2016年5月19日星期四

多瑙河之旅 Day 6 ~ 捷克古城一日“游”

這天的心情有點複雜,原因嘛,按以往的行程,這日“應該”會到訪Salzburg,Austria,而這行程亦是其中一個吸引海豚家去年報名參加是次遊輪的大原因,不過,從今年開次,這天的行程已由Salzburg改為Cesky Klumlov,Czech Republic (下簡稱為Klumlov)。這些“行程如有更改,恕不另行通知”的做法,海豚家也只能夠攤攤手然後無奈地接受,至於為何要更改行程,海豚兒和Mr. Dolphin的估記是宣傳上令這行程更顯超值吧,意思是由原本的"八天四國遊"變成"八天五國遊",不知情的話應該會覺得這樣更有睇頭吧!而對海豚家,這可是晴天pig pig呀,因為海豚家早已安排了在去布拉格當日途經Klumlov,所以船公司的改動對海豚家而言,除了啟程去布拉格當日會提早半日到達目的地和車費上省了30€,實際上是沒有甚麼好處啊!

晨早吃過早點便出發!大意的海豚兒這天連早餐也忘了拍下來,而其實也不要緊吧,反正每天也是吃差不多的食物啦,嘻嘻!

遊輪這天停在Linz, Austria的碼頭。



從碼頭出發約一個多鐘車程便到達目的地,沿途上,海豚兒發現奥地利的郊區很美,每間屋也明亮光潔,一草一朩也整整齊齊,感覺像看卡通片“飄零燕”的女主角在山上奔走的畫面似的,可惜是海豚兒無法捕足到那種美,然而,連來自Klumlov的導遊也跟我們説這種美是奥地利獨有的,當旅遊巴士一駛入捷克邊境,那感覺就變得不一樣了,例如屋會比較沉色,草地也不如奧地利般齊整。



一來到Klumlov,導遊先帶我們參觀這兒的城堡,跟歐洲其他地方的皇宮相比,這皇宮色調比較灰暗,而海豚兒和Mr. Dolphin更留意到有好些外牆上的"磚"也是用顏料畫上去,而不是堅。磚,好流喎。^^"





參觀完城堡,導遊便帶我們到鎮內觀光,海豚兒覺得這兒的風景比皇宮漂亮許多啊!








之後就到自由時間,海豚家當然是先去醫肚啦!

經過Budapest的滙率風波,海豚家第一時間向餐廳詢問滙率,以當時的對換價,1€:26CZK(捷克錢),而餐廳的對換率則是1€:22CZK,所以海豚家也決定用預先“唱”定的當地錢來吃午飯。這天挑了間導遊、旅遊書和網上評語也不錯的餐廳來吃。




整頓飯的質素也不錯,唯獨是Mr. Dolphin爸爸挑的豬頸肉(?)似煲湯豬肉,海豚兒和Mr. Dolphin真的不懂欣賞就是了。^^"

吃完午餐,海豚兒就急不及待一試特色地道小吃,Trdelnik。



這小吃的名稱海豚兒也不曉得是甚麼意思,只知道是把麵包粉團卷成圈狀,烤焗後再按客人選擇塗上饀料,因為Mr. Dolphin家人不嗜甜食,海豚兒就揀了果仁碎舖面,加上新鮮出爐的麵包香氣,成功得到各人支持並開心些牙!



吃飽飽再繼續逛和拍拍照,但天氣只得幾度真的很冷,終於海豚家還是忍不住找了間咖啡室坐下來嘆杯熱飲,然後在指定時間集合回程。



回到奥地利的Linz後約下午四時,Mr. Dolphin爸媽和家姐也回到船上休息,海豚兒襯時間還早當然不甘心就此上船啦,便拉着Mr. Dolphin四處逛,順便吃頓下午茶。



醒目的Mr. Dolphin還在地圖app中找到是次東歐遊海豚家很喜歡流連的Billa超市,當然要去逛下啦!:)



前後共逛了三間不同超市後,海豚兒和Mr. Dolphin也回到船上準備吃farewell dinner啦!雖然還有一晚遊輪行程才完結,但海豚兒估計船公司是故意提早一晩吃這頓晚餐,好讓船客慢慢享受而不用急着收拾行李。而這頓晚餐的質素又的確比之前的强很多,連煎魚也滿好吃!海豚兒最欣賞莫過於最後的美點“單”輝 ~ 黑古力,共吃了三粒之多,真的好好吃啊!這晚終於嘗到一頓好吃的晩餐啦,超滾動呢!




20 則留言:

  1. 好明顯將美味留到最奴好,令客人有難忘回憶呀^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,呢招好似跟團去旅行咁,明明之前幾晚D酒店都唔掂,去到最後一晚就梗係整間靚酒店過你嘆咁!^^"

      刪除
  2. N年前, 我去東歐, 覺得當地人好似唔識笑, 你有無咁嘅慼覺?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,佢哋無Russians咁硬轟轟,面無表情,但真係無咩笑容,買嘢時,有時仲有D忟忟地嘅樣。

      刪除
  3. 我太約睇完你river cruise嘅行程...覺得唔太適合我,隻船無嘢玩我會覺得悶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,坐完一次river cruise, 我哋將來都會揀返坐大船,豈碼食飽飯都可以喺隻船到四圍行下抖下。

      刪除
  4. 我睇到圖片都知道那時的天氣係幾凍,不過你地都凍慣,無問題啦。這些小鎮的超市,應該是細細間的呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係幾慣^^",因為始終4月份去旅行,無好似平時呢度一、二月份包到隻糭咁出街,主要係去旅行着球鞋,對腳成日凍冰冰咁,特别覺得凍!

      Billa有D似惠康咁,間舖唔算好大間,但我哋都幾surprise Slovakia, Austria, Czech Republic都有佢嘅踪影!

      刪除
  5. 回覆
    1. 係啦,終於食到合格嘅一餐啦,終於唔駛邊食邊鬧啦,哈哈!

      刪除
  6. 其實Cesky Klumlov都靚架,尤其是係半山望落去,不過更係冇Salzburg咁正啦
    Trdelnik我都鐘意食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知將來仲有無機會去Salzburg呢?不過如果去嘅話,我一定會翻兜埋Vienna食返夠本蛋糕至得!;P

      新鮮出爐嘅trdelnik真係好好味,不過都好飽肚。

      刪除
  7. 雖然船公司無嗱嗱改行程衰啲,不過提早一晚食farewell dinner又幾貼心喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋船程完咗之後會自由行所以無咩所謂,但我見有D船友最尾嗰朝零晨三、四點要出發離開,對佢哋嚟講,提前食farewell dinner的確比較好!

      刪除
  8. 鎮內觀光的建築物好靚呀,好似童話國咁,好靚啊:)
    嘻,果仁碎舖面好味呀,海豚兒識食:)))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得鎮入面嘅風光、建築物比城堡吸引好多,好在行程中大部份時間都喺鎮內咋!

      我細個時無特别鍾意食果仁架,人越大(老)就連口味都轉埋,依家又覺得越多果仁越好味咁!

      刪除
  9. Trdelnik <-- 超似我公司個名...加多一隻字, 有兩個字要前後轉一轉位..哈哈!!!!


    如果好天,應該會靚好多呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我估到,下次返香港揾妳再問下妳啱唔啱先!

      果日真係凍咗D又有D天陰陰咁,而其實往後幾日天氣都係差不多!^^"

      刪除
  10. 回覆
    1. 我初時睇都覺得似donut,但食落去就似食緊麵包多D,所以都幾頂肚,尤其我係一食完lunch就買嚟食。^^"

      刪除