2024年7月9日星期二

加拿大國慶長週末

上篇也提及到,這是個長週末,7月1日是加拿大國慶日。海豚兒在長週末前的星期五,只需返半日工,上午還抽時間,去了看專科醫生覆診。下午下班後,就和韓國人舊同事吃午飯。剛從首爾回來的同事還好有心,給海豚兒送上手信,非常謝謝啊!💞

之後海豚兒行下街打發時間,又在八天堂買了芒果三文治和焙茶布甸,在週末慢慢嘆!

會合主子後,就去食小炒醫肚,包括咕嚕魚、紅燒豆腐和咖哩牛肉炒麵,除了怕月巴外,著實吃得十分滿足,哈哈。😋


星期六就去良心冰室食午餐,點了合我倆口味食物(啄啄糖凍奶茶、熱奶茶、沙嗲牛丁麵配魚肉春卷、炸燒賣腸粉、肉鬆流心咸蛋黃西多),繼續滿足!😋

來到晚上,就試了早幾個月才開業的389 Cozy Restaurant,除了用餐有點趕,食物(羅宋湯、蒜蓉包、酥皮龍蝦湯、鵝肝、羊架、西冷牛扒)和服務也不錯的,只是兩片鵝肝中,其中一塊有點燶了,所以怎樣照,也拍得不好看😅。從前在多倫多,有著不少這類型港式西餐,只是隨著不少人回流到老家,這些餐廳也被主打「麻辣」🥵的餐廳代替了,這兩年嘛,感覺就是有些回到廿年前光景,商場、超市等地方,也多了很多同聲同氣的人,自然連啱口味的餐廳,選擇也變多了。

星期天逛完Outlets,晚餐就吃壽司(Ikon Sushi)。

飯後甜品就是Laduree出品的Ispahan,雖然不及Pierre Hermes好吃,但也足以止止癮的。

22 則留言:

  1. Ispahan未吃過, 有機會去試試先~
    1/7 肥人都有3日連假呢....訓足3日..hahaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會,記得要先試Pierre Hermes出品先,哈哈!

      我知我錯重點...最近瞓得麻麻,有點羨慕能瞓足3日呀!

      刪除
  2. 🐰 食家海豚兒 💙💚💛💜❤️試食新開張嘅389 Cozy Restaurant😊
    啱自己口味就係好食喎 ☑️ 👍 ❣️-💕‿💕-

    新店 389 Cozy Restaurant
    https://www.youtube.com/watch?v=LKiLMD4ONN8

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全不敢當,只係想襯長週末,有個節目咋。

      刪除
  3. 我好怕麻辣, 好似完全食唔到原本食物個味咁

    回覆刪除
    回覆
    1. M2, 細個食開茶餐、小炒、打冷,始終唔太習慣麻辣食物嘅口味。

      刪除
  4. 嘩,你餐茶記熱量超高啊!依家我唔敢咁食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我地點餐時,已經完全將高油高脂忘記。加上呢間等位等得耐,所以唔係成日黎食,黎到就想一次過食哂啲最邪惡又最吸引嘅食物。

      刪除
  5. 近呢十年八載,真係多咗好多麻辣店舖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而其實對於唔叻食辣嘅我,其實係少咗選擇呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 壽司的確唔錯,不過有點多,我地最終都食唔哂。

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢間係唔錯架,而且員工服務都幾好!

      刪除
  8. 🐰 日本名產「八天堂」食品太貴囉 🤣 包裝唔環保喎 😎
    之不過佢有佢嘅特色嘅👍❣️ 我都中意芒果三文治 🥭🥪😊-💕‿💕-

    回覆刪除
    回覆
    1. 八天堂嘅名物忌廉包我其實麻麻,但佢嘅布甸同芒果三文治,就唔錯,只係三文治本身塊包就麻麻地,有啲乾。

      刪除
  9. 回覆
    1. 大家都太like食壽司啦,每次都被呢樣野吸引咗,嘻嘻!

      刪除