2016年7月4日星期一

“無”力的表現

翻看照片,海豚兒才驚覺日子過得這樣快。不曉得大家的記性如何,“認識”海豚兒的朋友無不驚訝於海豚兒記無聊事的能力,有時候甚至連幾年前看過人家寫過一篇博文的內容也亳無理由或原因地記得某些細節--->當然不是每篇也如是啦,但同時,海豚兒的短暫記憶又真的短暫得可怕。例如星期一上班,同事們老鳯會互相問候下,通常劈頭的第一句就是週末過得如何?每次海豚兒被這樣一問,通常都是口疾疾兩秒,然後答句過得滿寫意就算,實情是海豚兒許多時候也想不起自己在週末做了些甚麽,就算記得,通常也是和食瞓拉有關的,真的沒有甚麼特别啊!

實在是説遠了,還是快快把四月份吃過做過的寫下來,給自己做個記錄吧!


四月的一個週末在某百貨公司發現了一間專賣泡芙的pop up store ,海豚兒共幫襯了兩次,試了以下四款eclair,味道也不錯啊,四款之中海豚兒較喜歡粉紅色的石榴味和旁邊的濃古力味。



之後又試了Haagen Dazs嘅好好味雪糕bar,雖然食唔到有honeycomb,但每啖雪糕都吃得出蜜糖味已經夠滋味呢!



在多倫多生活的我倆,每年春天和秋天也有兩件事情是必須做的,第一就是拜山,第二就是換車呔。拜山就當然選擇天氣沒那麼凍或大風的日子和跳過甚麼清明重陽等來避開人流。至於換呔就要看情況啦,好像這年,四月初還在下雪,到我倆四月中從東歐旅行回來後,要等到四月尾才能夾啱時間把雪呔換成四季呔。每次見Mr. Dolphin辛苦地把四條呔連鈴從儲物櫃放到手推車再搬上車拿去換,回家後又要把換出來的四條呔連鈴從車上放落手推車再搬回儲物櫃,而站在一旁只負責推住度門的海豚兒還要襯Mr. Dolphin運氣深呼吸準備搬重物時説些無聊話引他笑,等他一笑就手軟腳軟然後就又要再運氣去搬。海豚兒喜歡稱呼這活動為"力的表現"然後Mr. Dolphin就會有氣無力地更正這是“無力的表現”才對!XD

寫了廢話一大堆,其實海豚兒只是想告訴你這天在等整車換呔時我倆吃了茶餐廳做早餐,之後的下午茶/晚飯就吃了food court ,總之Mr. Dolphin就像咕喱一樣,要隊飽自己才有氣力搬重物。;P




若你問為何海豚兒沒有幫一把?海豚兒實在無能為力啊。若果要二人合力抬一條又濶又圓仲要每條約四十磅重的呔,Mr. Dolphin還要就住就住驚整親個豆腐做嘅老婆,最終亦只會加重Mr. Dolphin的負擔。所以每當Mr. Dolphin要搬重物,我倆也會説笑是時候要Team Dolphin出動啦,而Team Dolphin的隊長和隊員就是由Mr. Dolphin一人分色咯!;P

18 則留言:

  1. "第一就是拜山,第二就是換呔" <---我初初睇,以為係換領呔啊,嘩哈哈....XDDDDDD
    個蛋治隻蛋蛋好厚切啊,係咪好好味啊海豚兒? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,其實係我寫得唔清楚,睇完妳同樓下個留言,我就即刻加返個“車”字落去啦!

      個蛋治味道都唔錯,但當然同香港嘅茶餐廳同埋細個幫襯嘅東菇亭食店仲差好遠啦!

      刪除
  2. 領呔係出去比人換? 係咪呀? 肥人唔太明添~

    唔緊要啦, 肥人都係做呢個角色之嘛..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,其實係我寫得唔清楚,已經改返做“車呔”啦!

      以前都試過想幫忙但結果都係越幫越忙,所以依家都係企埋一邊當幫忙啦!;P

      刪除
  3. 一切關於車嘅野, 都唔好問我呢 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咩好得過有專員打點一切,唔駛自己操心吖!

      刪除
  4. 換呔真係好麻煩, 但記得妳講過唔換又好危險, 唯有辛苦Mr Dolphin啦~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢度大雪起上嚟揸車真係幾危險架,唯有盡自己能力做好安全措施啦!

      刪除
  5. Haagen Dazs is pretty good for grocery store ice cream.

    Sigh, the winter tires are sitting in our garage taking up room. Fun of living somewhere cold.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且呢度無Haagen Dazs雪糕店,所以要食嘅話都只有幫襯超市。

      唉!D雪呔真係又重又阻地方但無咗佢哋又唔得,每次見到Mr. Dolphin將四條呔stack up,尤其將最後一條放上頂時,都替佢辛苦!^^"

      刪除
  6. 同事除了問weekend 過得點,之後就會問埋你屋企人。 到星期五就會問 weekend 有咩 plan,哈哈,真係好公式化呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,以前Mr. Dolphin入咗間公司做無耐就要同上司攞成3星期假結婚,自此之後,佢嗰個上司到退休前每次見到佢都問候埋佢老婆(即係我啦~),好搞笑架!

      刪除
  7. 我哋又唔駛換呔喎,不過落雪前,要check定啲呔有無“光頭”,就要換定新的
    海豚兒係“無力女超人”,嘩哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實NYC同多倫多都應該一樣多雪喎,不過好似妳話齋,每年都要check下D呔同埋簡中rotate下佢哋啦!

      哈哈,咁算唔算有心無力呢!XD

      刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈,如果妳見到佢搬完呔之後嗰兩日手腳又瘀又痛,妳就一定講唔出話佢man啦!XD

      刪除
  9. 一口氣睇左三篇,你地仲係好識食,D野食好吸引呀!!!!一睇到呔,我就諗起肚腩,點解你食咁多野都唔肥嫁?!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 堅係約都無咁啱呀,我琴日見到ribfest個廣告啱啱諗起妳就收到妳嘅留言啦,哈哈!

      我近來月巴咗好多呀,肚腩就嚟大到可以扮聖誕老人啦!

      刪除