2017年4月21日星期五

去旅行啦!

呢個由2015年尾起一直只聞樓梯響嘅旅程終於成行啦!

是次旅行的首要目的就是去參觀Warner Bros. Studios Tour London - The Making of Harry Potter啦,如果不是為了完這個心願,海豚兒和Mr. Dolphin應該暫時沒有重“游”倫敦的打算,原因嘛,實在害怕破壞我倆首訪倫敦的美好印象*。但既然一場去到倫敦,倒不如也去一些其他城市見識見識下啲美食嘛,就這樣,這個倫敦、愛丁堡、都柏林 (London, Edinburgh, and Dublin)之旅就此定下來啦!

雖然説海豚兒和Mr. Dolphin一直有這“2017倫敦游”計劃,但機票也是今年一月剛好遇上超筍價才落實,所以這個一、二月我倆也異常忙碌安排行程路線、訂酒店、入場卷、當地旅行團、火車票、內陸機票、及餐廳訂位中渡過,不竟我倆也較為習慣坐遊輪歐遊,相對這次自由行,是次要安排的東西實在複雜許多啊,還好我倆是屬於分工合作型,意思是簡單如訂酒店、機票、餐廳就由海豚兒來負責啦,煩複如行程路線、交通安排、洗費預算等則由Mr. Dolphin來處理咯,呵呵呵!

如今只希望旅途愉快、一切順利吧!回來見!

~寫於出發前心情超興奮mode中 ^^


*美好印象所指的就是當年Mr. Dolphin因為賣身去非洲工作數月換回來的旅行之其中一部分,當中包括住宿倫敦五星級酒店club room,每天還有club lounge任飲、任食的超美味早餐、下午茶、晚間小吃。是次自費重游倫敦,酒店選擇當然會貼地許多啦,哈哈!而這些場景只能在回憶中尋找咯。XD





16 則留言:

  1. 回覆
    1. Thanks so much!! We had an amazing time in UK, and we absolutely love it!!

      刪除
  2. 回覆
    1. Thank you!! 好好玩呀,真係唔想個假期咁快完呀!

      刪除
  3. 我都想去倫敦同Harry Potter口嗰度呀!你哋玩得開心啲!去幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真心正,喜歡Harry Potter系列小説、電影嘅,絕不能錯過呢個景點,我真係全程笑到四萬咁口架。成個trip去咗10晚,分別係5晚London,2晚Edinburgh,3晚Dublin。

      刪除
  4. 我都好想再去London食Tea!
    Enjoy your great trip~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much!! 今次真係食到肚滿腸肥,大大大滿足呀!

      刪除
  5. 這個時候來英國正好啦,英鎊咁低迷,哈哈! enjoy your trip!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜加紙同樣跌得咁橙烈,哈哈!不過我都唔理咁多,想食想去想買想玩,都唔會錯過!特別多謝妳咁遠出黎同我地出黎見面呢!

      刪除
  6. 回覆
    1. Thanks so much!! 旅程中,我都有諗起妳,因為當中有d川老爺喜歡嘅景點嘛,哈哈!:)

      刪除
  7. 哇,等你回來SHARE 呀~~~^^
    非洲<--好正,我都好想去啊....

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!! 返咗黎啦,希望快d可以開工寫“游”記,我都驚拖太耐會唔記得d細節。

      哈哈,Mr. Dolphin去嗰part嘅非洲好唔文明架,佢當時住同工作嘅地方係由熱帶雨林開發出黎俾佢地公司用,佢除咗放假飛咗去歐洲兩星期,期餘時間都留喺個site到,寸步不離,無出去觀光。^^"

      刪除