2016年12月21日星期三

一鑊熟

或許大家也在不同途徑欣賞過黃子華的楝篤笑,對海豚兒而言,在眾多金句中,對以下這金句印象較為深刻:


【老板畀份人工你,一半係畀你做嘢嘅,一半係畀你受氣嘅!】

雖然Mr. Dolphin沒有多説,但許多時候,海豚兒也感受到他上班的日子就是不好過咯。為了幫他打打氣,近期的週五晚上,我倆也破戒去和澱粉質搏鬥。

較早前,海豚兒和Mr. Dolphin去了一間n年無幫襯過的意大利餐廳,他們的可口頭盤、超有咬口意粉和暖古古力蛋糕也依舊好吃,深得我倆欣賞,只是牛扒就比較遜色一點。





之後的一個星期五晚上,海豚兒和Mr. Dolphin又去幫襯另一間意大利餐廳,他們的墨汁海鮮意粉和tiramisu也不錯,反而鎮店之寶的拿坡里薄餅就很麻麻,餅底有點兒過濕啦!




來到星期六,Mr. Dolphin就再下一城,襯減價在華人超市買了隻約3磅的愛爾蘭麵包蟹回來@$12.XX加元/磅,Mr. Dolphin先幫蟹先生做個靚spa,再來一個溫泉浴>>簡單來說,就是把蟹殼洗刷乾淨後就原隻蒸熟佢,名乎其實一鑊熟。;P



吃後感:從前去旅行也吃過此物,印象中肉比較多,膏不算太澎湃。但這次就剛相反,對於只愛肉蟹而不愛膏蟹的Mr. Dolphin來説,該是沒有下次吧!又,最搞笑的是,Mr. Dolphin用手拆蟹後,發現其中一隻手指插滿蟹毛,活像一隻奇異果,還花了好些時間才能夠把他們全數連根拔起。XDXDXD



來到最後,海豚兒預祝各位聖誕快樂,恩典滿溢!

18 則留言:

  1. 呢句金句, 我梗係記得啦, 至理名言

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係同道中人,佢d金句真係好到肉架!

      刪除
  2. 如果有日我要返工受氣,我會即刻執包袱走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估妳除咗辦事能力高之外,EQ都好高,因為呢,我做每份工都總有唔少嘅受氣時候,有時都諗過唔撈,但倒反轉諗,又唔值得為一兩個蛋散而走喎。

      刪除
  3. 回覆
    1. 同蟹比,我更鍾意食龍蝦,貪佢啖啖肉,又無食蟹咁多功夫。

      刪除
  4. 對呀,好認同呢句金句,因為根本事實係咁~~ @@"""""""
    海豚兒,聖誕快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係天下烏鴉一樣黑,原來大家都有呢方面嘅“體驗”。^^”

      Thank you!! Merry Christmas~~~

      刪除
  5. 好快就係聖誕假、緊接又有新年假,可以relax幾日再去搏鬥了!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,返埋今日,我家主子就放一個星期假先要再返工,都叫做可以回下氣,嘻嘻!

      刪除
  6. 發現其中一隻手指插滿蟹毛,活像一隻奇異果,還花了好些時間才能夠把他們全數連根拔起 <---WA..應該都花左唔少時間喎!
    人工係包埋受氣架嘛...我明, 我真係明喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲要其中一條毛到第二日先整得走,痛到佢吖。^^”

      又一位知音,希望來年大家嘅日子都好過d啦,哈哈!

      刪除
  7. 聖誕快樂!趁佳節好好吃多多餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you thank you!!我真係由上星期五晚開始食到無時停,每日都食到好滿足呢,哈哈!

      刪除
  8. 【老板畀份人工你,一半係畀你做嘢嘅,一半係畀你受氣嘅!】 <--- couldn't be more fitting that I got a new senior management this year!

    Only if we have financial freedom...

    回覆刪除
    回覆
    1. 新人事新作風往往最討厭,尤其係高層想整靚盤數對員工不停欺壓,減福利加工作量已經係見怪不怪,就算自己只想做好份內事,辦公室政治還是會找上門。話雖如此,我依然會為有份安穩工作而感恩。

      刪除