2014年6月16日星期一

二人行Amsterdam ~ Day 1

海豚兒回來啦! 雖然回來後有點躲懶,遲遲未現身,卻一直有關心各位blog友仔動向,努力地追看各位的blogs。說回正題,這次旅行玩得很盡興,海豚兒會落力把所記得和所感受到的慢慢寫下來與各位分享!


海豚兒和Mr. Dolphin黃昏從多倫多乘機,到達Amsterdam大概是當地時間早上六時多。


過海關及認領行理後,便乘搭酒店提供的shuttle bus去酒店check in,而不得不提,這€80/晚,包早餐、包上網、包機場酒店接送的Hampton by Hilton機場附近酒店真的很大方啊! 居然讓我倆在上午七時多check in,實在是高興到不得了,馬上到房間洗澡,再瞓一個"回魂覺,"午後才起來展開上船前之Amsterdam & Brussels四日三夜二人世界之旅!


其實在洗澡前,Mr. Dolphin發現他竟然不小心把他的"日用品"袋留在家中,還好,我們在上船前還有幾天時間搜羅他的所需,未能在當地買到的亦已麻煩Mr. Dophin爸爸幫他從溫哥華買過來,只可惜有些處方葯物便沒有辦法了,所以Mr. Dolphin在旅程之初亦因為自己大意,心情也時好時壞,在這些情況出現時,海豚兒亦只能夠送上一個擁抱給他一點點鼓勵而已!

第一天的行程其實亦很輕鬆,我們乘火車到Amsterdam Central Station(市中心火車站)便沿著熱門旅遊景點拍拍照,隨意逛逛街。


經過以下相相中的高級百貨公司便打算幫Mr. Dolphin買番個電鬚刨(對呀!這是其中一樣不可缺而被遺忘了日用品.) 可惜,超級高大、年青的靚仔售貨員告訴我們這兒可沒有電鬚刨賣,不過,他人品真的超好,不單沒有草草了事打法我們,還細心地上網指引我們去另一店子,更為我們確定這店子有合適的電鬚刨牌子及營業時間,好讓我們不會白走一趟。除了他以外,我們亦漸漸留意到荷蘭人真的很熱心助人,這亦是Amsterdam帶給我們的最深印象!


然後我們便繼續步行至Dam Square做每個遊客必做的指定動作-拍照留念!


接著,我們便隨著運河隨處逛(我以為),原來Mr. Dolphin是靜靜雞地帶海豚兒到之前提過的Anne Frank House拍照留念,大感激呢! ^3^


大概四時許,我們便跑去吃了一個超早晚飯,亦因為晚飯是預早在網上定位,所以便有買一送一的優惠。整體食物也不錯,除卻不值一提的甜品和有點"態度"的老板,也是一個不錯的選擇!


晚飯過後便是這天行程的highlight,就是參觀這兒有名的紅燈區,偷偷地看櫥窗女郎。因為尊重,"扮"經過這兒的遊客一般也不會、亦不敢照相,我們亦不例外。大鄉里的我倆以為會看見許多高質素的"白切雞,"怎料,全部也是"豉油月巴雞"或者"非洲月巴雞,"場面都頗驚嚇! 離開這條內街便經過以下唐人街離開,跑去買電鬚刨,然後乘火車回酒店。


後來和Mr. Dolphin家人聊天時,他們說從前看到的也是質優的"白切雞,"絕非我倆所形容的"豉油or非洲肥雞",而到底是因為事隔多年所以質素大跌還是因為我們在天未黑就去參觀,所以未能欣賞到高品質"白切雞"就不得而知啦!

22 則留言:

  1. 返黎啦?Miss U ar
    係多倫多去阿姆斯特丹要搭耐架?
    間酒店好抵丫,80歐包咁多野

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀! :)
      大概七個幾鐘,去到啱啱係多倫多零晨,所以好眼瞓!
      我覺得歐洲機場附近酒店都好抵架,可能因為唔方便啦!

      刪除
  2. 反黎啦,好掛住你呀
    你搞到我都好想去玩呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺AMS都有諗起唔知妳仲有無得成日見到Andy吖!
      快Dplan下啦!

      刪除
    2. PLAN左年尾既先。。。。都未知去邊好
      岩岩好今日18號開始冇得見2星期了又

      刪除
    3. 我怕凍,如果冬天去旅行,比我實揀去天氣和暖嘅地方!
      努力呀!盡量把生活填得滿滿,唔好比自己覺得等緊時間過,我會默默支持妳架!

      刪除
  3. very nice photos!
    Anne Frank House不可以拍照留念架, (外面才可以)。紅燈區也是,因為大家尊重大家呢。去到荷蘭也不到英國探我。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks!
      我ended up都係無入去,不過見到旁邊間喺小說到有提及過嘅教堂時,心情真係有D激動!
      下次去倫敦一定揾妳!! ;)

      刪除
  4. 七點就俾你check-in, 實在太好喇。
    天氣好正咁喎,有冇租架單車四圍去呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未試過咁爽,最正係可以瞓餐飽先出動嘛!
      嗰幾日天氣真係好得,雖然熱D,都好過落雨吖!
      我踩單車好水皮,行路應該會快D! XD

      刪除
  5. welcome back, 玩得超級開心喎! 努力寫旅記啦, 等睇之後幾日啊~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!!計埋之後上遊輪,仲有十幾日寫,希望唔好難尾啦(雙手合十中)!

      刪除
  6. Welcome back! Ams 確係一個好地方呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 無錯呀!亦都因為對呢個城市嘅欣賞,我今年決定支持荷蘭!!!

      刪除
  7. 間酒店真係好抵呀, 加上如此服務 (我心目中歐洲的酒店都比較貴, 而且乜都吾包咁制)
    美麗的風景, 人和事都令你有好印象, 期待你繼續分享 :DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 去完呢個trip真係鍾意咗呢個城市。我估因為間酒店唔喺巿中心,所以要靠服務、價錢取勝!
      我會努力嘅!謝謝Mandy鼓勵!

      刪除
  8. 歐洲我好想去啊!期待你㗎分享呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等人仔大個D就可以一家人去玩啦!
      我會努力寫寫寫!!

      刪除
  9. Looks like you had a great trip and beautiful weather! :) Will Mr. Dolphin grow beard within days? Normally between him and I, I will be the one who forgets to bring the necessary items on vacation, hehe :P I cracked up laughing at the way you described the "night ladies". I never imagined them to be attractive. If they were they probably wouldn't still be there waiting for customers I guess?

    回覆刪除
    回覆
    1. The weather was gorgeous. Nah, and he'd look awful with beard. Thus, I wouldn't let it happen.

      I'm glad u enjoyed my description of the red light district. In fact, there's more to it. He's wondering how they can make a living since none of them look attractive at all. It led me into thinking how much they charge for the service. His reply was "仲想有交易,一早彈咗鐘啦!" LOL!

      刪除
  10. D建築好似模型咁呀(仲要係好細緻果種~~)!!!!!!好靚~~~~~

    原來有櫥窗女郎這種東西@@ 好似好慘咁ge...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次去完北歐發現原來佢哋D建築物好有特色,唔一定係好古典,但就真係好特別,感覺仲好Lego添!

      佢哋對呢個事業嘅態度好開放,反而係我哋D遊客好唔慣囉! ^^"

      刪除