2014年3月25日星期二

我的快樂雙週末

對上兩個週末前,本來打算吃任食韓燒+日式刺身壽司,去到餐廳才發現餐廳提供很少壽司選擇而且是完全沒有刺身供應,這可不行,因海豚兒一心要吃三文魚刺身啊,結果呢,我們臨時轉了地點,改吃日式任食料理。

當晚我們吃了新鮮魚生,脆卜卜紫菜手卷
 

一般般魚生、牛肉刺身他他(還好沒有多叫),好吃墨魚軍艦


店方加送的焗龍蝦(?), Mr. Dolphin的港式魚蛋(??) XD


一般般銀雪魚、不錯金菇牛肉卷,美味雞奕


海豚兒沒試的青口、和味道不錯的拉麵


最後嘛,還有撐破肚皮無命賠的甜品包括勁薑汁撞奶、綠茶慕思、芒果布甸、芒果乳酪、古古力慕思,紅豆雪糕,好吃!


以多倫多的標準來說,這店子也算不錯,而且地店就腳,就在太古廣場對出。


至於上週末,Mr. Dolphin和海豚兒去了商場逛街,到達商場後當然是第一時間醫肚,結果我們選了一間意式咖啡店。這店子裝修簡單而舒適,坐下來吃吃喝喝也很寫意啊!


經過一輪商議,我們選了以下3+1甜點。


首先是Illymisu, 海豚兒估計意思是指這Tiramisu是用Illy咖啡弄吧。唉!可惜可惜,味道只是一般般而已。


而gluten free的古古力蛋糕嘛,我們很努力卻仍然剩下半件,最大問題是整件蛋糕也非常"立口," 實在是空有一個美麗軀殼!


最後一款是榛子味道的甜品,味道有點像Kinder Bueno,算是不錯了!


咦,3+1的+1是漏掉了麼? 沒有啦!其實+1是指額外購買的earl grey味macaron, 就是放在古古力蛋糕旁的綠色餅餅啦。結果嘛,這標榜從法國進口的小甜點是這甜蜜午餐中最美味的回憶!  至於海豚兒點的cappacinno和Mr. Dolphin點的白古古力味道就很讚,下次還可以再喝!



20 則留言:

  1. 任食的甜品好多款式噃,樣樣都好吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜點正得很,我估妳都會同我一樣勁like超重手薑汁撞奶!!
      其實仲有炸蕉架,不過我掛住食唔記得影囉! XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 歡迎妳! 對啊,吃就最能讓我感到快樂!為食嘛,無計!

      刪除
  3. 嘩!三文魚切咁我鐘意丫
    不過我都係鐘意妳既甜品多D
    妳個邊係咪好多日本菜架?

    回覆刪除
    回覆
    1. D三文魚仲好新鮮添!
      日本餐嘅甜品選擇又多、味道又好,不過咖啡店嘅甜品就真係....可一不可再啦!
      有好多日本餐廳,但正宗日本人開嘅就唔多囉!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我今日睇到妳喺元朗尋寶我仲羨慕呀!

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~我覺而家去食日本任食, 齋食刺身, 都值回票價. 不過, 好少任食, 會有咁多甜品選擇.
    ~一次過可以係咖啡店試三款甜品, 大滿足啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,通常我都會主打三文魚刺身,食到夠喉至食熟食。我發覺有好幾間日式任食餐廳嘅甜品款式,包括呢間都好似天一,話哂天一咁多年生意都咁好,都值得學下嘅!
      如果嗰三款甜品好食D會更滿足囉!;P

      刪除
  6. 似Kinder Bueno應該好味喎, 仲有杯白古古力好少見, 都想試呢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然似,但老公覺得佢少咗份脆脆嘅口感囉!
      咦,反而白古古力係呢邊都好普遍,但一般都會偏甜,小甜會好少少 :)

      刪除
  7. 我都好耐冇去食放題 lu , 睇到妳啲食物相 流哂口水 ing ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終都無日本嘅咁好,不過係呢邊都算係咁lu!
      其實我見到妳喺台灣嘅食品,我D口水先流得多呀!

      刪除
  8. 回覆
    1. 咁要問Chloe妹妹借條口水肩用下啦! XD

      刪除
  9. 好吸引的放題呀,好耐冇食過了

    回覆刪除
    回覆
    1. Ophelia食遍港澳泰,如果比著我係妳,都未必有時間食任食呀!;)

      刪除
  10. 多倫多果然多野食*O*,而且種類、款式都有心思D~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我好鬼C想同豆丁去吃喝玩樂一番呀!^^

      刪除