2014年6月19日星期四

看風車、探Miffy在Amsterdam ~ Day 2

早上,吃過酒店簡單而味美早餐便起行去看風車!

註: 隻蕉同杯乳酪唔係海豚兒架,只係問Mr. Dolphin借嚟拍照,充撐場面而已。香蕉係Mr. Dolphin每次出外時必吃之物,預防水土不服! ;)


原定計劃是坐火車到Amsterdam Central Station(巿中心火車站)再轉巴士去看風車。在火車途上,Mr. Dolphin忽發奇想,提議我們提前下車步行去看風車,順道看看沿途風光,海豚兒心想,難得平常不大愛行街的Mr. Dolphin有此雅興,而且路程從地圖上也"看似"不太遙遠,海豚兒就答應了,妨且,這條路比轉巴士的路線是比較短。 點點點知,這樣一行,我們竟然行了個多小時,又熱又曬,只一個上午,海豚兒已經化身成烘燶麵包! T_T

不得不承認,看到這坐風車的確有點兒失望,尤其是被毒日頭曬到頭昏腦脹之際,但既然我們在篇排行程時已決定不會去郊區的風車村,也不能要求太高了!


看罷風車,我們便乘電車去Rijksmuseum"門外拍照。"


其實來這兒並非為參觀博物館,只是為了和IAMSTERDAM影相相而已。其實這地標不單在Rijksmuseum門前能找到,在機場門外亦有,聰明的blog友可能仍記得下右方的相相其實在上一篇亦有出現過,亦正是機場版本,至於下左方的相相,則是在博物館前拍的! 眼利的大家還可能留意到左面的相相是遍佈路人甲乙丙丁,而右面的相相則只有人影而已。從海豚兒的"不負責任"觀察所見,博物館門前的IAMSTERDAM的確是長期人山人海,而機場外的IAMSTERDAM還是有機會等到無人才拍照,有興趣和IAMSTERDAM合照而又不想在照片內有太多陌生人出現的話,海豚兒會提議大家在抵達機場時先碰碰運氣。


接著我們便到附近的商店街隨意逛逛,行到累了便去了吃午餐。


這兒的海鮮只是一般般,最主要是煮得過熟,白白浪費了新鮮食材,真可惜! 題外話,本來我們點的海鮮盤是包括龍蝦和皇帝蟹腳,不知道是幸還是不幸,店員落錯單,只做了最基本的海鮮盤給我們,而我們又忘了,吃了一點點才想起,或許,是店員好心救了我們才對吧,結賬時亦沒有收多我們錢! ;p


吃飽飽後,我們便出發前往是日重點景點,就是拜會Miffy小店。


Miffy的荷蘭名字叫Nijntje, 解作小兔子, 由荷蘭人Dick Burna繪畫而成,請大家不要誤會Miffy是來自日本哦,其實她是百分百由荷蘭人創作,是正統荷蘭裔才對! 一場來到,海豚兒也敗了一點東西給自己和親愛的姨甥女和姨甥仔。


無聊的海豚兒還發了一個whatsapp留言給海豚兒家姐,告訴她海豚兒在歐洲買到新手袋,隔一陣子,再傳送下圖給她看,差點兒笑C她啦!


拿著一大袋戰利品又熱又累,我們決定早點回酒店休息,反正,明早要趕7:20 am的火車前往Brussels一天"游"。為食的海豚兒在巿中心火車站買了這兒地道的炸薯條,又熱又香又脆,再加了上面的沙律醬,好好味呀!不消一回,一整包薯條就被平常甚少吃薯條的海豚兒征服了,不過亦因為這個原因,這天連晚餐也吃不下,只吃了半份三文治加古古力做甜品。

22 則留言:

  1. Miffy 好可愛呀!原來佢係荷蘭兔呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到Miffy毛公仔、玩具、日用品,真係令人愛不惜手架,尤其係佢嘅用料同質地都好好!

      刪除
  2. 我對個海鲜盤最有興趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只可惜今次個海鮮盤名乎其實得個"殼"!

      刪除
  3. 我開頭都以為miffy係日本人tim, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止妳呀,我家姐都問我仲咩咁老遠去買日本仔嘢! XD

      刪除
  4. 如果你們去到風車村,裡面都有間 miffy 屋架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀! 咁我咪雙失囉! 無風車村又睇小咗間Miffy屋!
      唔通要去多次?! ^^"

      刪除
  5. Miffy 店子好得意呀,可我之前無做 research 無去到。係咯,我都覺得 Miffy 感覺好日本!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要吖!等仔仔大D,下次可以同佢去埋Dick Burna House,係個關於Miffy嘅museum,仲應該好children friendly架!

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~海豚先生有無後恢提早落車, 走去行!! 去旅行係要行多啲, 先似去旅行. 依日行路當係另一種體驗囉!
    ~以前啲兒童書, 都見過Miffy. 我都係早幾年先知係出自荷蘭. 難得去到, 當然買啲做手信啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢實情係非常後悔呀,哈哈哈! 其實最辛苦係因為成日行下停下咁搵路,無啦啦企係D空擴地方乾煎+暴曬先至係最難頂! 由於佢做人何其認真,唔想出錯,所以一路行會不停睇地圖,經常出現嘅情況包括臨過馬路前睇成分鐘地圖,過完條馬路又即刻睇多兩分鐘,不過,如果無佢咁認真,唔識睇地圖嘅我應該去唔到目的地!

      原來妳都記得喺兒童圖書見過Miffy,我同Mr. Dolphin講話細個喺圖書見過Miffy時,佢O哂嘴,毫無印象呀!

      刪除
  7. 嘩, 妳個海鮮併盤超豐富, 真係好彩落錯冇再要更多咋~~

    原來miffy係荷蘭藉, 又知多一樣野了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道只算一般般,喺Amsterdam開餐食飯無咩運呀!

      喺電車同個荷蘭人閒聊時發現原來佢哋都知好多人以為Miffy來自日本架!

      刪除
  8. 妳唔食乳酪的?香蕉可以預防水肚不服?
    好好天喎,幾多度呀?
    個果海鮮併盤好大份,貴ma?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食乳酪架,不過只係鍾意食greek yogurt囉!
      老公D年長同事成日出差都係會每日一蕉,食咗幾廿年,都幾work喎!
      嗰幾日廿幾度,天氣好好,又好陽光,旅行一流呀!
      至於個海鮮盤就一D都唔貴,大概€23,如果加料就€48,不過質素真係一般般!

      刪除
  9. 回覆
    1. 真係好滋味架!不過老公唔啱,我一個人食到好C飽! XD

      刪除
  10. 過熟的海鮮好可惜呀
    浪費曬了

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾可惜!而且老公唔食得太多海鮮(因為要誡口),所以仲浪費埋好多quota! :(

      刪除
  11. I love windmills! Why were you disappointed to see it? The one you took the picture of looks a lot like the historic windmill I saw in the U.S. They said they transported it from Holland to the U.S. Can't imagine! I went up there on a windy day and felt the whole thing swaying, pretty scary but cool! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Well, I was hoping to see more than one which was really my fault coz I forgot Mr. Dolphin told me there's only one there awhile back. Thus, we couldn't get near it since it's fenced. We could only see it from the side. It would be nice if i could get up there like u did :)

      刪除