2020年4月26日星期日

抗疫日常3~在家上班

各位好!:D

這陣子工作上很忙呀,所以都沒機會更新網誌。雖然是在家工作,但跟在辦公室工作是沒分別的,海豚兒上班也是用同一部公司手提電腦來處理日常事務,通訊和工作亦是以電郵為主,只是面會就改變成電話或以視象會議進行。同事們偶爾也會用視像閒聊互相鼓勵,當中更有同事忍不住流下擔憂的眼淚唉!原來海豚兒在封城初期因要頻撲買日用品和食物嚇得半夜紮醒,真的算小兒科呀。

最近特別忙碌因為公司要配合政府因應疫情提供的新措施,工作比平常是忙多了,同時亦給海豚兒機會看到更多真性情,簡單來講,只能說有錢人發窮惡比窮人發窮惡更難看就是了。

還是談別的好了。疫情其間,週末Mr. Dolphin和海豚兒也乖乖留在家中,海豚兒分別在網上收看了:

許冠傑網上演唱會,對於這場演唱會,海豚兒感受最深是「笑罵由人 灑脫地做人」。



還有十分好看的Phantom of the Opera,最精彩當然是末段元祖級獻唱的驚喜啦!




還還有,海豚兒覺得只一般般的Love Never Dies,真的跟Phantom差很遠啦。



疫情其間,海豚兒一直乖乖在家煮(汗!),不是因為害怕買外賣帶來的風險,主要是嫌麻煩,搭電梯不能多過三人,回家後又要抹又要消毒又要洗,功夫多到寧可不外出。唯一例外就是某次外出入貨時順便買了外賣糖水,最啱口味是芝麻糊、然後是沒拍照的合桃糊,杏仁糊就反而一般般。



然而,最甜蜜的並不是吃糖水,而是小學同學給海豚兒和Mr. Dolphin縫製的布口罩,超級窩心!<3

22 則留言:

  1. 我睇左 Sam Hui 唔夠5分鐘, 佢最慘係俾個賤人出來抽水
    幾時俾我地睇下你煮左咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇哂呀,幾鍾意睇佢彈住結他清唱。唉,咪就係囉,無啦啦搞串個party!我煮嘅野唔敢拎出黎獻醜啦!^^"

      刪除
  2. 我WFH就無野做,不過辦公時間都要對著部腦,萬一有EMAIL就要覆。所以日日係屋企攪呢攪露。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到妳好有心機整色香味俱全嘅三餐呀,時間多咗,真係會更有動力煮多啲,不過對我黎講,太複雜嘅我唔識亦唔敢試,因為我真係會驚到我發惡夢架。

      刪除
  3. 在家很忙都好吖,時間會快啲過,我日日煲劇、睇電影,好癈呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,有野忙下都好嘅,好似我同主子都在家工作,如果佢忙而我得閒,我仲悶,因為就算想揾野整下都會驚嘈住佢。妳要小心腰骨哦,我呢個多月可能都因為坐太多,腰骨都麻麻地。

      刪除
  4. 我都有睇許冠傑網上演唱會 and Phantom of the Opera . DD 連 Love never dies 都睇 , hard to have a good sequel I guess (Babe Dearest likes the songs, just that they are more love ballads and not impressionable enough).

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我咪又係同DD一樣連love never dies都睇埋囉,坦白講,真係無得比,Phantom實在出色太多啦,而且每首曲都耳熟能詳,亦百聽不厭,我依家等緊遲下仲有咩吸引嘅show可以睇,可以免費睇呢啲叫好又叫座嘅大型音樂劇,真係好難得呀,C9心態嘅我覺得好抵好抵!

      刪除
  5. 疫情令工作環境嚟咗兩個極端,一大班人無得撈,另有一班人做多咗嘢(包括我)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,我都係咁諗,所以有時忙到癲或做到心灰意冷時,我都會提醒自己,仲有份工已算好彩,至少(暫時)唔洗擔心生活。

      刪除
  6. 還以為你果邊疫情不太嚴重不用隔離
    撲防疫用品確實几麻煩
    有時出街大費周章一輪真的寧願宅在家算

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實加拿大疫情雖然無美國咁嚴重但到現時為止,確診數字接近五萬,都唔少野啦。^^”

      好在防疫物資我地都算有足夠,只係封城初期要買定日常用品又多又重又零碎有啲煩,依家總算穩定同習慣咗,而且屋企亦只有我地二人,都算樂得清靜。

      刪除
  7. 小學同學太貼心了!btw真係要放鬆D唔係好易人都癲啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學同學真係好正,佢自己已經有一家五口要照顧,仲會記掛住我地,連整口罩都預埋俾我地。。。重點係,亦好了解我係唔會識整任何針指野,哈哈!

      謝謝!明白,最近已經好少少啦,總知唔洗諗太多要煮乜買乜,就自然會輕鬆啲,所以亦真心覺得妳好利害,基本上乜都識煮又樣樣精,勁呀!

      刪除
  8. 我日日淨係喺屋企梳吓貓毛做吓鏟屎官,將幾千隻cd分類同埋整理啲旅行相片寫下文章就已經好唔得閒,所以停工成個月 每一日都覺得過得好實在。🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 家有毛孩真係每日都好忙碌,但又忙得好充實!嘩,有咁多CD儲存好勁呀,我已經唔記得對上一次幾時買過CD啦,只知應該係以年計(汗)。點都好,疫情期間能多留在家中始終係最負責任嘅做法,讚!當中揾到自己有興趣做嘅事就更加有意思!:)

      刪除
  9. Love Never Dies...我有開過一陣...最後都無睇..哈哈!!!!
    Phantom of the Opera真係咁好睇?肥人從來都無睇過...因為覺得聽唔到d英文呀..哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hmm...小聲説,love never dies唔睇都真係損失不大,哈哈,Phantom相對地好睇好多,因為啲歌比較家傳戶曉,如果有興趣,可以睇下Phantom電影版,知道故事大剛再聽返百老匯版嘅高手唱,就會容易明白同喜歡多啲,我自己都覺得如果唔知個故事情節又唔熟啲歌,第一次睇係較難投入。

      刪除
    2. 好呀, 等肥人搵下先..
      不過我無耐性...電影版可能都會睇足一年呢...哈哈!!!

      刪除
    3. 上週末仲有Sound of Music睇,可惜我都錯過咗,哈哈!

      刪除
  10. 我都已經 work from home 一段日子了。其實每日省下 2 小時的 commuting time 真的很不錯,7.45am 起床,8.00am 已經可以 log in! 哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. Give me five! 我地嘅work from home schedule實在太似啦,哈哈!而且放工一關電腦就已經可以搞屋企野亦實在太爽,唯一唔好處係我屋企細,視像或講電話要respect返我新同事,aka老公,lol!

      刪除