2017年12月5日星期二

善用時間寫篇blog

襯等緊人,飛快寫下最近兩個月的“食”程吧!

某個星期五晚上,Mr. Dolphin和海豚兒吃了北美式晚餐,雞翼嘅醬有啲似呃鬼佬嘅中式醬汁麻麻地啦,反而burger同三文治就唔錯。




接下來的星期六,我倆再接再厲,繼續食北美式西餐,今次嘅兩款主菜都好好味呀,係差在個甜品曲奇唔係喺個盤即焗出黎,唔夠新鮮熱辣啫。





再之後嘅星期五,海豚兒約咗舊同事食泰菜,呢餐嘅食物都幾好味,難怪分店開完一間又一間。呢位舊同事自從一年多前同海豚兒開心些牙過燒鵝後,佢依家每次連食親鴨都會諗起海豚兒,都唔知係好定壞事,哈哈!




到星期六,海豚兒就獨個兒嘆好好味嘅壽司一人前,因為Mr. Dolphin有約呀,佢同班舊同事食午飯。




由於呢日我倆嘅午飯都食得好飽,到晚飯都只係去咗台式小店係咁耳食下小食就當一餐啦!



同場加影:海豚兒去換雪呔的一人前普普通通早餐、因收銀機壞了而不用收錢所以變得特別好味嘅Godiva雪糕、同埋超市買嘅(好似話係加拿大)限定Häagen-Dazs雪糕。


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 都真係唔差:),始終住城市就有呢樣好,選擇多啲!

      刪除
  2. Wow, 睇完我發覺亮點在:收銀機壞了而不用收錢
    --> 咁好既,HK遇著咁情況一定唔會賣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,這絕對是亮點,氹得C9我好開心!

      查實我都無expect過會唔收我錢架,可能係因為我係碌咭,或者現金又唔同啲!

      刪除
  3. 這個時候的多倫多,係咪已經有雪,咁早要換呔? safe driving 呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我心急嘛,情願早少少換唔駛同人逼亦揸得安心啲。今朝有flurries但暫時都未有大雪落過。多謝妳呀,妳都係,要小心啊!

      刪除
  4. 啲壽司同個蛋糕同一餐格格不入啊!

    我到依家都未食過Godiva雪糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 件蛋糕係豆腐芝士蛋糕,可能算西式日式卦,不過同壽司比,壽司味道正好多!

      以北美標準計,Godiva軟雪糕都算唔錯。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我真係有搏命食架因為明知要等主子,咁我都唔想叫少少野但喺餐廳坐太耐,而間餐廳都幾滿。

      刪除
  6. 收銀機壞了而不用收錢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,兩位職員搞咗一陣都係搞唔掂部收銀機,結果就直接整杯雪糕俾我然後話唔收錢啦,嘻嘻!

      刪除