2016年9月19日星期一

再嚐回憶裡的味道。重“游”SF後感 ~ SF 之旅 Day 8

最後一天,感激姐夫家姐一家陪海豚兒重溫五福樓的味道。這是一間歷史悠久的菜館,每逢週末上午,這兒就會供應豆漿粢飯,從前海豚兒來SF就最喜歡週末到這兒吃早點。



這兒的“舊”絕對不是堆砌或扮出來的,看看這張櫈上還挑有餐廳的名字,感覺真的好像回到從前的日子似的。



一場來到,豆漿、油條、及咸、甜粢飯當然是缺一不可啦,我們亦開心些牙了其他小吃,雖然味道不算很出色,但可以吃一口粢飯再喝一啖豆漿的感覺實在太爽啦!




吃飽飽後,海豚兒和Mr. Dolphin就陪姨甥女和姨甥仔玩了一回兒鋤大D和潛烏龜,看見兩個小朋友都玩得咁開心,海豚兒覺得一年前決定襯他們長大之前來SF見見他們也是值得的。

接著,家姐和姨甥仔女便送我倆去機場,在機場內給海豚兒遇上因快要到期而有半價的古古力(折後$15USD),海豚兒當然不會錯過啦,哈哈!



就這樣,這個SF之旅就完了。辛苦了為了不想海豚兒一個人太孤零零的Mr. Dolphin專程陪海豚兒來一趟,沒有他,這星期應該沒有過得這麼順利啊!:)



重“游”SF也令海豚兒想了許多。坦白説,海豚兒若非在溫哥華時認識了Mr. Dolphin的話,應該早已搬回美國生活。這些年來,海豚兒沒有不喜歡加拿大,只是情感上依然很想有回美生活的一天。但在加生活了這麼多年後,是次“游”SF又好像會不其然把SF跟多倫多比較起來,或許海豚兒早已變成了不折不扣的加燦。到底那個得來不易的xx(對不起,這個不便多説!) 還是該保留定放棄呢...每次想起這問題也覺很煩就是啦。

23 則留言:

  1. Did you work in the US? I reminisce about the college years often. Those days were so carefree.

    Just keep your options open. You never know you might need it in the future :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,我明妳意思,讀書時只做過PT,我都明讀書、做工係兩回事,而且美國工作一般亦比加拿大壓力大,但從前嘅我就係較為鍾意美國生活多d,至於依家,早已接受加習慣咗呢度生活,所以考慮反而唔同咗。

      刪除
  2. 如果你指的XX是我理解的XX,放棄與保留都唔易,你唔打算有小朋友,起碼唔駛考慮小朋友讀書就業機會,而且放棄長遠真係慳唔少,但係放棄之後出入亦不必然順利,你都知美國幾麻煩,美加又咁近,好難話唔去就唔去。

    另外,我建議你自己多去SF探你家姐一家,不一定要等埋Mr Dolphin一齊去,自己家人自己去探,有時會更好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!妳講嘅就係我咁多年嚟都擔心嘅嘢,就算依家都有不便,真係每次嚟都要打醒十二分精神,長遠計保留比較好,但亦即係話要維持現狀,繼續煩下。

      我以前多數都自己去架,舊年決定呢個trip時,係Mr. Dolphin覺得禮貌上佢應該去下唔好成日no show,所以一齊去。但老實講,以我屋企人嘅相處方式,有個外人(Mr. Dolphin)喺度都唔係壞事,至少家姐會對我地客氣d,我唔駛成日俾佢點我做嘢。;P

      刪除
  3. 鋤大D和潛烏龜>> 我都差D唔記得
    個裝修, 我想起香港鹿鳴春個D老字號

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講,玩第一局潛烏龜時,我都好似問題少女咁,問咗好耐先記得點玩呀!

      我唔識鹿鳴春呀,但就覺得成間店嘅感覺好似返咗80年代嘅茶樓咁。:)

      刪除
  4. 這就是命運,如果當年xxx ,依家就xxx,好惱人的,所以千祈唔好成日想當年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢我嘅想當年都只係帶出依家煩緊嘅嘢啫,放心,我絕對唔係嗰d一路想當年一路抱怨命運嘅人,我最怕用腦太多生白頭髮嘛!;P

      刪除
  5. 回覆
    1. 再打過啦....

      我想話,你哋無諗過有小朋友,毋需考慮小朋友讀書或者就業問題,要放棄都唔係大問題,因為長遠真係可以慳好多。不過美國超麻煩,之後出入有無問題就無有知,而美加咁近唔係咁易話唔去就唔去。如果我之後返香港長住,我合我會放棄。

      刪除
    2. Ok呀,我喺spam folder到retrieved返個msg出嚟啦! :)

      刪除
    3. 常客都話spam,blogspot有時真係好奇怪。

      刪除
    4. 我成日覺得回覆長或加埋xyz呢d字都特別容易落spam,好鬼麻煩。

      刪除
  6. 一定會掛住以前住過o既地方,而且仲有親人在,所以我都好掛住香港

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港係我地土生土長嘅地方,一定會掛住呢,而呢種感覺後生時反而無咁強烈,人越大就好似越念舊咁。

      刪除
  7. 無論XX是什麼,只會支持妳的決定^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!我知道妳幾時都撐朋友,我永遠唔會忘記妳聽我數落葉嗰次架。:)

      刪除
  8. 唔知估得o岩唔o岩, 但感覺上加國安全好多, 講真我真係移民都會考慮加拿大而唔會美國。
    所以珍惜眼前XX啦! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Yan^3^, 其實我以前都無覺得美加治安差太遠架,但近年呢方面感覺都真係深好多,可能以前住喺嗰邊慣咗唔覺之餘,嗰陣亦年紀輕,唔識驚,唔似依家咁蛇"qua"。

      刪除
  9. 我覺得Mr. Dolphin 在旅程中都好開心的,也許Mr. Dolphin都感謝你同佢一同遊SF 喔 ^^
    其實我覺得人在異鄉生活真係好犀利,無論點,都祝福海豚兒幸福 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實Mr. Dolphin會鍾意二人行多好多因為佢都唔太鍾意應酬,不過呢,佢覺得我既然每年都會陪佢屋企人去旅行或返去溫哥華探佢父母,咁佢都想陪我去探下我屋企人,我都好appreciate佢有呢個心呢!

      多謝妳啊! 喺北美生活日子已遠比在港時間長,有時候我反而覺得自己未必適應到香港嘅生活就真呢! ^^"

      刪除
  10. 我都好耐冇食過豆漿粢飯啦,講起都想食
    Mr. Dolphin咁好陪妳,妳點答謝佢呀,wahaha
    妳個煩問題,最後要幾時決定呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前喺香港時未食過粢飯架,不過平時聽嗰d好大碌我又反而無咩興趣,係呢間細細份就啱我嘴型啦!又,我答謝佢嘅方式咪就係強烈要求要帶佢嚟食秶飯囉,哈哈!;P

      我估我最終都係選擇保留多。

      刪除