2023年5月21日星期日

週末簡記

近來懶懶地,少了拍生活照,自然又少了更新。這天來一篇短的吧!

平常較少吃中餐的我倆,忽然很想食咕嚕魚,於是就去了小店食小炒,本來海豚兒還想吃乳鴿,可惜要預訂,唯有下次請早。



飯後甜品有抹茶紅豆卷蛋一件,味道不過不失咁啦。


之後一個週末,午餐吃了沒拍照的外賣點心,味道沒記憶中出色,晚餐又去赤鬼買壽司外賣船,依然好吃。


襯減價,還買不了不錯吃菠蘿椰子味雪糕。


另一個週末,又去了商場逛下,今次買了杯啡,和主子開心些牙,而且,還有鞋穫,很久也沒有著過converse啦,襯減價,又買返對湊下熱鬧先!這裡有喜歡穿converse的朋友嗎?



24 則留言:

  1. 見您哋成日都食壽司,搞到我都想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為壽司唔煎炸,又相對地唔算多澱粉質,所以我地週末就經常會食。

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢邊都有唔少中餐廳有得食,不過我就少去食中餐。

      刪除
  3. 腳短, 高筒鞋唔啱我呢, 哈哈 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係腳短人士,不過呢,買嘅時候短筒已經斷碼,所以就有殺錯,無放過啦!

      刪除
  4. 🐰 𝓗𝓲, 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    甜甜酸酸咕嚕魚 🐟 夠開胃 👍 😋 點解見唔到有菠籮嘅 🍍 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我like咕嚕個汁架,其實都有唔少菠蘿,可能係因為撈咗層汁有保護色,所以唔覺眼,我覺得右上角嗰兩粒就最顯眼。

      刪除
  5. converse愛好者, 我呀我呀我呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah🙌🏻🙌🏻,我like著converse帶住嗰種刻意嘅隨意感覺,嘻嘻!

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝車媽媽!我都勁like呢對converse,係著同除煩咗些少啫。

      刪除
  7. 以前有著converse,而家冇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就好幾年無著,見減價貪平就買對襯下熱鬧。

      刪除
  8. 我有著converse,但我覺得不太舒服. 我都喜歡吃菠蘿椰子味雪糕, 咖啡,草莓味都愛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪鞋頭兩旁有少少銀呀?我算好彩,通常著兩日就無事。咖啡我都like,士多啤梨味就反而麻麻,嘻嘻!

      刪除
  9. 但是你對Converse Crossover 好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳啊!我係襯Nordstrom減價買架,而且難得有碼呢!

      刪除
  10. 我有兩對converse, 都係因為BT21買,黑色對converse high有著過,我覺得鞋底比較硬(比波鞋硬),所以好似都係著過一兩次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我腳個arch太高,著鞋要換custom insoles入鞋底,所以無論著咩鞋,感覺鞋底都係硬😅

      刪除
  11. Häagen-Dazs 今年都會出幾款新口味,正呀!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意亞洲出嘅口味呀,呢邊無架,就算偶爾有得賣的話,都會好貴喔。

      刪除
  12. haagen dazs 菠蘿椰子味我第一次見
    宜家可以用氣炸鍋整乳鴿

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻味好食呀,不過要等減價我至有藉口去買😅

      我⋯⋯完全唔敢喺屋企整呢,好驚驚呀!

      刪除