2019年7月11日星期四

一切從「漏水」開始

還記得四月尾時,海豚兒提過主子不在家的日子,海豚兒在家中努力打掃嗎?故事源於復活節長週末前的星期四晚上。。。

多得樓上鄰居的洗衣機洪水爆發,短短一個多小時內把海豚兒和Mr. Dolphin的蝸居幻化成水舞間。

天花板在哭
牆身在哭
連地板也在哭

情況慘不忍睹,往後幾天家中擺放了七部不同形狀的吹風機加兩部抽濕機把戒開的牆身和地板吹乾,家裡又嘈又熱又大麈,搞到我倆一整個長週末也不好過,苦呀!所以當機器撤離海豚家後,一向奴性重的海豚兒就默默打掃起來咯。




大廈保險包以上服務及補油、維修牆身(下圖),但地板及牆身以外的裝修就一概不包。各位,千萬不要問海豚兒咁點解樓上主客唔洗負責,篇幅所限,懶底海豚兒不打算解釋太多,請見諒。^^”



海豚兒和Mr. Dolphin在這房子住了十一個年頭,懶底的我倆,真的懶到連搬都懶,但在十年間經歷了大大少少共六次的漏水,當中三次是樓上住客問題另外三次是大廈問題,今次我倆真係連條懶筋都浸甩埋,唯有搬啦!

在很短時間內攪掂舊屋和另覓新居,當中亦遇上某些難題和困難,壓力也不少,真心慶幸有位好經紀幫了我倆很大忙。還有不足一個月便要搬家,最近真的忙到團團轉呀!在搬屋這年度大project中,最值得感恩的是海豚兒和主子從沒有在這題目上拗過或有過任何不快,基本上都是各自做好份內事。對海豚兒來說,較煩是親人往往在這情況下很熱心,亦很想我倆接納他們的“寶貴”意見,所以海豚兒跟主子的協議是避免跟他們詳盡交代,只告訴他們最終決定及結果便足夠,反正,我倆所需及喜惡,亦只有我倆才懂。

更忙的日子,我倆還是襯週末去嘆下台式晚餐,包括有海豚兒大愛的蚵仔煎,超好吃,還有賣相很澎湃的甚麽甚麽奶油咸蛋黃肉鬆蛋糕,很有新意。





另外還有在日本拉麵店吃夏天期間限定的涼麵,好吃!



説到要離開舊居,我倆也不捨得這日出及月出的窗外景色呢。

26 則留言:

  1. 我其實幾鍾意搬屋架,可能我真係身上有蟲蟲咬,坐不停,住不穩。最近兩日先同啲同事講,留喺香港兩個週末之後,又可以想去旅行喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己覺得,一個地方住得越耐就越難挑起條懶筋搬屋,同埋呢,一個人搬又易過兩個人搬,至少我唔洗執雙份野,哈哈!

      其實香港生活真係幾適合妳說做就做嘅人物性格同處事方式。

      刪除
  2. 搬屋時, 可以順便睇下有咩唔要, 都唔係壞事

    回覆刪除
    回覆
    1. 認識我嘅人都知我有舖得閒就掉下野嘅癮亦好少儲啲咩身外物之類,不過,最近準備搬屋,連主子都好驚訝我每星期都仲執到一袋二袋野攞去捐/掉,哈哈!

      刪除
  3. 呢個情況我都試過,比樓上洗衣機漏水漏到好似瀑布咁,當時我有叫消防車來,可想而知,幾嚴重。保險都係賠少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最後都係搬左,呢層樓就放租。之後又無漏過水,真係自己唔好彩。

      刪除
    2. Oh no,完全想象到叫消防車嗰刻望住間屋有幾慾哭無淚呀,妳咁講起,可能我都算好彩(?!)因為樓上洗衣機漏水係漏足5層樓,即係話,啲水唔係停哂喺我呢層,仲揾到地方落,否則,我呢度就更災難呀!

      唉,保險,因條例苛刻,我地唔敢claim添呢!

      刪除
    3. 雖然妳搬後間屋又無事,不過,我都覺得搬好過,間屋大浸過,好易又會引至其他問題發生,好似我屋企咁,最近都見到有漏水後嘅問題,好彩決定咗搬,唔係仲有排煩。

      刪除
  4. 希望搬完呢次,以後唔駛再搬啦,我試三個月搬兩次呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!:)

      我明呀,妳講嘅情況我都試過,仲唔止一次(哭),有啲居住環境、屋主、室友,有“幸”接觸過都嗱嗱林無鞋挽屐走呀。

      刪除
  5. 難怪要搬屋,隔年來一次都太煩了....
    不過舊屋個view真係好靚呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且我地覺得今次浸完將來間屋都可能有好多野跟手尾,都係來個了斷算罷!

      多謝妳!雖然無咗個靚景,但之後嘅新居就會為我地帶來不少“方便”。:)

      刪除
  6. wa...十一年, 一定唔捨得啦!
    我之前間屋住左4-5年我都唔捨得搬呀~
    不過搬左又可以一了百了...唔使再睇水舞間先嘛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 落實要搬嗰刻真係有唔捨得,不過接下來又有排山倒海嘅事情要解決,所以都再無時間去不捨,但我估到交出鎖匙嗰日,不捨感覺又會重現。

      哈哈,係呀,以後聽到滴水聲都有啲驚驚。

      刪除
  7. 一定很不捨了!但總好過提心吊膽的過日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估到交鎖匙嗰日嘅感覺會更強烈,不過好似妳咁講,唔搬嘅話,真係會成日提心吊膽。

      刪除
  8. 希望新居可以住得安安樂樂唔駛再煩惱:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!我都希望新居可以住耐啲,唔洗咁快又要再搬,執屋、買家具、各樣準備,真係好忙又好唔合乎我嘅懶人性格呀。

      刪除
    2. 暫時仲係忙到甩轆,希望遲啲搬定咗就好似你咁講,唔駛煩吖!

      刪除
  9. 屋企變水舞間 ^^" 喜歡你的幽黙感。
    十一年六次,怪不得你地決定要搬啦。希望下一間屋唔會再變水舞間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,“濕”中作樂嘛!

      多謝妳呀,已搬,我都希望唔會好快又要搬,搬一次真係大傷元氣呀!^^"

      刪除
  10. 舊嘅唔去新嘅唔嚟,新居有新嘅好處,又可以大掃除。。。(positive thinking <3 )

    回覆刪除
    回覆
    1. 新居空間感多咗,的確住得舒服咗,亦都少咗時間亂洗錢,因為用多咗時間打掃,哈哈!

      刪除
  11. oh my god, 原來TorontoDappartment咁化學咁勁漏水!幸好你巳搬了家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知係我地唔好彩定係咩原因,不過對我地黎講,選擇搬的確比留低然後裝修舊居更合適,因為真係好驚唔知幾時又黎過呀。

      刪除