2016年9月13日星期二

勁擦的一天 ~ SF 之旅 Day 7

是日Happy Friday也是吃得最好玩的一天。這天的午餐也是吃壽司,而店子就在距離SF差不多一小時車程的San Jose。



這兒的壽司不算頂級,但價錢親民之餘亦好適合和小朋友同來,小朋友玩得好開心架。




原因嘛,小孩會很努力把已完成碟子放入指定位置(看下圖)。




每儲夠15 隻碟就會得到一隻扭蛋形式的玩具(看下圖)。



看著兩個小朋友努力清理枱上空碟,真的感到他們食+玩得好起勁呀,哈哈!



吃加玩完一輪後,海豚兒家姐就車我們去Milkcow吃雪糕咯!這間韓式雪糕店的牛奶味雪糕真心好吃,honeycomb配上勁奶味的軟雪糕,吃得海豚兒超滿足,每次看照片,海豚兒也很懷念那味道。至於加追的honey latte就略為過甜了一點點。




在回SF的路上,海豚兒家姐就停多一站,特意和我們去買些甜品回家分享,謝謝家姐請客啊。這兒的蛋糕和包點也好好味,只可惜蛋糕在回程時出現了下冚的狀況,嘻嘻,但依然無損他們的美味!




經過這麼多餐後,大家估下是日晚餐我們又吃了些甚麽呢?無錯啦,壽司是也!




至於宵夜,我們除了分享了以上提到的蛋糕,海豚兒還吃了三份一個菠蘿油,咬了一小口榴槤月餅,和之前一晚一樣,這晚也是飽到不行。到這晚為止,海豚兒合共重了五磅呀呀呀~~~ ^^”




還幸,這五磅肥肉在回多倫多後也續漸跟海豚兒分手了...唉!好險好險(汗)!;P

22 則留言:

  1. 我的 extra 5磅肉,幾年都扔唔甩,還有上升的危機呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實減唔返最驚就係因為有上升危機然後影響身體健康,我以前就試過一個冬天重咗十磅,之後就一發不可收拾,所以都係小心d好。:)

      刪除
  2. 嘩,妳咁犀利o既,fing得甩啲肥肉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我企上個不磅嗰陣,成日都係“徘徊傍徨路前”架,但為咗可以嚐更多,有時都要忍下口。

      刪除
  3. 壽司船好震撼呀~~~~
    分到手咪好囉, 我D肥肉已經長駐下來啦! > <

    回覆刪除
    回覆
    1. d細路見到隻船就最開心。

      其實甜魔媽媽真係無咩需要減,但要減都唔難,我哋下次再飛奔地鐵站。XD

      刪除
  4. 好彩佢係放開你呀!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望同佢緣盡於此,一世不復見啦!;P

      刪除
  5. 每儲夠15 隻碟就會得到一隻扭蛋形式的玩具 <---嘩,好好玩呀,如果香港都咁就好啦 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個設計真係有d計,我哋張枱d細路除咗好努力清理枱上嘅空碟外,仲好比心機sell我哋食多幾碟添呀,哈哈!

      刪除
  6. 呀,你食咁多諶日本嘢,難得去SF又多啲人,點解唔食韓國菜或韓燒呀?你成日話你老公唔食韓燒得你一個食唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是咁的,家姐姐夫一家都係日本餐嘅狂熱份子,佢哋鍾意食鐵板燒、燒肉多於韓燒,而我哋又麻麻地,所以都係食壽司清清地好啦。

      刪除
  7. 扭蛋好有意思,教人不浪費!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,何止呀,d小朋友仲想挑戰我哋極限,想我哋食多幾碟添呀!;P

      刪除
  8. 吓?日夜都係壽司?咁夜晚個餐好好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,食壽司豈碼可以各自揀啱食嘅呼嚟食,都幾好吖。夜晚嗰餐係好d,但咁多日之中,我都係鍾意之前一晚嘅壽司,最正!

      刪除
  9. Were you eating salad every night in Toronto? hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. You're very close! We have Chinese style salad every weeknight without dressing, aka白烚瓜菜,lol!

      刪除
  10. Milkcow --> 香港都有呢類牛奶雪糕呀, 下次返黎HK 都可以去食呢~

    美國都有醉榴香???咁勁????

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩香港品牌月餅都有得賣

      刪除
    2. Milkcow真係勁重牛奶味,啱哂我呢d咁重口味嘅人,只可惜多倫多唔多覺有牛奶味雪糕而又唔知幾時會再返香港,唯有等下次旅行再食啦啦啦!

      刪除
    3. 美加都有醉榴香而且最出奇嘅地方係據姐夫講,三藩市仲賣得平過香港,但多倫多就貴好多啦! ^^"

      刪除