2013年8月11日星期日

輕輕鬆鬆十二夜 - Part I

這個13日遊輪之旅是近年較為隨心+隨意嘅旅行. 出發前兩三個月先決定去,而當中有幾個景點都係近年去過,所以呢個絕對係 - 輕輕鬆鬆鄧梓峰之旅.

Itinerary:

Day 1  Barcelona, Spain (departing port)

Day 2  At Sea

Day 3  Valletta, Malta

Day 4  At Sea

Day 5 - 7  Venice, Italy

Day 8  Kotor, Montenegro

Day 9  At Sea

Day 10  Rome, Italy

Day 11  Florence/Pisa

Day 12  Nice, France

Day 13  Barcelona, Spain (arriving port)

由於時間關係+以前嚟過,我哋無停Barcelona,不過我想講我真係好掛住當地嘅火腿同西班牙海鮮飯,仲有Amorino嘅gelato呀呀呀!(情緒高漲中!!)

係Valletta最深印象莫過於嗰條行極唔完嘅上斜樓梯,係我哋行到全身上下左右前後都濕到漏(係呢個時候,濕到滴水已經形容唔到實際情況)同"he he her her"時,我哋終於到咗山頂,第一樣見到嘅影像已經唔再係如詩如畫嘅醉人景緻,係一部"登山電梯"!!!!!!! 其實上山前,我有印象見過一個road sign指示人去搭𨋢,春虫虫如我心諗"咩呢個地方咁得意嘅,連𨋢都可以做景點?!" 唉!事已至此,除咗可以高歌一曲"年少無知"仲可以點!  係我哋影完相,行完街,買完零食準備回程時,我哋做咗個好"堅"嘅決定,無錯,我哋係行返落山! 當大家以為情況已經不能再壞時,我又再發揮我嘅亂來本領,帶住Mr. Dolphin行short cut.而呢條short cut就越行越遠,最終我哋係絶對要走回頭路先返到上船!


認住Victoria Gate, 𨋢係Victoria Gate之前左邊.



這是傳說中的長命斜


山上風景


係房望出去嘅景


沒有留言:

發佈留言