2014年5月11日星期日

豉油皇非洲桔

或者大家可能仍有印象海豚兒和海豚兒家姐在羅省關於「非洲桔」與「非洲鰂」的對話,有興趣重溫, 請按此

話說上星期,海豚兒口痕+身痕,忽然興起買了一尾鰂魚回家蒸來吃,時至今日,相信大家亦猜想到海豚兒是無飯煮婦,所以不難想像海豚兒是不懂蒸魚魚的!------>其實跟本沒有人有興趣關心這事情了,好不好! XD

無聊的海豚兒把蒸魚魚的"before & after"相相whatsapp給海豚兒家姐看,重點是告訴她當天晚餐主題是African Tangerine*, 不過,海豚兒家姐卻把亮點放在蒸魚魚的效果上,然後認真地回海豚兒一句 "熟未架!? The only difference I see is soy sauce" (外加三個笑到標眼水嘅emoticon)。=_=!

家姐,妳好嘢,妳贏! 

*註: 海豚兒不懂在手機打中文,所以把非洲桔翻譯成African Tangerine :)

更新: 正所謂有圖有真相,希望這騎呢之作唔會"嚇到大家阿媽都唔認得啦!" 


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 或者我時運高啦,食到嘅都熟咗! XD

      刪除
  2. 妳會煮飯???(好多個問號,haha)
    點解唔post上嚟睇下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 支持post上黎睇下呀, hehehe :p

      刪除
    2. 勁鍾意Oli嘅問問問號,如果世上有"驚訝號",我估會更加貼切!

      刪除
    3. 連Yan都有興趣? 我驚會令blog友不安,以後無人咁睇呢個blog喎!

      刪除
    4. 些些!Oli日行一善真好!

      刪除
  3. 回覆
    1. 貢嚴重? 不過睇完帶嚟D咩不安,我唔負責架! Wakaka!

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~你同家姐關係都幾close, 你煮完條魚, 都會what app 比家姐睇.
    ~其實, 你話你平時少煮食, 咁平時一日三餐點解決?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時差嘛,佢要照顧兩個小朋友,講電話就比較困難,所以通常都會whatsapp,較為方便!
      早午餐就通常食包包,晚餐一個星期就有三、四晩喺屋企食非常簡單嘅齋菜! :)

      刪除
  5. 其實我都唔識蒸魚的 haha
    不過e條魚睇落好似未熟咁既

    回覆刪除
  6. 蒸得熟其實吾難, 好味才難呢! 加油呀! 海豚兒~~
    多練習一定會有進步~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳的鼓勵呀!"有機會"再煮的話,我會努力加油架!

      刪除