2016年4月2日星期六

隔年一度之旅

不曉得各位會否定時和家人去旅行呢。Mr. Dolphin和家人的關係很親厚,所以就算大家居住在不同的地方,即是多倫多、温哥華及香港,也會每年一聚。而忘了從何年何月開始,海豚家就設立了一個旅行方案,就是每隔一年就會和Mr. Dolphin的父母及Mr. Dolphin家姐去一個旅行,而另一年就會回温哥華探望兩老,總知就是每年也會和家人見見面啦。去年九月,海豚兒和Mr. Dolphin就回了温哥華一趟探望兩老,今年四月,海豚兒和Mr. Dolphin就會和Mr. Dolphin的父母及Mr. Dolphin家姐一起去一個遊輪假期。今次的行程是river cruise(河上遊輪),熟悉海豚家的blog友仔大概也知道海豚家一向鍾情遊輪之旅,但一直以來也只去過ocean cruise(海上遊輪),所以今次也可算是一個新嘗試,且看看海豚家會否喜歡從體積、設施到人數也比海上遊輪少許多的河上遊輪吧!


至於是次旅遊地點就是Danube River ~ 多瑙河。海豚家也是第一次到訪這遊輪途經的城市,所以一切對我們來説也很新奇呢!而其實這個遊輪假期在去年五月落實,可能是事隔太久吧,海豚兒暫時亦未能重拾去年報名時的興奮指數(汗!),相信上到船後,一切也變得真實些時,心情也會不一樣吧!



對海豚兒來説,河上遊輪跟海上遊輪最大分别就是遊輪泊岸的地點。一般來説,海上遊輪碼頭距離市中心多數較遠,而河上遊輪多數也在市內停舶,相對地,乘坐河上遊輪去景點觀光也較為方便。至於其他嘛,就等海豚兒回來後再續一匯報啦!:)

總知去旅行最緊要是一家人開開心心,平平安安就好了!回來見~~~
 

24 則留言:

  1. 聽落好特別, 玩得食得開心d! 期待妳的分享呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 返咗嚟啦,但係一路俾條懶蟲纏身,仲未的起心肝寫遊記同blog呢!^^"

      刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝妳呀!除咗"玩得開心D"仲連肚仔都開心D,肥咗又靚咗!XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝妳呢!有得放假去旅行真係幾時都咁開心,雖然天氣都仲係凍凍地,但好在都叫做帶夠厚衫去,更凍我哋都四圍去,無因為咁而留喺船到。

      刪除
  4. 我想要同屋企人去旅行要返香港至同佢哋去,咁妳玩得開心啲啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!咁妳下次返香港前記得要提早通知屋企人預留時間同妳去旅行玩呢!:) Mr. Dolphin父母同仔女住唔同地方,所以佢哋一定會把握每次聚首嘅機會見多D仔女。

      刪除
  5. Have fun and safe travel!

    My parents, my daughter, and I are all homebodies. But I love cruises, very relaxing!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much!!

      其實我覺得Mr. Dolphin都係好痴家嘅人,只要有得放假,佢都係可以唔去旅行都得,但好在佢又未至於唔肯出門咋!

      刪除
  6. 玩得開心、食得要更開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呢!玩完返嚟依家除咗要收拾心情工作,仲要收拾褲頭嗰堆肥肉呀,哈哈!

      刪除
  7. 多瑙河,哇,好吸引啊 ^^
    開開心心去玩,平平安安回來 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀,我哋都平安返到嚟啦!終於親眼證實咗多瑙河唔係"藍色"架啦,哈哈!;P

      刪除
  8. River Cruise如果係歐洲嘅,我諗都ok,不過真係老人家去多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係絕大部份都係老人家但佢哋嘅行動又比想像中敏捷好多,真係算行得玩得食得!

      刪除
  9. 回覆
    1. 我一醫好我嘅大頭幹菌病就會開工寫"游"記架啦,等多我少少啦,嘻嘻!:D

      刪除
  10. 回覆
    1. 多謝妳呀!玩完返嚟啦!衰女包嘅我無咩話唔捨得,只係即時諗下幾時至到下個假期咋!

      刪除
  11. 玩得開心d呀~~~
    我等你油雞!

    依..肥人要快手d 打埋自己d 油雞先, 唔係又比海豚兒追過啦...哈哈!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呢!我暫時都未有idea點寫今次嘅遊記,腦閉塞都唔知幾時至通返,哈哈!

      咁妳加油呀!我遲D嚟探妳+睇遊記!:)

      刪除
  12. 遊輪假期好似好適合老人家呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好視乎行情嘅,不過靜靜雞話妳知,呢水船又真係"特別"多老人家,哈哈! XD

      刪除