2016年10月13日星期四

留個記錄

這篇沒有太多文字,各位亦不必勉強留言,海豚兒只想把這日子記錄下來而已。

就這樣,二十五年怱怱的過去了。日子久了卻不代表您會被淡忘。對您的愛和思念常存。

媽媽,我愛您!

溫馨提示: 下附媽媽照片,不想看就別按"閲讀更多"咯。








































18 則留言:

  1. Treasure your memories of your mom. Hope you can find some peace today!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much!我本來想襯呢日去食個叉燒包懷念下阿媽架,因為佢生前最愛就係食叉燒包,不過琴日嘅公司附近只有food court嘅,太難食,我都放棄咗,嘻嘻!

      有時我都盡量諗下從前相處嘅零碎片段,始終事隔多年好多記憶都模糊咗。

      刪除
  2. 肥人最鍾意睇舊相...
    海豚媽媽好靚女呀~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳嘅讚賞,最難得係媽媽喺佢個年代算高,可惜我一d都唔似佢呢。^^"

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝妳呀!我睇呢張相時都好有同感,雖然係一張80年代嘅舊照,但依家睇落都仲一d都唔老土。

      刪除
  4. Your Mom was a special lady. May God wrap his arms around your family.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much for your kind words, Samwei! 妳的祝福和心意我全部都收到哂,謝謝!:)

      刪除
  5. 回覆
    1. 我記得細個睇我媽年青時嘅舊照已經覺得佢著得好鬼型,就算到佢中年時,著件黑皮褸貼身褲再加對長靴,打扮同依家流行嘅都好貼近。

      刪除
  6. 回覆
    1. 對,雖然“世上只有媽媽好”不是每個人也能應同或感受到,但有幸能被自己母親照顧過寵愛過嘅,必定能感受到那份幸福。

      刪除
  7. 有些人與事,雖然時間過去,不過長留心中的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他人怎樣想或有否記得,我也實在管不了。但自己能做到的就是要活得快樂健康,不枉母親辛苦湊大自己。

      雖然有些相處片段是會淡忘,但那份情就一值會記著。

      刪除
  8. 生得出咁可愛又精靈的海豚兒,我都要向伯友致敬呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜魔媽媽的留言永遠都咁甜嘅,多謝妳啊!:)

      講可愛同精靈,MC一定喺榜首,尤其妹妹表情多多,我都不知俾佢電暈幾多次啦!

      刪除
  9. 想念是永恒的,媽媽永遠在妳心中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Maggie!! 對,只要有心記住,永遠也不會忘記呢!

      刪除