2022年1月23日星期日

抗疫日常67~年末。年初

去完瀑布過兩天後,早餐⋯⋯其實已是午餐時間,先去茶記醫肚,可惜懶得拍照,錯過了記錄2021年度,最後一次堂食回憶添😅。

食飽飽無樹幹,即慶去了戶外商場逛下,但其實無野想買之餘,又好鬼凍,行咗一陣就閃人。

晩飯沒有太餓,買了以下食物外帶回家吃。沒錯,這是二人份量,主子食好吃雞扒煎蛋意粉,海豚兒晚餐就是一個蒜香忌廉芝士包,哈哈!

來到除夕,一早訂好位,打算午餐時段去食好西,可惜,餐廳有員工在假期間不幸染疫,餐廳決定暫停營業。於是,我倆午餐就改為外賣簡食,包括好吃的菠蘿油和茄蛋魚湯拉麵(湯另上)😋。

至於晚餐,就揀了好好好好味外賣壽司做晚餐,為2021劃上一個鮮味句號。

反正要買外賣,又順便去港式餐廳,買定元旦日晩餐,長週末也安在家中盡情hea,隔天翻熱食物,味道也不錯啦!

踏入2022年1月5日,因為疫情嚴重,安省政府決定,停止室內堂食三星期,跟老家最不一樣的是,這兒禁堂食,是全日24小時,雖然室外堂食還是容許,但天氣這麼冷,也沒有很多人會選擇這樣做。滋陰的我倆,到週末就當然繼續食外賣啦!

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 本來想預訂心儀甜品店嘅甜品,但原來提早一日預訂,已經太遲,只好食下卷蛋、皮蛋酥咁,所以都無特別影相。

      刪除
    2. 頭先睇左介紹楓葉國必吃之選: poutine, nanaimo bars, butter tarts & tiger tail ice cream
      我估應該都唔係你杯茶, 哈哈

      刪除
    3. Poutine就食😋, nanaimo bars, butter tarts都過甜,試過就算,tiger tail ice cream未試過,但都真係唔太吸引,其實連楓葉國最出名嘅楓糖漿我都油麻地,太甜啦🥴

      刪除
  2. 新年快樂,一看到壽司就流口水了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!呢間外賣壽司簡直係真愛呀,哈哈!

      刪除
  3. 早晨呀, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    雞扒煎蛋意粉 .. 睇吓相都垂涎三千尺喇 🔸(😋‿😋)🔸
    嘻嘻 ♬︎*◡‿◡*♪ 離不開壽司的海豚兒^^ 🍎週日平安愉快🍎

    回覆刪除
    回覆
    1. 午安!對呀,近來口味越來越怪,尤其係食外賣嘅話,最鍾情就只有壽司,嘻嘻!

      刪除
  4. 好味最緊要,在家食好舒服

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然在家翻熱食物冇堂食咁好味,但真係食得安心同C服好多啊!

      刪除
    2. 對呀,下星期開始解封,但暫時我地都未會出去堂食。

      刪除
  5. 外賣壽司好正好想食啊!
    我返而現在喜歡在家食,舒舒服服仲好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間外賣壽司,真係我地近年嘅最愛呀!

      喺屋企食真係C服好多,不過我唔叻煮食,咁所以買壽司外賣就最好,唔駛翻熱,味道又一樣咁好。

      刪除
  6. 點解唔買埋甜品,幾餐都無甜品喎,無蘿蘿攣咩,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來想預訂心儀甜品店嘅甜品,但原來提早一日預訂,已經太遲,只好食下卷蛋、皮蛋酥咁,所以都無特別影相。

      刪除
  7. 又見到你哋一大盆吞拿魚腩.... 呢篇居然無甜品?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地真係勁like呢間嘅吞拿魚腩,每次食呢盤仲要特登一日前預訂添呀!

      本來想預訂心儀甜品店嘅甜品,但原來提早一日預訂,已經太遲,只好食下卷蛋、皮蛋酥咁,所以都無特別影相。

      刪除
  8. 回覆
    1. 唉!香港禁堂食真係唔多合適,不過,自疫情起,又有幾多野係做得合適架。

      刪除
  9. 竟然...成篇都無甜品出現, 哈哈哈!
    係啦, 都唔明d 病毒咁喜愛夜蒲, 襯番香港人~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,至聖誕後,好似都無乜機會去買我平時鍾意嘅甜品類型,不過,早前疫情嚴重,又真係好少出去。

      唉,成個做法都無邏輯亦唔合理⋯⋯班官唔用常理來判斷,乜都自己啱哂。

      刪除