2013年8月28日星期三

輕輕鬆鬆食食食 - Part I

辛苦揾嚟食食食,無論生理、心理上我都好鍾意食,而且仲係超級為食. 有幾為食? 對唔同類型食物有唔同反應, 由皮膚/嘴唇/脷敏感,到胃氣/胃痛/肚痛/頭痛....下刪十數行字,都無損我對食嘅興趣. 不過, 請唔好誤會, 我對食不挑剔, 亦不懂煮/評, 只喜歡用心享受每一餐, 包括 high school 年代, $1.00 美金十個墨仔公仔麵, 我都唔會放過. 

以下落嚟就係今次係船上嘆過而又特別有印象嘅食物.

Captain's Club Event





Main Dining Room - Brunch Buffet



2 則留言:

  1. 我都係咁話T_T, 我好笨, 好多 function 都未曉! 我已經即刻 bookmark 番你呀!

    回覆刪除