2024年8月26日星期一

八月三週記

這陣子上班比較忙,襯今天有空,快快手記錄一下,對上三星期的事情。八月初的一個星期四晚上,海豚兒和退休同事兼街坊,即興約食飯,傾得非常盡興,對於友人非常有趣的個人「經歷」及旅遊「遭遇」,海豚兒就是一路聽一路O嘴咯。



星期五黃昏,海豚兒去了打為配合新藥的預防疫苗,然後和主子相約食日式咖哩炸魚,香口野,又點會唔好食吖!


星期六陪主子剪髮,配眼鏡,然後去389Cosy食午餐,我倆也覺得,這裡還是晚餐的選擇比較啱心水。


晚飯就去赤鬼開餐,補償返午飯的若有所失,除了赤貝差一點點,不太爽脆,其他壽司也不錯吃,鰻魚串燒和雞皮串燒是海豚兒自私吃之選,而咖哩大蝦拉麵,就吃到主子lam lam脷。


再之後的星期五黃昏,我倆一起去看醫生後,就去Triple O's開餐,味道的確好,但這餐也吃了$5x加紙,現在吃快餐,也真的不便宜啦!


星期六就繼續食好西,用happy hours優惠食晚餐,算是抵返啲啦,嘻嘻!


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 對呀,而其實真正成日想食壽司嘅,都係我咋,嘻嘻!

      刪除
  2. 🐰 友人非常有趣的個人「經歷」及旅遊「遭遇」, 唔知海豚兒 💙💚💛💜❤️ 可唔可以講少少❓🙏😊-💕‿💕- 妳講到挑起我嘅好奇心呀 。◕‿◕。 🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 例如佢報咗個tour,一心想去當中一個景點,無留意詳情,但出發前兩日,至發現個團,原來係橫跨東西岸嘅巴士團,但又已經太遲取消,唯有硬住頭皮去,結果返黎病到九彩。

      刪除
  3. 現在吃快餐也不便宜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀,尤其係想食有迫少少水準嘅快餐,其實同去餐廳食差無幾。

      刪除
  4. 我最中意同好友“分享趣事” 🤣🤣,我好8

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係最鍾意聽朋友分享嘅趣事呀,嘻嘻🤭

      刪除
  5. 回覆
    1. 我發現溫哥華食貴野反而平啲,可能稅少d都有啲影響啦!

      刪除
  6. 當麥噹噹二十蚊有找時, 肥人覺得Triple O's很很很很貴!
    但麥噹噹40蚊時, 肥人覺得Triple O's其實都不是很貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳咁講我又好明喎,喺度食野有時都係呢種心態,反正平但未夠好食嘅,價錢上都就快追上,倒不如俾多少少食好啲!

      刪除
    2. 加上老麥真係越來越難食...薯條都無以前好食啦!!!

      刪除
    3. 我度就睇彩數,有啲分店好食,有啲就麻麻地。

      刪除
  7. 嘩,食漢堡包50幾蚊,巧貴呀!香港係酒店漢堡價錢喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺度食野,13%稅就已經走唔甩啦,但自疫情後,有時仲多咗個食快餐都要俾小費嘅壓力,咁就更加之貴。

      刪除
  8. 🐰 The taste of Veggie Burger is truly sOOO good! Yum😋 Yum😋 Yum😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又好少食veggie burger,反而食三文治,我就多數會揀無肉嘅選擇!

      刪除
  9. 你哋好smart啊!用happy hour食埋晚餐👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 反正我地鍾意好早就食晚飯,啱哂數!

      刪除