2017年3月30日星期四

幸福傷風素

每次傷風感冒,腦海中就會浮現:

幸福傷風素>>感冒>>湯寶如的歌聲。。。“時間令痛苦都醫好,戀愛命運就像感冒”

而其實海豚兒傷風感冒最慣常服的是Contac,小時候電視廣告叫做康達500,至於幸福傷風素反而少食、少食,嘻嘻!

是咁的,因為之前提過的腳腫一直無減退,海豚兒又不想吃太多傷胃的止痛藥,於是就決定用最土炮方式來消腫,就是敷冰袋啦!

敷冰袋真的滿有效,減低痛楚之餘又的確能消腫,之不過,騎呢人總是愛招惹駛呢事,海豚兒竟然因為腳板底連敷幾日冰袋而冷傷風,老實説,海豚兒真心覺搞笑架。。。當然Mr. Dolphin就笑唔出啦,見到海豚兒流住兩行鼻水加喪咳仲走去返工,將細菌傳千里同時又對病情沒有幫助。

昨天病況真的有點核突,眼水鼻水流過不停,在辦公室捱了兩個多小時後,海豚兒終於聽從Mr. Dolphin提議回家休息>>>原因嘛。。。


下午有team meeting,相信沒有同事會想受感染,所以海豚兒還是返歸休息下好過。於是乎海豚兒便順便去看大夫,還配了平生最怕飲用的藥水>_<"。唉!唔知有冇人同海豚兒一樣,食藥丸要續粒黎,一啖水一粒藥慢慢啪,飲藥水則好似誓願咁,拖成日都唔願飲。眼見食藥高手Mr. Dolphin隨時可以十粒八粒大少形狀顔色不同的藥、維他命丸等一野啪入口,再飲啖水就搞掂哂,每每都睇到海豚兒眼鯨鯨。@_@"

話説回來,海豚兒自小身體就沒甚特別病痛嘛,吃藥的需要當然亦相對地少啦,所以對於沒有這種啪藥能力,海豚兒其實是滿感恩和自豪的。

橫豎都請了病假,看完醫生後,海豚兒還去吃了牛脷酥炸兩跟滑雞豬紅粥才回家,雖然炸兩賣相有點不修邊幅,但這些又咸又甜的配搭,從來都深得海豚兒心。



執筆時,海豚兒已好了些,各位不用掛心呢!:D

24 則留言:

  1. 我都係食藥高手,藥水藥丸中藥都無問題,而且食幾多藥都唔會傷胃。

    不過年紀愈大,都真係唔可以唔保養。

    回覆刪除
    回覆
    1. 藥丸、藥水我都勉強,中藥我真係完全投行,連苦茶我都頂唔順。

      腸胃好或唔太敏感確係少好多煩惱,不過好似妳咁講,年紀越大真係越要注意身體保養。

      刪除
  2. 我呀我呀!
    食藥丸要一粒一粒慢慢啪...仲要狂飲水...我老公成日笑我食完藥都飽晒啦, 飲水飽嘛!
    藥水我會接受多少少.....
    我老公又係一次過啪幾粒, 用口水都吞到既人....

    另..我上兩星期見到我果個8歲既小侄兒一次過啪3粒仲要飲一啖水就搞掂, 我簡直當佢神咁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係囉,有時食得唔夠小心會連半隻手指尾指甲咁細嘅藥都會癡住喺喉嚨沖唔到落去,所以真係飲水食藥都飽。^^”

      妳老公連口水都得@_@!仲連侄兒都咁勁可以一啖水吞三粒藥,俾著我一定“芹”C!

      刪除
  3. 保重啊!好好休息多吧甜品好快復原的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝車媽媽,今個星期好返好多啦,希望車車腳仔都早日康復啦!:)

      刪除
  4. 保重身體!
    初起食幸福傷風素, 真係有效, 不過會好眼瞓
    食醫生開個D, 我就似被人打左懵仔針

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝阿毛。

      我都記得細個食過幸福傷風素或者康達500都會好眼瞓,但瞓完一覺又真係會好啲。

      刪除
  5. 我由細到現在食藥都仲要續粒黎仲要頭部向後傾先吞到,哈哈!
    Get well soon!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Vicky!

      我見Mr. Dolphin吞藥都係頭部有d向後傾架,我仲以為係粒數多而有需要添,我唔敢郁動太多,成日慌住“芹”親。

      刪除
  6. 原來敷腳都會引起感興趣...嘩哈,堅攪笑XDDDDD
    嘩,睇完我都好想食炸兩+粥.....我決定聽日去食,嘻嘻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我打錯左字...
      其實我係想講「原來敷腳都會引起感冒」^^

      刪除
    2. 我明呀:)

      係啦,搞到我依家都唔敢喺腳板底敷冰袋。。。其實以前都聽學過中醫嘅友人講過腳板底有好多穴位,要小心護理。

      刪除
    3. 漏咗添,遲d睇下妳blog到食咗咩粥先!:)

      刪除
  7. 我醫生話 contact 會傷肝,之後唔敢食。 幸福,係品牌,都唔食。如要食,食paracetamol已經夠。我鍾意用自然療法。 hope you get better soon!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Samwei,今個星期好好多啦!

      Contac原來都係傷肝:(,我之前只知有啲人食咗會血壓升高。我Google咗paracetamol成份原來類似北美嘅Tylenol,可惜醫生話同我地家中某種長期服用藥物同食會傷肝,所以我地都無食Tylenol好耐啦。我都覺得naturopathic係最好,如果簡單(即屋企有材料)嘅,我都會跟住做。

      刪除
  8. 因為敷冰袋而傷風,好搞笑呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我都真係覺得幾搞笑架,雖然頭幾次敷完都有少少鼻塞塞,但都無諗過真係會搞到變傷風家嘛。

      刪除
  9. “時間令痛苦都醫好,戀愛命運就像感冒”
    嘩,記得呀,暴露年齡啦~~~~~

    香港春天忽冷忽熱,好鬼易病,老公幾依日都作感冒,但加國係咪咁呢?
    Anyway好返D都要小心,唔好2度攝親~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you甜魔媽媽,今個星期好返好多啦!希望MC爸爸都無哂事吖!

      唔會唔會,呢首歌妳應該真係好細好細咋...又我成日同Mr. Dolphin打趣話只有佢睇過430穿梭機,我連閃電傳真機都未睇過。;P

      我地早前都係咁,最誇張試過連續兩日溫差由負14度變成正14度,都好在呢個星期叫做暖返少少。

      刪除
  10. 回覆
    1. Thank you so much Jennifer!! 已經差不多好哂啦!:)

      刪除
  11. Hope you are feeling better!

    下午有team meeting,相信沒有同事會想受感染 <--- I don't like to use vacation days as sick days.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks so much! I feel much better now. :)

      咁我地公司算好,sick day係唔會當vacation day計,以前有個病痛較多嘅同事俾佢上司微言佢成日請病假,佢嬲嬲地打電話去HR求正至知原來我地公司嘅病假係無上限架。XD

      刪除