2017年7月6日星期四

回帶篇。五月雜記

想了又想,這兩個月的生活誌還是順序記下來最好,這篇先記下五月份的點滴。

旅行回來後海豚兒和Mr. Dolphin多放了一天假“攤抖”下,得閒沒樹(事)幹,我倆去了商場逛下,順便看看同一件貨品在旅途中買跟多倫多比較抵幾咁多,哈哈XD!來到商場後,先在pop up store吃了個麻麻地的批作小吃。



午飯就在英倫行期間過門不入的Jamie's Italian解決(汗),真吊鬼,還好水準也不瀨。




另一個週末心血來潮想食ribs就去了Montana's開餐,除了ribs有一貫水準,炸雞窩夫公司三文治也好好吃,特別是醬汁中加了楓糖漿,海豚兒就最喜歡這又咸又甜的吃法啦。





五月中長週末前夕的星期五,和同事們相約吃一頓farewell飯。被farewell的同事在這部門工作了九個年頭,最近升職,恭喜恭喜!

這間7 West Cafe餐廳是主角選的,他從90年代就開始幫襯啦,所以大家對他的選擇也頗有信心。海豚兒這天揀的grilled vegetable三文治就非常可口啦,據説其他同事點的薄餅、意粉也不錯吃,有機會也可以翻兜這餐廳。



既然是長週末,海豚兒和Mr. Dolphin的吃程當然比平常豐富一點點呢,由於想吃得“清淡”少少,是日午、晚餐也選了日本餐來吃。

午餐的魚生、壽司頗新鮮,沾麵也夠煙韌,唯獨同上的咖哩湯底味道就差一點點而且又不太能掛麵,至於甜品亦較一般般。




是日晚餐就在日本城解決,重點並不是魚生飯或炸魚飯,而是超級好吃的mochi~。:)




來到星期日,我倆就去了商場行街街,去到商場先到Holts Cafe吃一頓brunch補充體力。無花果配半溶芝士三文治跟蕃薯條也好好吃啊,可惜西多士就唔爭氣啦,就像是兩片麵包搭住再加上普通配料,太頹啦!



跳過了一些慣常吃或不值一提的餐廳,就這樣概括了五月份值得記錄的吃程咯!

18 則留言:

  1. 好羨慕呀!! 有咁多選擇

    回覆刪除
    回覆
    1. 此時此刻,我估一碗沙嗲牛肉公仔麵再加杯熱奶茶絕對比西餐會更吸引妳!:)

      刪除
  2. 今年5,6月過得好快呀,轉眼Chloe已經開始放假.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶孩子嘅日子一定過得更快呢,而我就日日喺度倒數幾時至到週末,同埋幾時至再有旅行去。^^"

      刪除
  3. 我已經將Jamie餐廳入左黑名單啦,英國食過三間都好普通,又等好耐先出到餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次喺多倫多食Jamie印象都好一差,隔咗大半年後因公事再去又覺得呢度Jamie質素改善好多,所以至會再去咋。

      刪除
  4. 無花果配半溶芝士三文治好掂喎,等我在家試試先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好味呀,甜甜酸酸嘅無花果加清新嘅菜再加芝士嘅鹹香,真係茅得頂呀!

      刪除
  5. 哎,去完旅行,我總會成屋野...有排執....
    所以次次之後果日放假都係還原番d 野...><"""

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個怪習,如果去旅行帶咗兩個喼,一個喼會全部裝著過嘅衣物而另一個喼就會放用品同戰利品,一返到屋企就九秒九去開機洗衫,感覺上執少一個喼,哈哈!

      刪除
  6. 無花果三文治幾特別喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道仲好豐富呢,其實我差不多每次見到無花果三文治都會忍唔住叫架,感覺上開胃又無食肉咁heavy。

      刪除
  7. I wanted to make the chicken waffle sandwich at home, but the thought of frying chicken at home put a stop to that real quick.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果焗或者用air fryer唔知做唔做到近似炸喺效果呢,莫講話炸,喺屋企我連煎都唔會落油。^^”

      刪除
  8. 香港開左JAMIE但我次次都過門而不入...haaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我見到Jamie喺英倫價錢抵過香港加大拿好多,不過嗰度同香港一樣有太多更好選擇啦,相反多倫多選擇少,好似黎緊我又有餐farewell lunch喺Jamie度食啦。^^”

      刪除