2024年1月31日星期三

東京之旅 ~ Day 6 溫泉住宿《Fufu Hakone》

一開始計劃東京之旅,已決定襯冬天,要再去感受一下,溫泉酒店體驗。

來來回回,找了好幾間不同地點和形式的溫泉酒店,最終海豚兒和主子,選擇了2022年初才開業的Fufu Hakone(下稱Fufu),而我倆對這兒的服務、食物、裝修、安排及配套,也十分滿意!

地點:距離強羅站只需幾分鐘車程,FuFu會安排專車獨立接送,不會把不同組別客人,安排在同一部專車。這種安排,令客人感到非常被尊重,不過,海豚兒亦明白到,同時會加重了員工工作量。

服務:這是我倆遇過最出色的酒店服務。酒店安排了一位說流利英語的員工,負責招待我倆,員工首先從接待處把我們領到房間內check in,細心講解餐飲事宜,酒店環境/服務/安排介紹,也非常仔細和耐心。到晚飯時候,亦是同一位員工招待我倆,每一道菜,甚至某些特別的器皿,也會一一介紹。上一篇也提到,我倆一早就乘的士去到酒店,前枱接待員忙著打點的同時,另一位員工,就算不太懂英語,亦很努力用翻譯機從旁協助,完全沒有因語言不通,而不願和我倆交談,這真的很難得啊!相信有到訪過日本旅遊的大家,或多或少曾遇上這經驗。

房間:我倆選擇了最基本房間類別的三樓房間,主要是想遠離地面住宿,避免和昆蟲有過多接觸。房間設計很渡假風,不是很有氣派那種,反而是令人覺得很易放鬆自己的舒適感。最讓我倆滿意的,絕對是房間內設有室內私人溫泉。主子和海豚兒這兩個煩人,一個五行怕風,另一個五行怕曬,何況在冬天的日子,要赤著身往室外走,始終也不是我倆所願意做的事啦!不過,今次海豚兒亦有到大浴場浸浴,主要因為大浴場和房間內的溫泉水不一樣,所以也去體驗一番。至於主子,就呆坐在大浴場門口,一邊飲酒店提供飲品,一邊等待海豚兒咯!

食物: 晚餐是好得足以拍案叫絕,食材新鮮,配搭亦一流。另加錢升級的鮑魚和海膽亦非常有驚喜,就連海膽旁邊那杯腐皮,亦豆味濃郁,絕對沒有被海膽比下去。整個晚餐唯一能挑剔的,就是幾款燒魚也略嫌過熟偏乾,至於早餐,也是很好吃,早餐食甜品海豚兒就試得多,早餐食咖哩,海豚兒也都是第一次,哈哈!

無料小事一樁:吃早餐時,隔離枱是說流利廣東話加國語的一家三口,不曉得小朋友怎麼了,忽然聽到母親,強而有力地用廣東話跟孩子說,“你唔好挑戰我條底線呀下”。聽到這麼老土的對白,我倆差點笑到噴飯。

臨離開前,我倆在酒店範圍內拍拍照,正在等接送客人的員工,還主動提出幫我倆影合照。總括來說,我倆真心喜歡這次溫泉酒店體驗,而且還有點後悔,只預訂了一晚住宿。將來有機會,也希望能再試試旗下別的温泉酒店。價錢嘛,一泊兩食為八萬多日元/2人,連同額外升級食物及飲品,總數約92,000日元,不便宜,但對我倆來說,非常值得!

20 則留言:

  1. 包埋早晚餐一個人都係HK$2400, 唔叫平但絕對唔叫貴,好似我呢啲獨行俠,就要花多好多錢至享受到喇。另外,你去大浴場,點解海豚先生要喺門口等呀?日本治安咁好,呢啲商級遊客地方都唔應該會有變態。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗價錢,呢個體驗都最好有啱channel嘅人一齊分享,會開心好多。

      大浴場喺另一棟樓,我初時以為佢想一齊去,參觀下加飲下野,點知佢點都唔肯走,情願做門神,等我浸完出黎。。。而嗰一個鐘,佢已經同周公捉咗幾次棋。

      刪除
  2. 我記得前同事有個笑話: 公司海外旅行, 其中一個節目係浸溫泉,佢話塊毛巾仔其實係用黎遮住個樣, 無面見人, 哈哈 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經...係曾經...我同99一齊浸,我覺得條毛巾應該用黎遮住佢對眼 ;P

      刪除
  3. 回覆
    1. 食物配搭真係好有心思,而且不時不食,味道鮮美!

      刪除
  4. 日本餐好食之餘,擺盤精緻,視覺享受😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,連啲碗碟都一絲不茍,一放上枱,我地兩個大鄉里,已經忍唔住嘩嘩聲呀!

      刪除
  5. 🐰 哈囉! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    馥府 箱根 FUFU Hakone 服務真係好貼心 ❣️ 🙏 👏🏻 👏🏻 👏🏻

    https://www.fufuhakone.jp/tcn/

    回覆刪除
    回覆
    1. 服務真係堅好,嗰兩日一夜,真係過得好寫意呀!

      刪除
  6. 見到妳啲好西,真係流晒口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 食物係堅得,簡單如蕃薯天婦羅,都因為當造,好食到癲咗!

      刪除
  7. ˜”*°•.˜”*°• 欣賞晒妳嘅仔細介紹又去網遊吓 ! •°*”˜.•°*”˜

    【FUFU箱根】頂級溫泉酒店開箱✨12萬円一晚的溫泉酒店體驗
    https://www.youtube.com/watch?v=tUfepyWKL8M

    東京近郊旅遊|頂級豪華溫泉飯店開箱|Fufu馥府|箱根リトリート小木屋
    https://www.youtube.com/watch?v=QDHwgNI8BjM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會我都會想再去呀,真係有啲唔夠喉!

      刪除
  8. 旅遊中美食好豐富,正呀!🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其係個晚餐,真係非常有驚喜,係全個旅程,印象最深嘅體驗!

      刪除
  9. 好正呀, 下次住多晚~~
    我老公常常都話: 底線係用黎挑戰架嘛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好想好想呀,但同時又驚會唔同咗...

      哈哈,咁如果你老公在場,應該答嗰個阿媽,一定笑爆!我地食食下野,聽到隔離講廣東話,已經即刻轉channel,廢事尷尬。

      刪除
  10. 有室內私人溫泉即時加分。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!室內之餘仲要係真温泉水,我意思係,有啲温泉酒店房間內嘅大浴缸/室,雖然外觀上同呢度無乜大分別,而其實只係清水,而非温泉水😅

      刪除