2019年10月10日星期四

來了 又走了

從飛機上往下影這照片時,人還未著陸。



轉眼間,時間偷偷地漏走了。

人又已經在機上,不曉得何年何月何日再能重逢,但充心感激各位親人、舊同學、blog友、老朋友對海豚兒的不離不棄。

在這段艱難日子,還願意務著吃摧淚彈放題的可能性出來應約見面。

除了感激,還要感恩生命中能遇上每一個你。

珍重!

19 則留言:

  1. 原來返香港,如果吸到“煙”都算係一種體驗,點都好,樣樣小心,enjoy

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝仔仔媽!出文時已經在離港班機上,這次回港,其實除了交通不便,其他也沒甚麽大影響,反而係身邊嘅家人、友好擔心我多啲,但反而令我覺得好溫馨。

      刪除
  2. 回覆
    1. 對呀!回港沒甚麽好怕,最怕反而是會否有日,連回去的自由也消失,不過因為時間問題,回港令友人們出來見面也做成不便就唔太好。

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝!感恩節之時仍在外遊中,非常愉快!

      特別希望人與人之間的撕裂不要再加深,為了政見不同而割蓆,不值得嘛!

      刪除
  4. 感恩最終都算平安~
    唔好睇新聞住啦,好好享受餘下旅程先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呢!真的辛苦各位在無地鐵情況下出來見面呢!

      都有盡量少睇,但都忍唔住,見到不合理嘅事依然都係氣頂。^^”

      刪除
  5. 回覆
    1. Thanks so much! I had such a wonderful time in HK with family and friends!:)

      刪除
  6. 好開心大家都能平安相聚一刻!我會時常掛念妳^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳!估唔到我地仲心意相近!其實我本來想買“菠蘿”但又覺得“蟹蟹”造型更可愛!:)

      刪除
    2. 呢排我成日(扮蟹)帶蟹出去蒲haha~

      刪除
    3. 呢個時間帶佢去食大閘蟹仲好應節添。

      刪除
  7. 肥人太耐無黎...一黎到..你來了...又走了....oh~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀,仲走咗個多月添啦,嘻嘻!

      刪除