2024年2月4日星期日

東京之旅 ~ Day 7 & 8 嘆久違的下午茶。驚喜沾麵


<<Day 7>>

旅程的第七天,離開溫泉酒店後,我倆就從強羅站,乘火車去到箱根湯本站。把手提行李寄存好,就四週逛下、食下蜜糖芝士撻(味道就像Bake cheese tart)、翻兜買下主子喜歡的手信(蝦餅),就乘坐預先網上附費升級的浪漫快車,然後當時又很好彩地,揀到車尾靚景位回程。不過嘛,位置雖然好,但好曬呀,好在主子提醒海豚兒,可以把自己羽絨上的帽拆下來擋太陽,而不需要一整件蓋著自己,否則一定熱到中暑呀,哈哈!後來海豚兒睡著了,主子還真的猜想,海豚兒是否熱到中暑而暈了。😂



回到新宿,就直奔我倆的酒店JR Kyushu Blossom Shinjuku,這是我倆在2016年住過而又滿喜歡的一間酒店,Queen size雙人床6晚價錢為132,300日元。酒店服務真的好,已把我倆在數天前寄過來的行李,預先放到房間內,讚!同上一次住宿比較,酒店多了些歲月痕跡,但服務依然令人非常滿意,而且地點更是超便利!


安放好東西後,我倆就步行去Park Hyatt Tokyo (Shinjuku) 嘆下午茶咯!終於、終於可以再嚐期待已久的scones啦,熱暖的鬆餅配上厚厚的clotted cream,那種滋味就是爽呀!這兒的食物很高質,而且聽說是可以免費再加點,不過我倆也吃不下這麼多,至於服務,就像網上的評語一樣咯,很艱難才找到員工添茶,不過能邊看著富士山、邊嘆下午茶,還是很好的享受,可惜照片看出來的富士山濛濛的,沒有看得很清。


食完這餐,我倆就做了一件很無聊的事,就是專登坐車去了一轉羽田機場,為的就是行下2023年頭新開的Haneda Airport Garden。其實也沒有甚麽特別好看,雖然我倆完成東京之旅後,是會從羽田機場離開,但當天航班時間頗早,沒有機會在機場行下,於是就襯這個黃昏去逛下吧!一場來到,也就試下在銀座也有的,人氣五代目花山烏冬羽田店,寬寬的烏冬,配上胡麻醬汁或芥末湯汁也算不錯吃,但又不至於值得花上一小時去排隊,還好這兒人龍不算長,亦順便買了兩盒乾烏冬做手信。至於不嗜烏冬的主子,就去了Mos Burger試蝦堡,而結論是,主子喜歡吃蝦(膠)堡多過這兒的一隻隻蝦嘅蝦堡。😅


離開時,遇上印上很久不見的Little Twin Stars列車,怎麼Kiki染髮啦,由藍色變成了紫色,是因為要遮蓋白髮嗎,哈哈!😆


<<Day 8>>

第八天,是日早餐,去了竹虎試海豚兒姐夫介紹的沾麵店。海老湯底那款深得我倆心,對海豚兒來說,比豚骨湯底多了一份鮮味,越食越想食,亦沒有豚骨湯底這麼膩。



食完早餐,就到正餐,海豚兒一心去伊勢丹地庫買Pierre Hermes的Ispahan,可惜聖誕節前,店鋪改賣一些期間限定甜品,海豚兒唯有退而求其次,嘆件榛子味拿破崙餅吧!也好吃,只是心裡頭仍是“無果樣想果樣”咁囉!


到黃昏時分,我倆就去食壽司,繼續幫襯從前來東京必到的壽司店,不過這間分店出餐以龜速進行,等了又等,我倆結果花了1.5小時,才吃了以下的食物。。。結論是,雖然選擇不算多,但食物依然好吃,不過下次情願行遠一點,去同區另一間分店,哈哈!


這天我倆只留在新宿吃吃買買,夜晚回酒店前,在Lumine餐廳樓層的Nana's Green Tea,外賣買了杯焙茶雪糕凍飲,為這天劃上一個可口的句號。😋😋


20 則留言:

  1. 好有聖誕氣氛的下午茶👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,睇google review,呢間好似長期都有啲期間限定tea,咁聖誕就更加走唔甩啦,哈哈!其實係好食架,但唔添水/茶,真係幾難搞。

      刪除
  2. 呢個trip食咗咁多好嘢,您哋應該好滿足

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,食方面,呢個trip真係好滿意,不過都真係花好多時間訂位同安排行程。

      刪除
  3. 要我等成個半鐘, 我可能會發癲, 哈哈 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都食到忟忟地呀,最搞笑係因為知道蕃薯當造,我問店員可否order淨蕃薯天婦羅,店員又好好咁去幫我地問到,每件150yen,於是我地就custom order咗4件啦,竟然整得快手過壽司好多。

      刪除
  4. 🐰 哈囉! 海豚兒 💙💚💛💜❤️
    天天美食吃不完, 食得開心吧*😋‿😋* 滿足啊 ❣️ 低聲一問: 增磅了嗎? 哈🤣 哈🤣

    日本人教食沾麵
    https://www.youtube.com/watch?v=aTYSne5Zv2U

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,重咗4、5磅,好在返到多倫多後,都自然流失返咋!

      我地好like食沾麵,可惜喺我度,始終拉麵普及好多,暫時未有邊間特別啱口味!

      刪除
  5. 1.5小時...太耐啦吧~
    肥人次次去日本都無嘆過TEA SET, 考慮下要唔要去嘆番次先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係等到神情呆滯呀,所以後來已經唔敢加點其他食物啦!

      我覺得有時間可以一試,否則香港都有好多好正嘅下午茶食,唔駛好似我呢啲加燦咁,要等到出門至有得食tea,嘻嘻!

      刪除
    2. 依...加拿大好少下午茶? 我仲以為外國都好興添~

      刪除
    3. 呢邊選擇唔太多,而且真心貴呀,一般都接近加紙$100/人加稅,仲要加小費,而如果喺酒店食嘅話,15-20%小費都走唔甩。^^”

      刪除
  6. 回覆
    1. 係,每日都不顧一切,食咗至算,亦完全唔會考慮肥咗幾多,哈哈!

      刪除
  7. 我上次在羽田機場,打算行下Haneda Airport Garden, 怎知Haneda Airport Garden在另一大樓, 趕著上機錯過了, 我最試五代目花山烏冬 & 鰻魚飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢!不過坦白講,就算無去亦唔係太大損失。我同妳想試嘅一樣呀,我當時都係諗,如果烏冬要排長龍,我就情願去食鰻魚飯啦😄

      刪除
  8. 啲壽司個樣麻麻地咁... 仲要龜速上菜,又唔係要煮,我一定黑臉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽司味道係好嘅,但完全唔明點解要等咁耐,明明嗰時未到晚飯時間(約5pm),間店亦未坐滿人,唔知係咪就係想整條人龍出黎😵‍💫

      刪除
  9. 回覆
    1. 我覺得車媽媽都會啱食架,我地鹹甜口味都接近,唯獨係我辣不得,哈哈!

      刪除