2016年12月12日星期一

主子的生日週末

近幾年主子生日,海豚兒都盡量放假和主子慶生。今年主子的生日在星期一,我倆就自製了一個長週末來慶祝。



星期五晚上,海豚兒找了一間食泰菜的餐廳來滿足Mr. Dolphin的亞洲胃,可惜食物味道認真麻麻,尤其是grilled beef,絕對是燒牛肉“乾”水準,所以海豚兒也懶理照片中的串燒已吃了兩枝,還是這樣把食物大合照一次過貼出來就算啦。



難得平時無甚要求的Mr. Dolphin想在生日週末看場電影,海豚兒當然奉陪到底啦。星期六中午先到商場來一場輕食醫肚,就是上一篇提過那一間甜品店,店方繼續重覆犯錯,端上未翻熱的肉批上枱,這次還增添了十級難飲的cappuccino,還好甜品依舊有水準,就當作溝貨之用啦!



吃完簡便午餐,我倆便去看了Marvel系列的Doctor Strange,這套戲不算很吸引但又未至於悶,就是一貫荷里活電影,差極都有個譜的意思咯!



看完電影,我倆在商場內順便吃晚餐,這晚只隨便吃了美式西餐Joey,還好,fish tacos和burger仍是一貫的好味,更難得Mr. Dolphin主動提出想吃甜品蘋果撻,海豚兒就梗係話好啦!




來到星期日,我倆就去了市中心Patria來一場西班牙brunch。這次點的頭盤比上次揀的好吃,但西班牙海鮮飯就沒有記憶中的好,而甜品就依然是十級正,吃得我倆非常滿足。




因為brunch吃得太飽,行街行到累了亦只是找個地方歇歇,吃了個麻麻地的綠茶流心蛋糕跟綠茶熱飲。



到晚飯就去了台式餐廳吃三文治跟窩夫,難得Mr. Dolphin也很欣賞這間台式餐廳的食物,尤其是菇菇牛角酥三文治呢!




“吃”了一整個週末,來到Mr. Dolphin壽晨,我倆亦只想吃得清淡一點,所以只簡單地吃了日本餐做午飯,然後便去行街街,悠悠閒地渡過這一天。雖然沒有排山倒海的慶祝活動,亦沒有一浪接一浪的驚喜,甚至連生日蛋糕、禮物也欠奉,但這樣的慶生週末就正是Mr. Dolphin的選擇。


20 則留言:

  1. happy birthday to Mr. Dolphin ,這個long weekend 食足幾日喎

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Samwei! 雖然食咗好多餐,我地都已經合埋雙眼當自己好有節制咁食架啦,哈哈!

      刪除
  2. 回覆
    1. Thank you仔仔媽!可以放返個長週末假期,其實已經好鬼開心呢!

      刪除
  3. Mr. Dolphin生日快樂,身體健康,事事順利 ^^
    grilled beef,絕對是燒牛肉“乾”水準 <----oh,聽到都覺唔好食.....

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Sammi! 係啦,份燒牛肉o趙到我牙骹到第二日都仲見攰,真係無下次呀!

      刪除
  4. 最緊要主子高興開心就得啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,這絕對係重點,不過主子見到甜品碟上嘅happy birthday字樣都面色一沉,只怪佢份人太低調啦,哈哈!

      刪除
  5. 海豚先生..生日快樂,身體健康!

    我唔太食甜,都係碟西班牙火腿同啲魚生吸引啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Ceci!西班牙火腿係嗰d唔知幾多個月嘅黑毛豬,真係幾好味,但呢個魚生飯就普通啦,我係度諗,如果妳嚟,我應該每日同妳去飲茶、茶記、中餐海鮮,可能更啱妳胃口。

      刪除
    2. 答對!日本韓國都ok架。

      刪除
    3. 仲有我家主子陪妳食蟹添!XD

      刪除
  6. Happy birthday to Mr. Dolphin!

    Did all the waiters and waitresses sing for Mr. Dolphin :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you so much!! 好在無咋,唔係我實俾佢黑面黑足一日呀!^^”

      刪除
  7. Belated Happy Birthday to Mr. Dolphin!
    依位壽星真係幾鍾意點蘋果批wor :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Yan! 係咯,我估佢以為蘋果相對地健康d又少d糖份,而唔知道係剛相反,哈哈!

      刪除
  8. 回覆
    1. Thank you Maggie!真係話咁快就一年啦,記得舊年仲打包咗個壽包返去俾佢食!

      刪除
  9. Happy Birthday~
    肥人遲左添...
    食足週末呀..哈哈!
    其實簡單先係最幸福~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you thank you!祝福永遠都唔怕遲! :)

      呢個週末雖然平淡,但老土d講,只要兩個人一齊開開心心咁過,做咩去邊都無所謂。

      刪除