2020年6月30日星期二

抗疫日常8~6月之味

唔覺唔覺,6月份一轉眼便過。

這個月跟之前一樣,依舊是長時間躲在家中,每星期出門一至兩次買吃的和用的。

某日在超市見到雪糕減價,買來一試,味道不錯,只是海豚兒沒有特別喜歡士多啤梨味雪糕而已。




另一個週末,Mr. Dolphin和海豚兒特意去韓式超市入貨,然後順便去餅店提取預訂好的糕點和沒照相的牛角酥。雖然已預訂,但店外有長長人龍,就唯有勞煩主子正午時份,在30℃+的毒日頭下,排了大半個鐘頭隊,幫海豚兒買糕點咯,無計,一來已經預訂,不來取貨不好嘛,二來,「楝企曬」這個動作海豚兒實在做不來,唯有留在陰間涼冷氣好了,哈哈。



除此之外,還買了好吃的港式西餐外賣(龍蝦白汁炒飯、茄汁焗雞扒意粉)回家嘆世界,只是當下又忙又餓,就沒有拍照。

還有,上星期海豚兒覆診時,經過幾天前才重開的商場,目測停車場有多於五成車位是滿的,看來很多市民也覺得困夠了,是時候出來走走。不過暫時為止,海豚兒還未有這個打算。。。其實主要是自己麻煩,不想在外四圍找洗手間。^^”

覆診後又偷懶買外賣晚餐,今次食中餐,包括黑椒牛柳粒、咕嚕雞、椒絲腐乳通菜,不過嘛,又是沒有拍食物照留念,只是在等主子開飯時無聊地拍了這張膠袋照。;P


16 則留言:

  1. 多倫多的疫情係咪好左好多,unlock 未? 英國有回升了,可能又要延遲開封。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢區上星期三起正式進入第二階段,商場、剪髮、美甲等都開返啦,而餐廳就只容許喺patio坐位堂食,所以好多餐廳都變得好有創意,自行創造patio空間。未有疫苗之前,大家都係小心啲好。

      刪除
  2. 一直係屋企真係頂唔順,我襯仔仔爸復工,我都出去行吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢兩日放假都出咗去...買餸,哈哈,同平時要返工嘅分別係,無咁滾水淥腳,可以睇清楚至買,不過除咗一次過去多兩間超市,都無咩地方去。

      刪除
  3. 回覆
    1. 握握手~尤其係疫情期間,要借廁所都唔多方便,而我偏偏又係啲直入直出嘅人。^^”

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢幾個月都算係慣咗摺埋喺屋企,其實可以在家工作有啲世藝,時間都唔算難過,反而係要日日煮而我又勁多甩漏,先最令我“自信心往下沉”呀,嘻嘻!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係因為隻色咁搶眼所以留意到,買嘅時候仲剛啱只剩下一盒咋!

      刪除
  6. 黑椒牛柳粒、咕嚕雞、椒絲腐乳通菜.....呢三個都好正!

    我由疫情爆發開始,都未試過唔出街,一來要返工,二來每日兩餐都出外吃。不過香港又真係未試過水靜河飛狀態,但都仲有香港人唔肯出街食飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔洗諗,下次我地見面食呢啲吖,同埋我會記得加個湯同飯俾妳。

      可能係習慣,好似我地“柄”喺屋企幾個月,“柄”到我同主子覺得唔出街先係正常,基本上“柄”出個new normal出黎,疫情過後,我都好奇自己生活模式會唔會同以前唔同哂。

      刪除
  7. 好耐都只睇無留言,但ruby cacao個HD批好吸引!!!!唔知幾時有得食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,果然不負甜魔媽媽嘅稱號!:) 小聲說,其實我唔太食得出ruby古力嘅分別,不過顏色就的確好新鮮同吸引!又,我買餸時見到妳上次黎好鍾意食嘅桃,都即刻諗起妳。

      刪除
  8. 你的外賣聽落好吸引。記得好多好多年前去多倫多,中菜水準好高!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都啱:),我鍾意食呢類型小菜多過太複雜嘅菜式,心理上覺得食得輕鬆啲,又,呢餐都真係食得幾滿意,我已經心思思想再翻兜添啦!

      刪除