2024年4月15日星期一

約食飯聚舊

又到週末,晚飯去食韓燒,原因應該無人會估到,海豚兒竟然是為了食韓式生牛肉他他而去食韓燒!味道不錯,不過,一個人隊這份生牛肉他他,的確是有點多,還好最後也完成了八成有多!😅



星期六晚餐吃得太過份啦,所以星期日早餐,我倆就揀了較輕盈的早餐,食飽飽就去行街街。


來到復活節長週末,海豚兒例牌在長假期前有額外半天假,自隊了一份茶餐,然後雖然肚子已非常飽,但卻抵不住口癮,買了份beavertails作下午茶。


到晚餐時份,海豚兒的午餐和下午茶仍未落格,但主子興致勃勃想去食好西,海豚兒亦只好奉陪咯!主子吃湯和意粉,海豚兒就點了份量很少的頭盤(bite size)和甜品。在員工眼中,可能我倆只是點了一人份量咋,哈哈!


因為之前提過一位舊同事的離世,造就了海豚兒和很久不見的另一位舊同事,把握時間聚舊,在長週末的星期五食午飯。這位同事和海豚兒,在多年前一起工作的部門,共同「經歷」了很多,雖然一起工作只兩年多,但一直以來,也有保持聯絡。不過真的太耐無見啦,就連她一向自動波非常健談的另一半,開頭也有點生疏呢。這餐午飯由下午一點入座,吃完已經是下午四時多,海豚兒和主子原定午飯後去拜山,也就改天再去啦。

在附近係咁二逛下,又夠鐘食晚飯啦!還好晚餐選了吃壽司,不會太漏。這間Toshi Ryoriten是日本人主理,服務很好,第一次來的我倆,會覺得食物水準就可以再好一點,至於是否因為疫情,從前水準會更高,我倆就不曉得啦!


20 則留言:

  1. 🐰 為食嘅我又嚟眼睛去睇人食好嘢啦 👍 😊

    哈🤣 哈🤣 ❗ 過吓口癮啦 👍 *😋‿😋*
    01.Canada's Famous BeaverTail
    https://www.youtube.com/watch?v=ESR8kwI_OlI
    02.Trying A Canadian Classic: BeaverTails-Discover Montréal
    https://www.youtube.com/watch?v=GcneNmPBKtY

    回覆刪除
  2. 食呢個生牛他他要揀間衛生好, 專員同媽媽一齊食過一次, 結果兩個都中招

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢...食牛扒太生反而容易肚痛,生牛肉他他又so far好好彩,不過都會小心啲,謝謝提醒 ;)

      刪除
  3. Beef tartar 食少少可以,一多就怕,嘻嘻嘻. 最中意食啲banchans

    回覆刪除
  4. 生牛肉他他我真係食唔到😔

    回覆刪除
    回覆
    1. 主子都係麻麻,除非醬汁落得好重手。

      刪除
  5. 見妳之前個post 都無食日本嘢,今次又食番夠本

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,太耐無食的話,連我自己都好似有蟻咬咁!

      刪除
  6. 韓式生牛肉我幾啖就得,多都覺得太油膩頂唔順。不過我見到個韓燒有咁多蔬菜巧正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間韓燒講明要至少叫兩份燒嘅餐,而好彩嘅係,新加咗呢份蔬菜餐,咁我叫埋生牛肉他他,都唔覺太多肉。

      刪除
  7. 我都鍾意食他他,如果餐廳有我都會食。 不過食完他他,仲點食到韓燒,勁😸

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以要叫一份蔬菜,咁實際上亦只係燒咗一份牛、一份菜,另加一份生牛肉他他。

      刪除
  8. 回覆
    1. 對對對,不過都已經有忍口,剛過去週末晚餐,雖然餐牌上有,但都跳過咗,嘻嘻!

      刪除
  9. 從一點入座食到四點多鐘 , 可以留咁多時間 , 這間食肆真不錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地入座前,都等咗半個鐘至有位,入座後就開始無咁忙,到我地走都已經無乜人,不過港式西餐只要唔係煩忙時段,一般都ok客人慢慢坐下傾下,所以都幾好。

      刪除
  10. 有時太耐無見,真係要warm up下, 我都好明白, 因為我都係咁...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁😅,有啲明明好重視嘅朋友,但太耐無見,連約見面都唔多夠膽。

      刪除