2016年5月2日星期一

多瑙河之旅 Day 2 ~ 布達佩斯的日與夜

晨早起來先吃個元氣早餐,話説之前一晚回房簡單梳洗過後便休息,一向習慣了早吃晩飯的海豚兒這天早上起來感到昨夜晚餐好像還未消化似的,天啊!我是終於領略到“唔會空肚食早餐”的奥秘嗎?XD

早餐食物選擇其實算很不錯,海豚兒差不多每天也吃三大碟才收手,尤其喜歡這兒的肥美煙三文魚,非每天供應的茄汁焗豆、每天不同選擇的軟、硬芝士,還有一些用來伴乳酪、麥皮吃的乾果,當中要數第一次吃的乾菇最好吃,面層帶甜味、口感煙煙韌韌的。:)






是次遊輪的船費包括五個陸上觀光團,即是差不多每個停岸景點也有不同的陸上觀光團可參加,多數有步行團(walking tour)或旅遊巴士團(coach bus tour)可選擇,當中有半天團(2-4小時)亦有去一些地方較遠的整天團(8小時),視乎目的地而定。這天船公司提供的就只有早上出發的半天團,海豚家則選了coach bus tour去較為遠的景點觀光。








觀光過後就回船上吃午餐,是日午餐雖然選擇不多,但味道也算可以吧。




用餐後就一家五口出發再戰附近的景點。第一個目的地就是Market Place 。海豚兒很喜歡逛這類型的市場,除了從中發掘地道美食更可以從市場售賣貨品中明白更多當地文化。







逛罷市場後,海豚家便在大街上隨處逛,這時候Mr. Dolphin家姐提意去試匈牙利有名的牛肉湯(goulash soup),我們便大伙兒找了間看上去不算太遊客feel的餐廳去試咯,但由於午餐還未落格關係,五人只點了五杯飲品加兩碗牛肉湯。雖然海豚兒只嚐了一口,但不能否認這碗湯真的好吃,內裡的牛肉更是又香又酥軟,連一向不太鍾情湯品的海豚兒也不禁要讚句:美味啊!唯一美中不足是海豚家沒有當地貨幣,用歐羅結帳,結果被店東以天價對換率來收費咯!跟據當時的對換率,這頓下午茶大概需要付22€,而海豚家側付了29€呢!^^"




再"逛"一會,但願能再“逛”一會,由於店東最終找了幾個當地零錢,海豚兒就提意Mr. Dolphin家姐去超市買零食散銀仔,而同時爛玩的海豚兒也可以再多逛一會才返上船咯,嘻嘻!

又來到晚餐環節,經過昨晚煎魚乾一役,海豚兒這晚決意鋸扒,還好扒類食物還不錯,可惜Mr. Dolphin的煎魚...依舊是一道煎魚乾之作。@_@!





不過好戲在後頭,這晚的highlight絕對不在於晚餐,而是當船駛離Budapest的兩岸景色。有機會來玩的話,請不要錯過這美麗動人的夜景啊! 海豚家這晚也從不同角度喪影這漂亮的風光。

特別喜歡Budapest日與夜的對照。。。



25 則留言:

  1. 可能佢地嘅煎魚係煎到乾哂先為之very骨 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳真係無講錯,D魚真係very"骨",我見Mr. Dolphin一路食一路揀骨一路詛咒條魚有骨囉,哈哈!

      刪除
  2. 無local currency,可以碌卡嗎? 有些店是衝著遊客來的。Budapest 我未去過,朋友都是大讚他們的風景靚,這個夜景,很 grand。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有同感,因為遊客只會幫襯一次,無仇報嘛!雖然可以碌卡,但我哋多數唔會喺小店到碌,因為怕被盗用或資料外洩,到時我仲多功夫做。^^"

      對呀,我哋spent咗好少時間喺Budapest,但對佢嘅靚靚夜景印象真係好深刻。

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係靚得好緊要,如果去開Budapest,一定要夜晚坐船去遊覽下呀!:)

      刪除
  4. 真係好靚好靚好靚啊! 口水都流哂出黎啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜景真係靚得好緊要,好在船上有廣播叫船客去睇夜景咋,錯過咗就真係飲恨啦!

      刪除
  5. 靚景靚相獨欠靚海豚一尾^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,如果呢個時候有我呢條海豚出場就大殺風景啦!;P

      刪除
  6. 妳幾時做左黎明粉絲架?
    早餐好豐富呀,仲正過午餐喎,好彩妳有食tea啫,唔係就唔夠飽
    我同妳一樣都鐘意行呢D market

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日,因為覺得佢演唱會講嘅嘢堅係funny!

      好眼光呀,我都覺得呢條船最正就係早餐,所以我每朝都狂隊D早餐,哈哈!

      Yeah,行呢D市場真係好鬼開心架,有時仲會買到筍嘢,好似今次都買咗罐頭鵝/鴨肝醬,11€一罐,勁抵!

      刪除
  7. 乾菇真係第一次聽 ~
    點解啲夜景可以靚得咁緊要

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,好似我哋食嘅涼果咁,但變成菇,應該算係鬼佬嘅整法,又幾好味。:)

      Budapest夜景金光閃閃真係好靚,其實未嚟玩之前,我對呢個地方無咩期望,估唔到咁先有驚喜!

      刪除
  8. Budapest同布拉格都係出名景色靚,如果去歐洲我都希望去到呢兩個地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個地方都真係值得一去,而且建築物嘅感覺同南北歐風格都好唔同,洗費亦較南北歐平。不過喺布拉格語言溝通上,我哋就遇到D問題,遲D都會講下。

      刪除
    2. 我其實對北歐、中歐如法德瑞比利時荷蘭等等都無興趣。如果去歐洲,我想去南同東。

      刪除
    3. 去完香港可以plan下啦,我見今年D機票都算幾平!

      刪除
  9. 回覆
    1. Thanks so much!!其實我影得好求其,好多時舉到個電話好高,連自己都睇唔到影到D乜,所以相入面成日多咗D唔應該出現嘅人、物。;P

      刪除
  10. 回覆
    1. 係呀!呢個夜景絕對係big bonus, 如果我哋參加早或遲一星期嘅航程,itinerary就會reverse,隻船就唔會夜晚喺Budapest航行!

      刪除
  11. 好靚呀夜景!

    每餐都係船上食...會唔會好悶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢晚離開Budapest見到嘅夜景絕對係此行嘅bonus highlight!

      如果好食都唔會嘅,但是次行程嘅膳食...又真係令我好想留喺岸上食埋至返上船囉!;P

      刪除