2016年7月28日星期四

近期海豚兒和Mr. Dolphin吃得好像有點“怪”。。。

有時候就食得懶係健康,好似某週六的晚餐竟然是湯加沙律,每次吃沙律做晚餐,Mr. Dolphin都會説很有"亞視feel" --->> 因為亞視的電視劇,大多數主角到餐廳吃飯都是食沙律,更甚的是只獨孤一味生菜伴生菜沙律,所以海豚兒覺得,我倆的沙律其實已經很豐富啦!;P



當然,偶爾我倆也會放肆食下香口嘢,例如:

韓式炸雞。大鄉里的我倆還是第一次食呢,原來又幾好味喎!Mr. Dolphin大叔鍾意食原味boneless chicken,海豚兒大媽當然是選擇帶甜味的雞翼啦,相信很少女生不愛吃雞翼吧!




而偏向重口味的海豚兒,簡中還會幫襯下唐人food court嘅义燒、燒肉、燒鴨三拼飯。每逢食這個飯,Mr. Dolphin總會義不容辭幫海豚兒吃掉海豚兒連菜芯定芥蘭都未懂分辨的菜,有時候還會幫忙吃些白飯。雖然海豚兒不愛米飯,但因為外帶關係,海豚兒也懶得要湯粉,免得麻煩!



除了正餐,當然少不了甜品吧!襯小店新開業,我倆試了綠茶配黑芝麻軟雪糕。估唔到兩款雪糕味道也很好吃喎,只是厥餅的味道就麻麻地啫!



要説最怪之最,應該是海豚兒在rib fest期間專程去了一趟,但竟然沒有食ribs,真係連Mr. Dolphin都估海豚兒唔到囉。無錯啦,海豚兒一場去到只為了食funnel cake和churros而已,哈哈哈!XD 恨食churros好耐嘅心癮終於止到啦!



至於ribs,海豚兒就襯超市減價買了以下這條$10.70加紙的ribs,好抵呀,而味道也就不過不失咁啦!不過以呢個賤物鬥窮人嘅價錢,絕對無投訴啦! :D

 

22 則留言:

  1. Does Costco in Toronto have churros? The Costco churros are only so so, but it's cheap and easily accessible....

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcome welcome ~~~:)

      I don't recall seeing churros in Toronto's Costco. However, it could be me not remembering it since I cancelled it's membership several years ago. Anyway, I know what u mean coz their hot dogs and pizzas are cheap too though the quality isn't so great.;P

      刪除
  2. 香港又"吽"打風, 好熱, 所以最吸引都係雪糕!!!!
    另外韓式的炸雞又係好好食, 好想再返去韓國食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我喺香港生活,可能夏天一日三餐都係食刨冰同雪糕嚟消暑先掂呀!希望打唔成風唔好影響大家週末放假嘅心情啦!

      去完泰國就快D計劃下幾時再去韓國玩啦~~~

      刪除
  3. 我呢個大媽都無食過韓式炸雞呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次返香港/去韓國玩試下吖,感覺無KFC嗰D咁油,都幾好食架!

      刪除
  4. 即使近年我細食咗好多同好易飽,我都係唔能夠將沙律當飯,食完一定好似無食過一樣。

    我想食燒味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得妳同Mr. Dolphin有某D口味幾夾,鍾意食中式食物同海鮮,又係唔鍾意食沙律當飯。:)

      唉,妳嗰度食燒味真係唔容易,除非自己動手焗义燒同燒肉啦!

      刪除
  5. rib fest 都唔食排骨? 咁多出色的即場燒你唔食,食超市的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢,rib fest我都幫襯咗好多年啦,但因為佢嘅質素越來越差之餘又要排好耐隊,所以我今年先決定放棄唔再食囉!

      刪除
  6. 回覆
    1. Yeah!! Funnel cake新鮮炸出嚟真係好好味,而且食親多數都係喺D特别嘅場地,所以寧捨有feel!

      刪除
  7. Funnel cake 見過好多次,不過未試過呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係炸物不宜多吃,但新鮮炸起嘅味道再加埋D節日或者遊樂場嘅氣氛,又真係幾吸引架!

      刪除
  8. 唔怪呀, 唔似肥人咁食來食去都係果幾樣呀!
    不過肥人雖然細食, 但沙律我絕對唔飽呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實遇到鍾意嘅食物,我哋都係食極唔厭架,不過我哋兩公婆無乜嗜好,所以就將揾食變成生活樂趣。:)

      食沙律我其實ok,如果個面加塊熱辣辣嘅煎雞/煎三文魚,都好好味架!

      刪除
  9. 妳都係weedend先食啫,平時妳真係食得超健康喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排我都多咗喺平日出去食lunch,都食得好放肆下,都係時候要食番有節制D,唔係就連去旅行都無quota啦。^^"

      刪除
  10. 回覆
    1. 係啦,香口嘢真係寧捨好食,特别難忍口嘅啫,其實食完嗰次,我都有心郁郁想再去食過架!

      刪除
  11. Boneless chicken is awesome! I hate to get my hands dirty.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔鍾意落手食嘢,連食pizza我都鍾意用刀义架,嘻嘻!

      刪除