2016年11月28日星期一

翻兜沾麵、壽司。東京 ~ Day 6

不經不覺已經來到行程的第六日啦,或許大家早已發現,我倆重“游”東京除了去浸溫泉,其實沒有甚麽特別安排或節目,只是hea住去玩,海豚兒心想,有什麼是若果這個行程錯失了會後悔呢?其中一樣就是兩天前沒有吃到心目中的沾麵選擇啦,所以這天我倆便覆桌六厘舍了。

店子每天早上十時至十一時休息一個小時,我倆大概十時半來到,到差不多十一時,人龍已經排到轉彎啦。



排隊其間,海豚兒把這翻譯得很有趣味的規則也拍下來自娛一番。然後店員帶位時可能因著我倆是遊客的原固,給我倆一份沾麵吃法指引,好可愛呀!




這次的沾麵和記憶裡的同樣好吃,而且份量比上次多,吃得至愛中國四大發明(>>即粥粉麵飯)的Mr. Dolphin大大滿足。



接著我倆就去了六本木逛街,順便一嚐大名鼎鼎的Harbs,記得舊年也打算要試,後來就不了了之,所以襯今次行程有空檔便來一趟咯。



其實這件雜果千層蛋糕真的做得不錯,只是海豚兒一向不太喜歡忌廉雜果蛋糕,就算將蛋糕轉成crepe cake亦無補於事,難怪去年沒有到此一“游”呢!



跳過之後行街、忽然興起配眼鏡等碎濕濕事情,又來到晚餐時間啦。這天晚上我倆又再覆桌好好吃的壽司店。跟上次一樣,我倆狂吃好味的赤貝、當造又肥美的鯖魚、和正在做特價又超級好吃的拖羅。




無獨有偶,這晚的賽果跟上次一樣,同樣是13:19,同樣是海豚兒勝出。查實海豚兒當時還能吃下去架,只是不想拖遲check in時間才趕快回酒店先辨好正事啦,哈哈!而趕住在網上check in主要因為要改坐位啦!

把正事辨妥後便繼續四處逛,在橋上影低新宿的繁忙夜景,不曉得何年何月才會再來,只想把這旅程中的點滴好好記住。:)



玩到最後一晚,海豚兒特意捉Mr. Dolphin陪自己去咖啡店吃吃喝喝,這可是海豚兒很喜歡的有傾有講二人時光啊,更難得的是食物和飲品味道也不錯啦!



之後就回酒店收拾梳洗加覺覺豬咯!

20 則留言:

  1. 你們無租pocket wifi嗎?有就唔駛專登返酒店check in啦。我依家去旅行好少唔租pocket wifi,可以用地圖太方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗返香港會買張有得上網嘅SIM CARD,我地都無旅行用pocket wifi習慣架,主要係我唔想大家去旅行都掛住上網,而且老公裝咗個app有提供offline map,之前去東歐同今次去東京都用得著,所以揾路都好方便。

      刪除
  2. Our palate is totally different -- I love love love cream. I would totally eat up the crepe cake!

    中國四大發明(>>即粥粉麵飯) <-- I agree with Mr. Dolphin!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前嘅堂島卷(roll cake)嘅cream又甜又香我都鍾意食架,但呢件crepe cake嘅cream無咩味道,所以我就麻麻地囉!

      哈哈,妳同佢係呢方面真係夾,有時我見佢食得太多carbs提佢唔好再食,佢仲會面露不悅架!

      刪除
  3. 不知不覺, 其實你已經食左幾碗飯 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,呢個trip食嘅米飯加埋差不多係我一年食嘅總和啦,哈哈,而Mr. Dolphin就更加誇張,連我食唔哂嘅都“幫忙”清碟。

      刪除
  4. 好hea 唔洗太有計劃行程啦。食完又食就最好喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地揀一年內再重遊東京就係因為有舊年嘅經驗,已經熟熟地d地方,可以輕鬆咁4圍食而唔駛趕景點,又唔駛好stress咁揾路,啱哂我地呢d懶人。

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係,所以有d地方好似Vegas我鍾意去完又去,就係因為呢個原因,唔駛plan行程,唔駛趕時間,而且每次去都有驚喜!

      刪除
  6. 我都鍾意hea遊,如果編到啲行程密密麻麻咁,真係會好攰

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發現自己後生時會鍾意由朝去到晚,踩足一日去多幾個景點,但依家就情願花多d時間喺鍾意嘅城市到hea下,最緊要係同身邊人一齊去就已經好滿足。:)

      刪除
  7. 我喜歡忌廉, 但都不愛 Harbs... 唔洗排隊的話可以一試,要排隊就唔值得 (笑)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Harbs都係排隊店嚟架^^”,咁我地真係好彩啦,當時店內唔係太多人咋,但老實,呢間對我嚟講,真係試過就算啦,嘻嘻!

      Cream我都食,但只鍾意好似堂島卷嗰隻又甜又滑嘅cream,平時d忌廉通常都又稀又無咩味,所以我麻麻。

      刪除
  8. 啊~~~ 原來海豚兒唔喜歡忌廉雜果蛋糕?
    哎呀,我一直覺得我同你口味好夾,唯獨呢樣,我好愛忌廉雜果蛋糕啊....
    好彩有睇你呢編文,我成日諗,如果你返香港,我一定要約你食野 (不過唔食忌廉雜果蛋糕),heehee^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢個我真係麻麻,嘻嘻!不過除此之外,我都覺得我地口味好夾,尤其係甜食呢!

      好吖好吖,約定妳下次返香港一齊去食嘢!:)

      刪除
  9. 回覆
    1. 車媽媽真的明白海豚兒啦,食過堂島卷嘅cream真的回頭太難啦,哈哈!

      刪除
  10. 好犀利的戰績,對「四大發明」麻麻的我表示:只食一成都飽 ^_^"

    最後的Robuchon宵夜咁festive既?咁早出聖誕特飲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好誇張,尤其我平時係少食澱粉質嘛,簡直係將成年嘅quota一次過用盡。

      杯凍飲應該係平時menu嘅選擇,但酸酸甜甜好refreshing,大家都覺得好好飲。

      刪除