2019年8月8日星期四

搬屋前後

接近一個月沒有更新網誌啦,大家還記得海豚兒嗎?

這個月忙收拾行李、維修、清潔和執拾新居、添傢俬用具加準備及迎接貴賓到訪,忙到呢。。。還有,看著一幕幕香港新聞片段,那種心痛悲憤和難過,也讓海豚兒提不起勁更新網誌呀。

這篇不如先和大家分享下海豚家搬家的二、三事吧!


先談執屋,幸運地,海豚兒一向篤信家徒四壁定律,家中沒有太多雜物,執屋也不算太困難,不過在舊居生活了十一年,大型傢俬和物件始終少不了,大概花了十天工餘時間加週末來收拾。

然後就來到新居維修及裝修。最令海豚兒滿意莫過於以下的無中生有啦!

由無至有。。。門1



另一個由無至有。。。門2



多謝Mr. Dolphin開綠燈,更要多謝十級好人的裝修師傅能夠令海豚家有兩個能關上門的衣櫥。

維修及裝修共花了三天半,然後就是海豚兒和Mr. Dolphin阿信上身的日子,一整個週末沒完沒了的在新居做清潔工。

離開舊居前,還做了一次大掃除,光復一片不見天日十一年之久的位置,鏟走保留了十一年,屬於國家級棉胎厚度的塵埃。



搬家後,我倆大概花了兩天把所有物件執拾好,至於新置傢俬裝嵌,就全靠海豚家團隊包括隊長Mr. Dolphin和唯一隊員Mr. Dolphin來完成啦!XD 簡單來說,我倆只為新居換了一張書枱和一座電視櫃是需要自行安裝,總重量是三百磅!今次真係辛苦哂主子啦!更過份的是,海豚兒在Mr. Dolphin獨力裝嵌途中,瞓了三小時晏覺呀,哈哈!

就這樣,我倆就從舊居搬到新居。感謝舊居令我倆有瓦遮頭,更感恩我倆能有一起入住、一起遷走的福份。:)

18 則留言:

  1. 我以為你地去左旅行添 ^^
    你地交番間屋時, 要唔要俾人上來睇清楚至准走?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想呢,不過潛水只係為咗完成呢個年度大project咋,好在都搞掂哂。

      交收文件上有要求我地離開時層樓要係broom-clean condition,咁我地做完簡單清潔(honor system)就交keys去律師到,唔洗等人黎睇。:)

      刪除
  2. 真係好感恩,竟然可以機緣巧合,入住妳地五星級的家!
    加拿大住宿真係令人好心動呀.... 不過無論係走係留,都希望香港情況有好轉,好人一生平安,惡人得到報應!

    回覆刪除
    回覆
    1. 形容得好好,真係“機緣巧合”呀,喺我地決定搬家初期,一直以為會係妳地黎玩完至成事,都無諗過竟然頭尾唔洗兩個月就搬咗。不過呢,絕不敢當係五星級嘅家,你地唔嫌我地係不善生產嘅無飯夫婦就好啦!

      對對對,移居到外地要考慮的真的太多,但我深信你們會能為家人選擇上最合適的生活。:)

      刪除
  3. 你好幸福。我最怕裝修。最怕搬屋。我依家仲等緊勇氣裝修浴室和整廚房。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Samwei! 剛完成呢個年度大project,我明妳講嘅“勇氣”呀,而我地終於的起心肝搬都係因為已到"the last straw"。點都好,希望妳早日能開始呢個年度大項目。:)

      刪除
  4. 要收拾係辛苦的,辛苦之後就係安安樂樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好似妳咁諗,所以搬完後就摩打手盡快執拾,希望快啲有得抖下,依家都大致搞掂。:)

      刪除
  5. 恭喜新屋入伙!

    我都有啲想搬屋,依家都差不多住咗一年半,只係懶得去搵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Ceci! 係喎,原來都已經回流一年半啦,只要唔怕煩,再搬都係好嘅,豈碼妳會更清楚自己適合住邊區,不過,我估最緊要係有足夠空間俾妳安置BTS寶貝同衣物呢!:)

      刪除
  6. 搬屋真係好煩, 肥人真係好明白!
    就算而家自己屋, 我都唔會擺太多野, 隨時可以走佬..HAHAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,搬屋執野真係好煩好多野搞,自己屋企又自然會多幾件傢俬,搬嘅話仲多野煩,慶幸大家都搬定咗,有個安樂窩!:)

      刪除
  7. 人地老公獨力裝嵌途中,人地老婆瞓了三小時晏覺,太攪笑的小偷懶haha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我仲係積犯添呀,n年前我家姐幫我裝嵌書枱,我又係突然間好眼瞓走咗去瞓,最離奇係佢地都同樣用鎚仔揼到bang bang聲,我都唔知。

      刪除
  8. 恭喜新屋入伙!

    維修及裝修只花了三天半,太叻啦。。。I also have disappeared (somewhat) for awhile because of Babe Dearest's wedding and so many overseas guests arrived and finally returned home <3 .

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you MD!! 全靠裝修師傅好人專業同埋佢嘅摩打手咋!

      過程中一定好攰好攰但又十分開心可以同咁多海外親友聚在一起!妳好勤力就真,仲有時間update ,等我地都可以透過blog知道妳近況!:)

      刪除
  9. 我忘記了,你地住condo的嗎? 你地滿意新居嗎? 妳用無中生有形容加新門,我笑左了! 上年我地都喺美國個家加左門,嗰間房嘅門框太闊要加雙門,比我想像中大工程。因為我貪靚,揀左個有款,老公話要襯返就換唒全屋門! 咁你話邊個貪靚啲???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地住condo因為懶、懶、同懶呀,哈哈!唔洗剪草鏟雪同睦鄰,年中做少好多。XD 新居比之前大啲,住得舒服咗。:)

      因為睇屋時已覺得好怪,點解walk in closest會無門。噢,妳嘅情況我通常會投降唔整就算,因為一聽到話要整哂全屋就暈,不過我明妳意思,主子都係咁,一係唔整,一係就要整哂,唔容許有眼怨情況!

      刪除