地好有食力同腳骨力 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢日真係食同行得好出力架,仲未計喺Tokyo Station,為咗搵心目中想要嘅手信,差啲行到腳都甩呀😅

      刪除
  5. 我都想試Tokyo Tulip Rose呀~
    無處不在的Hello Kitty, 正呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 做手信仲一流添呀,我買咗盒俾好朋友,佢同啲小朋友都勁開心。

      小聲說,我post上黎都希望妳睇到 :)

      刪除
  6. 我的Honey 也是呀, 所有城堡 &皇宮,多數都會入去看看。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 握握手!原來大家都係有個鍾意參觀城堡皇宮嘅另一半!其實我好麻麻架,因為通常要行好多路至去到,沿途亦無遮無掩,日曬雨淋。^^”

      刪除
  7. 回覆
    1. 都好味嘅,當然如果係焙茶味就更加吸引😋

      刪除